הפרקליטה ליזה וולפוס אילצה קטין להעיד נגד אביו. משהקטין ניסה להתאבד כדי לא להעיד נגד אביו הגיעה וולפוס לבית החולים ואילצה אותו ללמוד בעל פה עדות שהיא כתבה. לאחר שהקטין העיד נגד הוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי

Spread the love

הפרקליטה ליזה וולפוס אילצה את הקטין ישראל אמבש, להעיד נגד אביו דניאל אמבש. וולפוס הבטיחה לקטין ישראל, שאם יעליל נגד אביו בעדות כתובה מוכנה שנכתבה על ידה, היא תקנה לו בושם, נעלי נייק ומשקפי שמש. יום לפני העדות של הקטין נגד אביו, הוא ניסה להתאבד כשהוא משאיר מכתב התאבדות בו הוא מבקש את סליחה מאביו, על שמכריחים אותו למסור נגדו עדות שקרית ומצפונו מייסר אותו מאוד.

הפרקליטה ליזה וולפוס, הגיעה לבית החולים בו אושפז הקטין, אילצה אותו ללמוד את העדות בעל פה, ואמרה לו שאם לא יעיד נגד אביו, יעצרו אותו בטענה שהוא עצמו פגע מינית באחים שלו. כתוצאה מאיומים ולחצים בלתי פוסקים, העיד הקטין עדות שקרית נגד אביו דניאל אמבש. יום למחרת מתן עדות השקר של הקטין, הוא אושפז בבית חולים פסיכיאטרי, שם הפסיכיאטרית טניה שכטר הכפילה פי 4 את מינוני התרופות, בטענה שישראל אמבס סובל משגעון זוגי עם אמא שלו. מחלת נפש שבה שני משוגעים משגעים אחד את השני Follie a Deux.

להלן עדותו של ישראל אמבש בה הוא חוזר מעדותו נגד אביו:

https://youtu.be/pt0ZZjIKJSs

ישראל אמבש, מתגורר כיום בצרפת עם אימו, והוא לא מתכוון לחזור לארץ.

ישראל אמבש

12

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.