אזהרת עו"ס אסתי אשל חוטפת ילדים חולבת מעטיני עירית אור יהודה 45,000 ש"ח לחודש

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-FT

הביטו בתמונה זו, עו"ס אסתי אשל, מנהלת את מחלקת הרווחה באור יהודה. עו"ס זו גרמה למותו של האבא דניאל ארביב.  עו"ס זו צמחה מאשפתות. מדובר בפקידת סעד ארסית שמרוויחה 45,000 ש"ח כ"מנהלת". מתוארת ע"י לקוחותיה כ"נבלה  אוכלת פגרים". היא מאושרת ממחמאות אלה. במסעדת אנטבה באור יהודה לא מכניסים אותה בשל הצחנה שלה. היא מבריחה לקוחות.

כך מעידה על עצמה אוכלת הפגרים אסתי אשל: משנת משנת 1977 עובדת סוציאלית ומשנת 2003 דוקטור בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. עשרות שנים עובדת סוציאלית בשלטון המקומי ו-24 שנים מנהלת אגפי רווחה. כאשר ב- 18 השנים האחרונות מנהלת את אגף הרווחה בעירייה. פעילה במוסדות השונים בתחום המקצוע: צירה באיגוד העובדים הסוציאליים, 16 שנים חברת דירקטוריון של קרן "שלם" – שהינה קרן לפיתוח שירותים לאדם המפגר ברשויות המקומיות.  נוסף משתתפת בוועדות של משרד הרווחה ומוסדות אחרים בנושאים שונים כמו: שינוי חוק הסעד, ועדות העוני, בריאות הנפש דיור וכד'.

1

יש לה חזון לחטוף כמה שיותר ילדים. ככה היא מנמקת: "אגף הרווחה באור יהודה שם לו למטרה, לפעול ולקיים מערכת רווחה מתקדמת, חזקה ויציבה, המאפשרת חיים קונסטרוקטיביים ובעלי משמעות לפרט, למשפחה ולקהילה – זאת באמצעות עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע אחרים, העובדים באופן מקצועי ומסור ועל פי כללים וחוקים של משרד הרווחה ומדינת ישראל".

היא שהרסה כל כך הרבה חיי משפחות והורים, וגרמה לכל כך הרבה מוות ושכול אומרת ש"חוק שירותי הסעד מוגבל מאוד ומצומצם ואינו נותן סל שירותים שווה לכל נפש, אלא בהתאם לתקציב העומד לרשות כל רשות מקומית. אגף הרווחה באור יהודה שם לו למטרה, לפעול ולקיים מערכת רווחה מתקדמת, חזקה ויציבה, המאפשרת חיים קונסטרוקטיביים ובעלי משמעות לפרט, למשפחה ולקהילה – זאת על ידי עובדים סוציאליים ואחרים, העובדים באופן מקצועי ומסור ועל פי כללים וחוקים של משרד הרווחה ומדינת ישראל.  לסיום היא טוענת ש"פמיניסט רואה קושי בהזדמנות. אופטימיסט רואה את ההזדמנות בקושי".  (וינסטון צ'רצ'יל)

הרבה נשים מטומטמות חשבו שהיא מלאך, כשהבטיחה להן לחסל את הבעל בתלונות שווא, אם רק תסכמנה להיכנס למעון לנשים מוכות. אבל אז יוצא הנחש שבגופה והיא מכישה. באה וחוטפת את הילדים. זוהי חוטפ ילדים פר אקסלנס, עו"ס אסתי אשל.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.