השב"כ הפעיל שמפנייה סוכן מדיח שהדיח את נערי הגבעות אלישע אודס וחנוך גנירם לשרוף את משפחת דוואבשה בכפר דומא

Spread the love

בימים אלה יושבים שני נערי גבעות במעצר מנהלי, אלישע אודס וחנוך גנירם ללא יכולת לראות עורכי דין, ואת הארכת המעצר שלהם בעליון האריכו אפילו בלי שהם זומנו למשפט, ובלי שידעו שמתקיים דיון שכזה. הנערים האלה עוברים חקירות בעינויים קשים, מניעת שינה, מניעת מזון וללא בגדים בקור מקפיא. מאשימים אותם בשריפה של משפחת דוואבשה בדומא. רשויות המדינה מתפארות שעוד מעט תהיה "פריצה" בחשיפת רשת הטרור היהודי של נערי הגבעות, אבל אנו סקפטים מאוד שההודייה שיסחטו המנערים המסכנים האלה היא באמת "פריצה בחקירה", ולא תוצאה של העינויים הקשים שהנערים הללו עוברים, כדי לאלץ אותם להודות.

מסתבר שיש בפרשה הזו סיפור לא נעים, ולכן הוא מושתק בצא"פ. השב"כ הפעיל שמפנייה, סוכן מדיח שידע מבעוד מועד על הרצח של הערבים בדומא ולא הזהיר את מפעיליו בשב"כ. כנראה שהסוכן הזה הוא עצמו מי שהסית את הנערים להצית את הערבים. הכל השושו. הכל בשקט. הנערים תחילה הגיעו להקראה בפני השופט איתן קורנהאוזר ב- 3/11/2015. מדובר בחנוך גנירם ואלישע אודס. יעלון והיועמ"ש החליטו לא להגיש נגדם כתב אישום כדי לא לחשוף את ה"שמפנייה". זו הסיבה שהם ממשיכים לשבת במעצר מנהלי, בברכת בית המשפט העליון. אבל חברי הכנסת הערבים הגישו עתירה הדורשת כן להעמיד אותם לדין, כדי לגלות מי ה"שמפנייה" ומפעיליו.

ההיסטוריה חוזרת על עצמה. מדובר באותה סמטוכה שהשב"כ הפעיל את אבישי רביב, כדי להתסיס את רוצחי רבין לרצוח, ידע מזה, ולא הזהיר את מפעיליו. המשטרה והשב"כ מפעילים סוכנים מדיחים בכל מיני קבוצות: בקבוצות המחאה מסביב לדפני ליף היו הרבה כאלה. גם כיום בקבוצות הפעילות נגד שוד הגז.

חנוך גנירם הוא בנו של יצחק גנירם ממגורשי גוש קטיף. כיום ראש ישיבת חומש באשתאול.

בינתיים הגישו שני חברי כנסת עתירות צא"פיות לבית המשפט העליון נגד שר הביטחון והיועץ המשפטי לממשלה. מדובר בח"כ ממרץ עיסאווי פריג' וחברי הרשימה הערבית המאוחדת אשקרר דורשים להעמיד לדין את נערי הגבעות "שרצחו את משפחת דוואבשה בכפר דומא". יעלון שר הביטחון והיועמ"ש הודיעו לעליון שהנערים לא יועמדו לדין כדי "לא לחשוף מקורות", ושמספיק שהם יישארו בגדר עצורים מנהליים. זו הסיבה שהנערים עצורים במעצר מנהלי, ולא במעצר פלילי. הח"כים טוענים שההחלטה לא להעמיד לדין לוקה בחוסר סבירות קיצוני. כדי לסתום להם את הפה בעליון, הפיץ השב"כ שיש התקדמות בפרשת החקירה. למעשה מדובר בסתימת פיות, כי כולם מעונינים להשתיק את הפרשה כדי שלא יצוץ שמו של  הסוכן המדיח.

לפרטים נוספים:  052-7028515, https://www.facebook.com/DovMorell?fref=ts

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.