גלית מור ויגוצקי שופטת נוער אסרה על נערה בת 17.5 ניתוח פלסטי באף למטרות אסתטיקה ע"מ להגן עליה מפני החפצתה מרצון תנ"ז 598-12-15

גלית מור ויגוצקי שופטת נוער אסרה על נערה בת 17.5 ניתוח פלסטי באף למטרות אסתטיקה ע"מ להגן עליה מפני החפצתה מרצון תנ"ז 598-12-15
גלית מור ויגוצקי תקועה מעל 20 שנה בבית משפט לנוער
Spread the love

גלית מור ויגוצקי, פסיכופתית עם קבלות שיש לה רישיון לכתוב פסקי דין הזויים ומופרכים בביהמ"ש לנוער תל-אביב. במדורנו התקבלה החלטה מופרעת לחלוטין של ויגוצקי, בה היא אוסרת על נערה בת 17.5 לעשות ניתוח אף בטענה שהיא מסכנת את עצמה בכך שהיא רוצה להיות יפה יותר.

ואנו שואלים, מדוע שלא להוציא לחלוטין את ניתוחי האסתטיקה והפלסטיקה מחוץ לחוק מטעמים אחרים, שהם לאו דווקא הסכנות שבריטוש האף או התפוצצות שקיות הסיליקון בשדיים וכדומה. דווקא מטעמים של פטרנליזם פמיניסטי-רדיקאלי יש לאסור על נשים לייפות את עצמן, במיוחד כאשר זה נועד להחפיץ את גוף האישה, לגרום לגברים עונג מיותר על חשבון האישה המנותחת, ולשפר את סיכויי תפיסת בעל עשיר ומוצלח. הגדלת ציצים גם גורמת לתחרות מיותרת בין נשים על תשומת הלב הגברית, ומי שלא מגדילה נמצאת בעמדת חיסרון.

כאשר אישה שותלת בחזה ציצים, היא גורמת לחברותיה השטוחות לקנאה. היא גם מושכת תשומת לב מהמין הגברי במידה גדולה יותר ממה שהייתה משיגה לולא ניפוח הציצים. שתי התוצאות האלה פסולות בהסתכלות מגדרית על התופעה. אין זה רצוי לגרום לאישה אחת "קינאת ציצי" בחברתה. זה פוגע באחוות הסיסטרהוד. מצד שני, גם אין זה רצוי לגרום לגברים ליהנות ממה שהם רואים, שהרי גברים הם אויבי הפמיניזם, ולכן למה לספק לגברים מתנות חינם?

בתיק שלפנינו, הנערה היא בתה של אם חד הורית, שרשויות הרווחה מתל-אביב הגדירו כנזקקת, מאחר והיא נעדרת רבות מבית הספר. הנערה שוחחה עם יועצת בית הספר והודיעה לה שהיא מתכוונת לעשות ניתוח אף, כי הילדים לועגים לה על אפה הארוך ומכנים אותה "מכשפה" ו"פינוקיו". יועצת בית הספר העבירה את המידע לפקידת הסעד, והאחרונה הגישה בקשה לויגוצקי לעצור מהנערה לעשות ניתוח אף. ויגוצקי נעתרה לבקשה וכתבה בהחלטה, כי הניתוח יחפיץ את הנערה ויסכן את חייה.

העניין הפך להיות לשיחת היום בבית הספר.

גלית ויגוצקי, היא אחת הנשים המשובטות ביותר שיש בבית המשפט בארץ. מידי שנה היא לוקחת חופשה של שלושה חודשים בחו"ל לצורכי שיפוץ 10,000 ושפכטלים כלליים לגופה הרופף, חבל שאין מכון לשיפוץ המוח. ויגוצקי שהתה בחו"ל עד לתאריך 18.10.15 לצורכי שפכטל מקיפים בגופה, כשהיא חזרה לארץ, הפנים נראו שוב פעם קפואות אחרי הזרקות בוטוקס מסיביות, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, מילוי לחיים ושתלים בשיניים, כמו גם הסרת שיער בלייזר, חימצון לא בריא בשיער ומה לא? עכשיו היא באה ומטיפה מוסר צדקני כאחרונת  "קורבנות הפטריארכיה". מדוע ויגוצקי לא פנתה למחוקק וביקשה לאסור שיפוצים קוסמטיים בחוק?

הצעת החוק לאיסור הניתוחים הפלסטיים למטרות אסתטיקה תתרום להעצמת נשים, להגנת נשים מפני עצמן, לשחרור האישה מכבלי התעשייה הפטריאכלית המדכאת אותה, ותתרום לכך שהיצע הציצים והישבנים לגברים יקטן, ואז גברים ילמדו לבחור לעצמן בנות זוג שלא על בסיס ציצים וישבנים, אלא אך ורק על בסיס "הכישורים והעוצמות האמיתיות שחבויות בהן", ובכך נתרום לחיי משפחה יציבים ופמיניסטיים יותר. מה רע?

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.