אליה נוס ביהמ"ש לענייני משפחה פ"ת נמנעת במשך שנתיים מלהכריע בבקשת אב לממש הסכם משמורת משותפת

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-Fv

השופטת אליה נוס מתנהלת משל היא פקידה שכל תפקידה לדרוש תגובה לבקשה, ותשובה לתגובה, כך במשך שנתיים. האב א"פ, אוחז בידיו הסכם משמורת משותפת. אלא שאותו הסכם הפך להיות נייר חסר ערך, שכן האישה החתומה על ההסכם מסרבת לממש אותו בעזרתה של העו"ס פושטת הרגל איריס אשל.

בנובמבר 2014, אליה נוס, נתנה החלטה שתוך 60 יום ימומש ההסכם למשמורת משותפת, והילד ישהה בזמנים שווים אצל האב והאם. בין לבין האם עברה דירה עם הילד לירושלים, כשמקום מגוריה בעת החתימה על ההסכם היה פתח-תקווה. השופטת אליה נוס, במקום להוציא החלטה כי על האם להשיב את הילד לפתח-תקווה, או להעביר את המשמורת לאב, הקפיאה את התוכנית ההדרגתית של "60 היום", ועד עצם היום הזה, האב לא זוכה לממש את המשמורת המשותפת עליה חתמו ההורים בהסכם.

לפני חודשיים שוב הוציאה אליה נוס החלטה עמומה, בה נקבע כי על האב לשלם לאם 1,400 ש"ח עבור נסיעות מירושלים לפתח-תקווה, בנוסף על המזונות הגבוהים שהושתו נגדו, חרף הסכם המשמורת המשותפת. האב שהינו מהנדס אלגוריתם ותוכנה, פוטר מעבודתו, עקב תלונות שווא ודיונים תכופים בעניין בנו היחיד.

אליה נוס מנצלת את הדלתיים הסגורות כדי לעשות בין כתליו כאוות נפשה. דוגמא רעה להתנהלות בלתי תקינה באה לידי ביטוי בתיק של האב א"פ "המתנהל" בפניה. האב זועק בכאב גדול בדרישה לגדל את בנו היחיד א', ונענה בסירוב. לעוולה נגדו שותפים לשכת הרווחה פתח-תקווה בהנהגת העו"ס המתעללת הראשית איריס אשל.

אליה נוס, שכחה, את תפקידה או שמא היא נעדרת יכולת ניהול וכושר שיפוטי: לנהל את התיק, לברר את העובדות, לשפוט ולחתוך עניינים תוך זמן סביר. שהרי לא בכדי נבצר ממנה לקבל הכרעה כדבעי. למרבה הצער, במקום להכריע בסכסוך המובא בפניה, נוס משמשת סלקטורית לבקשות, תגובות, ותסקירים ובמשך שנתיים לא מקבלת הכרעה בשאלה העיקרית העומדת על הפרק: מימוש משמורת משותפת לבנו של האב. נוס נמנעת מהכרעה למרות הכזבים הרבים המובאים בפניה מצד פקידת הסעד, שאותם הוכיח האב ופועל כדי להביא למיצוי הדין נגדה. כך למשל, פקידת הסעד הגיעה לגן של א', ותחקרה את הקטין, בלי שהיא מיידעת את האב כי היא עורכת חקירה לקטין.

אליה נוס לא שומרת על כבוד בית המשפט וכבודה שלה, כאשר היא נוכחת שפקידת הסעד מצפצפת עליה ועל החלטותיה, לא מגישה לה תסקיר בזמן ולא מקיימת צו פשוט שהיא הוציאה, לא נקטה בהליך של בזיון בית משפט למרות שפקידת הסעד סיכלה החלטה שיפוטית שהוציאה תחת ידיה שתוך 60 יום תמומש המשמורת המשותפת. דהיינו מינואר 2015 ועד היום החלטה פשוטה לא ממומשת.

נראה כי אליה נוס, עושה הכל כדי למנוע מהבן א' את אהבת אביו א"פ, ומנסה לייאש את האב ולגרום לו לוותר על חובתו וזכותו לשמש אבא לבנו.

אליה נוס נחשבת לאחת השופטות הכי מקוללות והכי שנואות בבית המשפט לענייני משפחה בפתח-תקווה. גוברת עליה הדוסית הפמינאצית יוכבד גרינוולד רנד שהקדישה עצמה לחיסול האב אבני בן צבי, אבל זה כבר לכתבה אחרת.

נאמר על אליה נוס שאם היה אפשר הייתה בונה גיליוטינה אצלה באולם, אם אפשר לקרוא לזה אולם. זה יותר כמו מפקדה גרמנית לחיסול מהיר של המין הזכרי. אליה נוס הגרוטאה הגרוטסקית הזו פסקה שאבא שפוטר מעבודתו, חסר הכנסה, ישלם 1,400 ש"ח נסיעות לאישה מירושלים לפתח-תקווה וזאת בנוסף למזונות עבור בנו שנמצא אצלו במשמורת משותפת בסך 4,000 ש"ח, כשהאישה מרוויחה נטו 9,800 ש"ח כעובדת בכירה בהנהלת בית המשפט העליון. תלוש שכר של האישה מפורסם בפייסבוק של האב א"פ. האישה ממשפחה פולניה מרובת נכסים מתגוררת בבית הוריה המפואר בירושלים. האישה שחיבלה לאב בפרנסתו ומנעה ממנו להתפרנס, עיקלה לאב את חשבון הבנק, ואת כל הרכוש שצבר לפני הכרותו עימה.

אליה נוס.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.