ראש עיריית פ"ת איציק ברוורמן הכריז על אלופת פ"ת בתלונות שווא – הגרושה המסופלסת סיגל מאור (בן צבי)

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-Fz

Untitled

ראש עירית פ"ת גאה להציג את הזוכה בפרס יקירת פתח תקווה לניכור הורי ותלונות שווא. הזוכה הגדולה היא הגברת מאור סיגל.

חלק מהאודישנים לקבלת הפרס התבצע אישית ע"י ראש העיר. למשל נבדקה רמת חומציות הפות של סיגל מאור ע"י ראש העיר באופן אישי. ברוורמן שמח לבשר שמאז זכתה פקידת הסעד אווליון כהן יקירת פ"ת לפני כמה שנים, מעולם לא נמדד כוס כה רעיל. גם מבחינה כמותית אין על סיגל מאור. כמות הביקורים שלה במשטרת פ"ת לצורך הגשת תלונות שווא נגד הבעל שלה לשעבר, אבני בן צבי שברה שיא בינלאומי ליבשת אסיה.

מהחברה לבדיקת איכות של צוות חלוקת הפרסים של עירית פ"ת נמסר שעלה חשש להטיית ההצבעה לטובתה של סיגל מאור בקרב אוכלוסיית השוטרים בתחנת פ"ת. מאז שהתאבד שם ראש תחנת המשטרה אסף זילברשטיין, אין לשוטרים הרבה מה לעשות, ולכן מי שבאה לשמח אותם היא אותה סיגל מאור. נמסר כי היו יותר מידעי קליקים על הפרופיל של סיגל מאור וכולם מה IP של תחנת משטרת פ"ת.

שיחה עם ראש תחנת המשטרה הבהירה מדוע סיגל מאור זוכה לפופולריות: "קודם כל היא זורמת. כל שוטר שרוצה לפרוק קצת מתח ניגש אליה וגומר לה בפה. לפעמים היא מקבלת בו זמנית גם בכוס. אין לה בעיה. אין כמעט שוטר בפ"ת שלא עלה וטחן לסיגל מאור את הצורה. בשל כך היא זוכה לאהדת שוטרי פ"ת ולהצבעה מסיבית לטובתה. גם ברוורמן עצמו לא טמן את בולבולו בצלחת. גם הוא היה אצלה כמה פעמים "כדי להרגיע את הנפש". "יש לה שיטות ייחודיות לבלוע" סיפר ראש העיר. "אני מאוד שמח שהיא זכתה".

Untitled2

הזוכה המאושרת כל כך מאושרת בזכייתה שהזדרזה לדווח על הפרס המלבב לשופטת המנותחת יוכי גרינוולד. יוכי כל כך התלהבה, היא העבירה את המסר לרבקה מקייס, מנקנקת הגברים מספר אחת במדינת ישראל.

שמח בפ"ת. אם נשאר גבר שעדיין לא טחן לגברת סיגל מאור את הצורה, הוא מוזמן להגיש בקשה רשמית דרך הסוכנת יוכי גרינוולד.

למי שלא יודע איך לתקשר עם יוכי גרינוולד, הנה דוגמא, ששכרה בצידה:

00010002

תגובתו של הגרוש "אבנר" אל הסוכנת יוכי גרינוולד של הזוכה סיגל מאור:

השופטת יוכבד גרינוולד רנד, מעל במה זו אני וכל חברי בארץ ובעולם קוראים לך להתפטר ולפסול את עצמך מלדון בתיק המשפחה שלי ובבנותיי הקטינות לאור עלילות הכזב שהאמנת להם עקב הטעייה מכוונת ונפשעת של פקידות הסעד מפתח תקווה שחברו לגרושתי בקנונייה ניפשעת והזויה על מנת לנתק אותי מבנותיי, בבקשה המופצת לעיל בכל רחבי העולם שאף נשלחה הרגע לנציב קבילות שופטים ולשרת המישפטים.

מצ"ב מסמך מטעם משרד המישפטים המאשר כי נפתחה חקירה פלילית נגד פקידות הסעד המצויינות בתגובתי / בקשתי לעיל.

