ציפי חוטובלי משועממת יוצאת למלחמה בבובות עם כאפייה… בקרוב גם בובות בארבי פטריאכליות יוצאות מחוץ לחוק

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-Fk

זוכרים את עלובת הנפש ציפי חוטובלי שעמדה לפני כמה שנים בראש הוועדה לקידום מעמד האישה? לא קידמה אפילו אישה או אמא אחת. נשים שפנו אליה שתחזיר להן את ילדיהן חטופי הרווחה נדחו ולא נענו. אחר כך שימשה בתפקיד סגנית שרת התחבורה וממש לא עשתה כלום. מצב התחבורה הציבורית בישראל על הפנים. אוטובוסים מגיעים כל חצי שעה. פקקים בכל מקום, והמדינה רק מחפשת איך לדפוק רפורטים על סתם? עכשיו היא סגנית שרת החוץ, התפקיד שהכי לא מתאים לה כי היא מתנחלת חמומת מוח. אף דיפלומטית מאירופה לא מוכנה ללחוץ לה יד או להצטלם איתה. היא נחשבת מרי לה-פן הישראלית, גזענית מטורללת שונאת גברים. מפליא שבסוף התחתנה, לקחה כתובה כמו שפחה עלובה ושמה על הראש שלה פיאה.

עכשיו הגרוזינית הזו מחפשת לייקים בפייסבוק. היא רוצה שתעשו לה לייק על הפוסט המביש הזה:

https://www.facebook.com/TzipiHotovely/videos/1064968633548050/

המכס תפס 4,000 בובות! חוטובלי כותבת: "ממשיכים להילחם בהסתה! אמש נתפסו במכס חיפה 4000 בובות שהיו אמורות להגיע לילדים שגדלים ברשות הפלשתינית. ביקשתי לקבל בובה אחת כזאת כדאי להראות לעולם כולו לאן זורם הכסף האדיר שמגיע לרשות, כסף שמושקע בהסתה, ובחינוך לשנאה.  מדינות העולם חייבות להפסיק מימון שמחנך ילדים על טרור ורשע".

נו אז מה? אסור לפלסטינים לתת בובות לילדים שלהם? היא זו שתחנך את הילדים הפלסטינים? 4,000 בובות עם כאפייה זה מה ש"יראה לעולם לאן זורם הכסף האדיר שמגיע לרשות"?

ולאן זורם הכסף האדיר שישראל חולבת מאזרחיה? לחברי כנסת מושחתים שמעלים לעצמם את המשכורת, לפמיניסטיות וארגוני נשים שסוחטים את המדינה וזורעים בה ריב מדון והסתה לא פחות חמורה נגד גברים, ולעובדות סוציאליות פרזיטיות שחוטפות ילדים. אה. כן וגם להתנחלויות. אז הבובות האלה מוכיחות לאן זורם הכסף הגדול? הצחקתם אותנו.

וכאילו שחוטובלי עצמה לא עוסקת בהסתה נגד גברים ישראלים יהודיים שאותם היא רואה כאויביה, ושאת עצמה היא רואה כקורבן הפטריארכיה?

חוטובלי צריכה לנשק את שיערות התחת של אבו מאזן שעוצר את הפלסטינים מלעשות לנו פיגועים דולפינריום סטייל כל יום כבר 11 שנים. בדיוק כמו שהבובות האלה נראות לחוטובלי כמו הסתה, כך לפלסטינים הבובות של חיילי צה"ל נראים כמו בובות של קלגסי כיבוש. גם הפלסטינים רוצים שנערי הגבעות ילמדו קצת יותר על הבנה וסובלנות כלפי ה"אחר". כשחוטובלי תתחיל ליישם את תורת הפמיניזם ("נשים זה רוך וחמלה") אולי היא תביא תועלת בתפקידה כסגנית שר החוץ.

חוטובלי ובובות הכוס שלה

אבל באותה מידה שחוטובלי דואגת לחינוך של הילדים הפלסטינים, מה עם הילדים הישראלים? האם חוטובלי עיוורת?

מתרחשת בישראל שואה נגד ילדים עניים, ילדי חד הוריות וילדי אבות גרושים. חוטפים אותם למוסדות רווחה מכל מקום, ואין מי שפוצה פה. עובדות סוציאליות חוטפות תינוקות לאימהות טריות מבתי חולים. גננות מלשינות לעובדות סוציאליות על ילדים שהתחצפו והעו"ס חוטפת אותם. עו"סיות מתערבות בסכסוכי גירושין וגורמות לגברים ניתוק מהילדים ואף התאבדויות. עשרות אלפי ילדים ישראלים גדלים כיתומים בפנימיות ומוסדות הרווחה, כאשר ההורים שלהם חיים, וכל זה קורה תחת לאף של חוטובלי וכל מה שמעניין את חוטובלי זה בובות עם כאפייה?

ומה עם הבובות האלה, הבארביות? אולי הגיע הזמן לאסור את השימוש בבובות האלה בישראל? אחרי הכל בובות בארבי מחנכות ילדות להיות נשיות, סקסיות. בדיוק ההיפך מאג'נדת חוטובלי. ראיתם בוצ' ששמה ליפסטיק? ילדה שמשחקת עם בובת בארבי תגדל להיות קורבן שבוי של הפטריארכיה. האם בקרוב בארבי תצא מחוץ לחוק? הרי מתחילים לתפוש במכס בובות עם כאפייה, והשלב הבא, ברבי.

בתמונה: בובות מסוכנות אנטי פמיניסטיות – בקרוב מחוץ לחוק

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.