בשבחי השחיתות והשוחד מסיבת הפרידה מבלהה גילאור ביהמ"ש מחוזי

Spread the love

הביזיונית מהמחוזי חיפה, בלהה גילאור, יצאה לפנסיה סוף סוף, ומיד קיבלה מינוי כיאה למושחתת במעמדה, יו"ר הוועדה למינוי דירקטורים בחברות ציבוריות. לא בכדי נבחרה גילאור לתפקיד הבכיר, לאור עברה העשיר במרמה וייחוסה כדיקטטורית הון ושלטון. צריך לראות את האחוזה המפוארת שבה היא גרה עם בן זוגה הנוכל, כדי להבין איך הם עשו את ההון שלהם. על דם אומללים וחסרי ישע.

גילאור התגלתה במהלך כהונתה בביהמ"ש המחוזי חיפה כפשיסטית ונוכלת, מאחזת עיניים ורמאית, משת"פית של טייקונים, נוכלים ורשויות המדינה נגד האזרחים. נראה שהשופטת בלהה גילאור למדה משפטים באוניברסיטת פיונג יאנג.

בזמן שדודו דהן נכלא במעון מקים של משרד הרווחה במשך 16 שנים, שם הוגדר כמפגר בעוד שבפועל לא היה כזה, וסבל מנחת זרועם של מדריכים סדיסטים, בלהה גילאור קבעה בפסק דין מחריד ומזעזע שהוא זכה לדקות של חסד… לפי הפסיקה של בלהה גילאור, מיוחסי הרווחה המקורבים למנעמי השלטון, חסינים מהפסיקה הרגילה שמיושמת על כלל האזרחים, שלפיה כל אזרח הוא שווה לפי החוק. בפנטזיה שהיא בנתה מוסד מקים שהתעלל בדודו דהן, כלא אותו 16 שנים, זה היה דבר של מה בכך שלא זיכה אותו בפיצוי. 16 שנות כליאה לשווא ואפס שקלים פיצוי.  זו לא טיפשות. זו נוכלות שיפוטית.

בתמונה:  בלהה גילאור, שופטת זבל מושחתת

בלהה גילאור שופטת זבל מושחתת
בלהה גילאור שופטת זבל מושחתת

גם העיתונות בישראל מגוייסת למען גילאור המושחתת, ולמעשה המדיה בישראל הפכה כתבות תדמית לזיבלונים שעושקים אותנו. קייס אין פוינט: היחצן רני רהב. הנה כתבה של לקקנית התחת גלי גינת. עוד כתבת זבל מבית תופרי התיקים של וואלה תקשורת:

מסיבת הפרידה משופטת המחוזי – בביתו של יחצ"ן העל רני רהב

http://news.walla.co.il/item/2909950

לפני מעט יותר משנה פרשה לגמלאות נשיאת בית המשפט המחוזי בחיפה, השופטת בלהה גילאור, המשמשת כיום יו"ר הוועדה למינוי דירקטורים בחברות ציבוריות. גילאור פרשה לאחר שנת שבתון ולרגל פרידתה מכס השיפוט נערכה לה מסיבת פרידה חגיגית. את הארוחה, שנערכה בשעת צהריים, אירח בביתו בסביון לא אחר מיחצ"ן העל רני רהב, שמייצג רבים מבעלי ההון במדינה. בין הנוכחים באותו אירוע היו גם דליה רבין וראש עיריית חיפה, יונה יהב.

הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות בודקת את כשירותם והתאמתם של מועמדים לכהונת יו"ר דירקטוריון, דירקטור או מנכ"ל של חברה ממשלתית. היא הוקמה בעקבות דוחות של מבקר המדינה שעסקו במינויים פוליטיים בחברות ממשלתיות. מלבד תנאי כשירות כמו השכלה וניסיון, אחד מתפקידיה של גילאור הוא לבדוק אם ישנה זיקה עסקית, אישית או פוליטית בין המועמד לשר שחותם על מינויו. אם קיימת זיקה כזאת, הוועדה מאשרת את המינוי רק אם נמצא שלמועמד יש כישורים מיוחדים ההולמים את התפקיד.

