יחסיה האמביוולנטיים של אורלי וילנאי פדרבוש עם בנה הביולוגי י' ואומנת קטין אריתראי מתוקשרת

Spread the love

אורלי וילנאי פדרבוש, מסתירה מהציבור את יחסיה האמביוולנטיים עם בנה הביולוגי י'. הוא לא ברשימת חבריה בפייסבוק והיא לא עושה לו לייקים על פוסטים. מצד שני, היא ובן זוגה מנסים להציג חזות "הורית", כשהם מציגים קטין אריתראי שנגזל מאימו הפליטה המנהלת מאבק משפטי בביהמ"ש לנוער, להשיב את בנה.

פרשת הילד האריתראי והעברתו לאומנה אצל הזוג מרוז-וילנאי-פדרבוש (בקיצור מרוז), עוררה סערה בקרב עורכי הדין לחוק הנוער, שכן בני הזוג, הצהירו שאינם מתכוונים להחזיר את הילד הנמצא אצלהם באומנה זמנית לאימו הביולוגית, תוך שהם קוראים לו "הילד שלנו", ומכפישים ומשמיצים את טיב הורותה של האם הביולוגית, כשהם מנצלים את המגרש הביתי התקשורתי שלהם לתועלתם, ללא שהאם הביולוגית יכולה להגיב על ההכפשות נגדה.

אורלי וגיא. "הילד שלנו אמר לך השבוע כפרה עליך"
אורלי וגיא. "הילד שלנו אמר לך השבוע כפרה עליך"

משרד הרווחה לא העבירו את הזוג מרוז, סידרת מבדקים סיזיפיים אותם עוברים הורים ביולוגיים בסכסוך גירושין או תיקי אימוץ ואומנה, לבחון האם יש להם מסוגלות הורית לגדל את הקטין האריתראי. לא בדקו את האינטרקציה של אורלי עם בנה הביולוגי י'. מה סדר היום של הזוג מרוז, ומי שומר על הקטין האריתראי כששניהם יוצאים מהבית בשעות הבוקר המוקדמות? מי לוקח את ילד האומנה לגן? בני הזוג קיבלו יחס סלב ממשרד הרווחה, ובתמורה לצעצוע האריתראי שקיבלו במתנה, הם לא מפרסמים כתבות על עוולות משרד הרווחה כנגד חסרי ישע.

איך קורה שאף גורם בעיתונות ובתקשורת המקבילה לערוץ 10 לא הרים את הכפפה ופיתח את הנושא של הקטין האריתראי אצל משפ' מרוז שנמצא ללא השגחה הורית, ללא אהבת אם ביולוגית? איך קורה שדווקא הטלוויזיה והעיתונות שאמורים להיות כלבי השמירה לניקיון הון-שלטון, עוצמים עיניים כשמדובר בסחר בילדים? את הנושא הזה לא פיתחו בעיתונות, מאחר ומדובר באחת משלהם במגרש הביתי שלהם ואולי הם חוששים מפה הג'ורע שיפתחו עליהם הזוג מרוז.

את תיאוריית הוצאת ילדים מהבית "לטובתם" משבח ומעריץ שר הרווחה חיים כץ, ואיתו כל צמרת משרד הרווחה. אבל התיאוריה הזו מתנפצת בפרצופו של משרד הרווחה כשהילדים האלה גדלים. מה שקורה הוא, שילדים הגדלים בלי אהבת הורים, חסר להם אמא, וגם חסר להם אבא, הם מפתחים תסביך אבא. את חוסר האהבה הם מחליפים בין בהפקרות מינית ובין בהפקרות מוסרית של גניבות, מעשי פשיעה ועבריינות, גם כי אין מי שישגיח עליהם, וגם כדי למלא את החלל שנוצר, בהעדר האמא והאבא. אם שר הרווחה חיים כץ חושב שהפרדה בין ילדים להורים הביולוגיים שלהם בגיל צעיר היא לטובת הילדים, שלא יתפלא שהם גדלים והופכים להיות ידועים לתקשורת ולא במובן החיובי כפיצוי לחוסרים הרגשיים.

עו"ד יוסי נקר, מומחה חוק ונוער, פרסם סרטון:

עוד פעם. "הילד שלנו". 16.11.15
הזוג הזה לא רוצה להבין מה זה משפחת אומנה.
https://www.facebook.com/yossinakar/videos/10206290512875349/?pnref=story

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.