חובה עלייך לפסול את עצמך ואת פקידות הסעד השקרניות לעיל. באולמך התרחשה אחת מהפרשיות המזעזעות ביותר שמדינת ישראל ידעה של ניתוק אב מבנותיו הקטינות עקב הונאת בית המשפט.

אני וחברי בארץ ובעולם לא נשקוט ולא ננוח עד שכל אבן בפרשייה חמורה זו תחשף.

הוצאת בנות נזקקות לחו"ל ללא קיום דיון חיובי בתגובה לבקשה הזויה של גרושתי תוך 3 ימים כשאת יודעת כי החלטתך נתקבלה ביום חמישי אחר הצהריים ועורך דיני אדם דתי.

אני ופעילי הציבור לא נשקוט עד שהאחראים לביזיון זה ישלמו על פישעם וישבו בכלא.

אם מוסר כבוד וערך יש למקצועך כשופטת, קומי והתפטרי! שופטת שמאשימה אבא בבית מישפט במעשה שמעולם לא עשה וידוע לך על כך אינה ראויה לשפוט!

בבית משפט לענייני משפחה תנ"ז: 55754-10-13

בפתח תקווה בפני כב' השופטת גרינוולד/ מקייס

התובע: בן צבי אבני

ת.זהות:058750951

רחוב:אנה פרנק 3/8 פתח תקוה.

ט"ל:052-3829527

נגד

הנתבעת: סיגל מאור

רחוב: פינחסי 6/2 פתח תקווה

טל": 050-7933533

בקשה: למתן החלטה מיידית לבקשות התובע

ותגובת: התובע להחלטה מתאריך 21.6.15

כב'

בתאריך 15.6.15 הגיש התובע את תגובתו לבית משפט, ובו תשובתו להחלטת כבוד השופטת גרינוולד בנוגע לפנייה לד"ר טלי וישנה.

ראו בקשה המסומנת רצ"ב" בקשה א-2 ובה תשובתו המפורטת של האב לשאלת כבוד השופטת גרינוולד, האב פנה באופן אישי לד"ר טלי וישנה וכן עורכי דינו.

לא רק, ומדגיש התובע, כי הוא פנה לד"ר טלי וישנה כפי המצוין בתגובתו, אלא עד עתה לא זכה לתגובתה, ראי תגובת התובע מתאריך 19.6.15 המדברת בעד עצמה.

1-לצערי בית משפט ממשיך במסכת התעללות וסחבת בתובע ובבני משפחתו תוך מתן לגיטימציה ללעג ולקלס את התובע ובאי כוחו הדורשים תגובת בית המשפט וקבלת החלטות מהותיות בנושאים חשובים ודחופים.

מה עוד שהבקשות הדחופות לבית משפט הוגשו למעלה משבוע והמעניין הוא כשהתובע מגיש בקשות יש זמן לבית המשפט. כשהנתבעת מגישה בקשות מחויב התובע להגיב תוך 3 ימים! היכן השיויון? או שבית משפט מפלה את התובע רק בגלל היותו גבר?

2-התובע מעולם לא התכוון ואין זה ממנהגו לעורר מהומות ההיפך הוא הנכון. התובע ציין בריש גלי כי אם יתקרב, או יכנס בן זוגה הנוכחי של הנתבעת גרושת התובע לחצר בית הספר או לאירוע למרות שנאסר עליו מלעשות כך, תוזנק משטרה למקום על מנת לעצרו.

בן זוגה הנוכחי, המסית והמנכר את בנות התובע כנגד התובע, אינו רשאי ואינו מורשה לכניסה לבית ספרן של הקטינות וחד משמעית אינו אבי הקטינות או מייצגם בפועל באירוע זה ואינו תחליף לאביהם החוקי והביולוגי ואפוטרופוס טבעי (התובע עצמו).

