סקנדל דיפלומטי: סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי מסרבת להנפיק דרכון לאמא הונגריה המתחבאת ברמאללה כי הרווחה רוצים לחטוף את ביתה בת שנה

Spread the love

תקרית דיפלומטית מתבשלת ברשות הפלסטינית. עוזרת שר החוץ ציפי חוטובלי מתבשלת במיץ של עצמה ולא יודעת מה לעשות. מדובר באמא ישראלית-הונגריה עם דרכון הונגרי ובעל ישראלי, שברחה לרשות הפלסטינית כדי שהרווחה לא יחטפו לה את התינוקת דורינה לבית הזוועות, בית שבתי לוי.

הרווחה בעיר נתניה כבר חטפו לאם 5 ילדים. בלידה האחרונה אמרו לה בבית החולים שהיא "מסומנת" ואסור לה להחזיק ילדים. בלידה הקודמת "בילתה" חודשיים בשבתי לוי עד שהבינה שעובדים עליה, ואת הילד לא תראה לעולם. הפעם ברידג'יט ברחה לבית חולים בבית לחם, ילדה שם את דורינה, והצהירה על הילדה כילדה נוצריה, כדי שהרווחה לא תיגע בדורינה. הילדה פלסטינית והיא יכולה לנסוע להונגריה. הבעיה היא שהאמא תקועה ולא יכולה לצאת מהרשות הפלסטינית בלי דרכון ישראלי, וציפי חוטובלי מסרבת לתת לאם בחזרה את הדרכון הישראלי שנלקח ממנה.

האמא ברידג'יט מתחבאת כבר מעל שנה ברשות הפלסטינית עם תינוק בן שנה. ב- 5 לדצמבר 2015 התינוקת דורינה תהיה בת שנה, ומעולם לא ראתה את מדינת ישראל. לאמא ברידג'יט בעל יהודי ישראלי שנאלץ לשלוח לה כסף כדי לשכור דירה בפלסטין, עד שהיא תצליח לצאת משם ולנסוע להונגריה. משרד החוץ הישראלי מעורב בתקרית דיפלומטית זו כמו גם שר החוץ ההונגרי, פיטר סיהרטו.

השר ההונגרי הגיע לישראל כדי לתמוך בישראל בכל הנוגע למדיניות האירופית לסימון מוצרים בגדה. הוא לא חשב שתיפול עליו התקרית הזו. בת מדינתו תקועה ברמאללה, ומשרד הרווחה רוצה לחטוף את הילדה ההונגריה ולהעבירה לאימוץ. תקרית. סקנדל. ציפי חוטובלי והישראלים מסרבים לאפשר לברידג'יט לצאת לירדן ומשם להונגריה, כי רשויות הרווחה רוצות את התינוקת בבית שבתי לוי, ומשם הוא כבר מסומן לבית של הורים מאמצים.

https://www.facebook.com/marianne.paryenteazizi/videos/10206136839554017/

מהונגריה באהבה. ברידגיט.

ברידג'יט. נמלטה עם התינוקת שלה לרשות הפלסטינית כדי שהרווחה לא תחטוף לה אותה
ברידג'יט. נמלטה עם התינוקת שלה לרשות הפלסטינית כדי שהרווחה לא תחטוף לה אותה

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.