מינויה של גילאור ליו"ר הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות אושר לאחרונה על ידי שר האוצר, משה כחלון, ושרת המשפטים, איילת שקד. עד כה היא הספיקה לדון במינויים במועצת הרשות השנייה, מועצת תאגיד השירות הציבורי, נמל חיפה וחברת חשמל. אלא שלאחר זמן קצר הוחלט כי גילאור לא תאשר מינויים בנמל חיפה, וזאת בשל חשש לניגוד עניינים מאחר שמשרד עורכי הדין החיפאי סלומון ליפשיץ ושות', הקשור לבעלה, עו"ד יוסי גילאור, מייצג את נמל חיפה.

הרשימה הסודית של רהב

זו לא הפעם הראשונה שגילאור נדרשת לניגוד העניינים. ב-2010 קבע נציב התלונות על השופטים לשעבר אליעזר גולדברג כי גילאור, בעת שהייתה נשיאת בית המשפט המחוזי בחיפה, פעלה בניגוד להסדר שנערך עמה, והתערבה בהחלטה מי השופט שידון בתיקים שמייצג משרד עורכי הדין של בעלה.

סגנה לשעבר בבית המשפט בחיפה, השופט גדעון גינת, טען כי גילאור החליטה להפקיע מידיו תיקים של חברות בפירוק שהיו באחריותו, וזאת בניגוד לתכנית העבודה השנתית ולאחר שפסק נגד עו"ד משה ליפשיץ, שותף במשרד עורכי הדין של בעלה. גולדברג דחה את הטענה, לאחר שלדבריו לא מצא ראיות לכך. עם זאת, השופט גינת שלח בקשה לעיון חוזר בהחלטה, בעקבותיו כתב גולדברג כי "על פי ההסדר המוסכם הנשיאה הייתה חייבת להימנע מלקבוע את השופט שידון בתיקי המשרד וקביעה כזו צריכה הייתה להיעשות על ידי אחד מסגניה". בעקבות הסכסוך עם גילאור עבר גינת לכהן כשופט בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

לאחרונה נחשפה בעיתון דה מרקר רשימה סודית של רני רהב, ובה שמותיהם של 400 שופטים, פוליטיקאים, אנשי עסקים, פרסומאים, עיתונאים, אמנים ובדרנים שהועברו למעריב וקיבלו "צ'ופרים". ברשימה מופיעים גם גילאור ובן זוגה, כמו גם צחי הנגבי, ציפי לבני, זהבה גלאון, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, השופט חנן מלצר, אנשי העסקים יצחק תשובה, אליעזר פישמן ומוזי ורטהיים וראשי הערים רון חולדאי ויונה יהב. ברשימה ישנם גם עורכי דין בכירים כמו רם כספי ודובי וייסגלס.

"זה שהיא שופטת לא אומר שהיא לא יכולה להיות חברה שלו"

מקורבו של רני רהב אמר לוואלה! NEWS: "מדובר בארוחה בת 24 אנשים שאחת מהן הייתה דליה רבין, כי כל הקשר בינו לזוג גילאור נובע מהקשר לזוג רבין. כמו כן, בעלה הוא קונסול כבוד של תאילנד ומשם ההיכרות של רני רהב שהוא קונסול הכבוד של איי מרשל.

"רני רהב לא טיפל בשום משרד עורכי דין או קייס משפטי שהיה קשור לבלהה גילאור. היא ישבה בחיפה, מה לו ולחיפה? היא לא השופטת הראשונה בדימוס או לא בדימוס שהייתה אצלו בבית. זה שהיא שופטת לא אומר שהיא לא יכולה להיות חברה שלו. מעבר לכך, זה לא היה אירוע פרידה רשמי אלא ארוחה לכבוד השופטת גילאור אחרי שכבר נערכה הפרידה הרשמית".

גילאור המושחתת סירבה להגיב לדברים.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.