3-בתגובות התובע הועלו טענות קשות ובקשות דחופות ביותר לפסלות בית משפט /ופסלות שופטת, כמו כן הוגשה בקשה לקיים דיון דחוף בסוגיית יציאת הקטינות לחו"ל, לאחר קבלת החלטת השופטת גרינוולד להוציא בנות נזקקות לחו"ל, ללא דיון במעמד התובע ו/או עורכי דינו –הכיצד נתקבלה החלטה כה מהותית מבלי לקיים דיון – למרות שעל הבנות יש צו איסור יציאה מן הארץ עוד משנת 2004. והבנות הוכרזו כבנות נזקקות.

4- הבנות הקטינות אינם רכושה הפרטי של הנתבעת והן נולדו לתובע ולנתבעת ביחד (באמצעות הפריית מבחנה) כשהתובע נשא בעיקר בנטל הכלכלי של טיפולים אלו שבעטיים נולדו התאומות.

על כן לא מובנת דרישת כב' למתן תגובה לדרישת התובע מן הנתבעת, מן האפטרופא לדין (שאגב לא ראתה את בנות התובע למעלה משנה) ולפסיכולוגית של הבנות שאינה מוכרת לאב.

האם שכבוד השופטת גרינוולד החליטה למרות צו איסור יציאה מן הארץ, לתת פרס לגרושתי המתעללת המסיתה והמנכרת את בנות התובע כנגדו, לצאת לטיול בת מצוה לחו"ל, בעוד היא מנעה ממני לחגוג את המצווה לבנותיי, את יום הולדתי ועוד האם כב' בקשה את תגובתי /או את תגובת באי כוחי?

5-מן הראוי שכב' תקרא היטב את הבקשות שהוגשו לפתחו של בית המשפט, עוד מלפני שבוע, ותתייחס לטענות הקשות שמעלה התובע, כמו כן התובע חוזר ומדגיש את בקשתו לפסלות כב' השופטת ופסלות בית המשפט / לאור האשמות כזב מירמה, הטעיית בית המשפט במזיד על ידי פקידות הסעד והנתבעת וכן האשמת כב' את התובע בהאשמת כזב שאין לה אח ורע בבית המשפט.

6-התובע בבקשותיו הדחופות ביקש חזור ושנה את פסילת בית המשפט וכב' ואף ביקש לקיים דיון דחוף בסוגיות חמורות אלו שריח פלילים ובאושים עולה מהם.

7-התובע חד משמעית מבקש לקיים דיון בנושא יציאת הקטינות לחו"ל, השתתפותו במסיבת הסיום של בנות התובע שתערך בתאריך 23.6.15 בבית ספר עין גנים בפתח תקווה.

8- התובע מבקש את פסילת כב' השופטת גרינוולד, את פסילתם של פקידות הסעד כפי שצויינו בבקשה א-2, וכן לקיים דיון דחוף לאור טענות קשות ביותר שאף הוכחו במשטרת ישראל כי התובע דיבר אמת ואף נפתחה חקירה פלילית במשטרה ובמשרד המשפטים כנגד פקידות הסעד על הטעייה במזיד של בית המשפט רק מתוך נקמנות אישית כנגד התובע, ראו אישור משרד המשפטים.

התובע ובני משפחתו כבר בימים הקרובים יחלו בתביעה כנגד בית משפט, פקידות הסעד, הנתבעת, פרקליטות ומשטרת ישראל כנגד כל הפשעים שבוצעו כלפי התובע ובנותיו הקטינות.

כמו כן חומרים, פרוטוקולים של בית המשפט ועדויות נשלחו לנציב קבילות שופטים, ליועץ המשפטי לממשלה מבקר המדינה ושרת המשפטים כולל החומרים הנמצאים בידי משטרת ישראל המעידים כאחד על קנונייה שבוצעה כנגד התובע שנותק בברוטליות מבנותיו ועל כך מעידים גם דבריה של כבוד השופטת בדימוס חנה בן עמי "כי מעשיהם של פקידות הסעד גובלים בפלילים" ודי לרמיזא בחכימא.

על כן מתבקש בית משפט להגיע להחלטות כדלקמן:

1-קיום דיון דחוף בסוגיית יציאת הקטינות הנזקקות לחו"ל, כי אחרת יאלץ התובע להוציא שוב צוי עיכוב יציאה מן הארץ נגד הקטינות, הנתבעת ובן זוגה מחשש להברחת הקטינות לחו"ל, מה עוד שהקטינות הוכרזו כקטינות נזקקות.

2-קיום דיון דחוף בפסלות שופט, לאור הטענות הקשות שמעלה התובע לפיתחו של בית משפט קמא.

3-מתן החלטה מיידית לבקשת התובע להשתתפותו במסיבת הסיום של בנותיו ללא תגובת הצדדים שמן הסתם ינסו להכשיל הליך זה בכוונת זדון.

4-מבוקש בזאת גם להקפיא את דמי המזונות לאלתר עקב בנות מורדות / ולא משנה הסיבה לכך. התובע אינו כספומט של הנתבעת שאמור לשלם על בנות שאינו רואה למעלה משנתיים /עקב הסתה וניכור הורי שאף צויינו על ידי האפטרופא לדין.

5- מבוקש בזאת ובמיידי לפסול את כל פקידות הסעד לעיל שצויינו בתגובת התובע מתאריך 19.6.15 להעביר את התיק לפקידות סעד בעיר אחרת חד משמעית ולחייב את הנתבעת לעבור בדיקת מסוגלות ומסוכנות הורית, כולל הטלת סנקציות כלפיה על ביזיון החלטת בית משפט, לא תתכן העובדה שבעוד על התובע שאינו רואה את בנותיו למעלה משנתיים מטילים סנקציות שונות, על הנתבעת המפרה את צוי בית מישפט, לא הוטלה ולו סנקצייה אחת.

6- למותר לציין שבעוד התובע עבר בדיקת מסוכנות ומסוגלות בהצלחה רבה במכון פסגות – מתחמקת הנתבעת שנים מתוך חששה שמה יתגלה כי אינה כשירה נפשית, עקב מחלתה הנפשית לגדל את הקטינות – מדוע בית המישפט שיודע להתנכל לתובע אך ורק בגלל היותו גבר – אינו אוכף את החלטותיו כלפי הנתבעת?

7-התובע דורש בכל תוקף לקיים במיידית הסדרי ראייה עם בנותיו אחרת יגרם אסון, שבו בנות התובע יתרגלו לחוסר התובע בחייהם עקב הסתה וניכור הורי מתמשך ויתרגלו לרעיון או למציאות כי אביהם – אינו כבר אביהם.

8-מבוקש בזאת שכל התיקים הקשורים לתובע ולבנותיו הקטינות יועברו לבדיקה אצל נשיאת בית המשפט בפתח תקווה ולנציב קבילות שופטים לצורך בדיקה האם לא היה הליך של משוא פנים כלפי התובע, באי כוחו והאם לא נוהל הליך של נקמנות אישית כלפי התובע.

על כן מתבקש בית משפט באופן דחוף ובהול להתייחס במיידית לטענות התובע ,לאכוף החלטות שיפוטיות כלפי הנתבעת ולקיים דיון דחוף עוד לפני ה- 3.7.15 בנושא יציאת הבנות הקטינות לחו"ל, משלא יבוצע כך יתבע התובע צוי עיכוב יציאה עיכוב הקטינות בשדה תעופה ועוד.

לתובע ובני משפחתו נמאס מהסחבת ותשובות החלם, השקר והרמייה של בית המשפט.

לתובע שהינו דמות ציבורית ידועה, קשרים בארץ ומחוצה לה ולא מן הנמנע כי פרשייה זו תפורסם בכל רחבי העולם ותגרום נזק תדמיתי כביר לדמותה של כביכול מדינת ישראל מדינת חוק.

לצערי מעל החלטות בית המשפט מתנוסס דגל שחור בעיקר בבית המשפט לעינייני משפחה והתובע אישית הכיר אנשים שהתאבדו כתוצאה מעוולות בית משפט זה. לדוגמא: עורך דין אלון וולף שהתאבד בעקבות ניתוקו מביתו ללא עילה /או סיבה ועוד רבים המקרים שידיהן של פקידות הסעד ובית המשפט בשמשו כחותמת גומי שטופות בדם!

על כן מן הראוי והצודק להעיתר לבקשתי.

אבני בן צבי,

אביהם של הקטינות

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.