אזהרת עו"ס רנדה דיב חביב (צפון) מייללת כחתולה מיוחמת שהמשכורת לא מספיקה ונוהגת בג'יפ מרצדס חדיש מ.ר. 10-212-31

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/pxMec-3qx

פרופיל על אישיותה של עו"ס רנדה דיב חביב מפורסם באינטרנט.

עוד עו"ס מייללת בחוצות הצפון כחתולה פצועה שלא משלמים לה מספיק כסף בשביל להתעלל בציבור. למה היא לא מבינה עניין וניגשת למכון המסאג'ים הקרוב לביתה לחפש עבודה כמסג'יסטית? שם לבטח תעשה יותר כסף, ואף אחד לא יקלל אותה שהיא חוטפת ילדים, או שהיא בהמה פמיניסטית עם אג'נדה מגדרית סוציו-נאצית.

הנה כמה מילים שעו"ס רנדה דיב חביב כתבה:

אני עו"ס באגף לשרותים חברתיים, ועובדת 17 שנה באגפים לשרותים חברתיים [כיום 19 שנים].  אני מפרנסת שנייה, ואין בכוחי וביכולתי, נוכח משכורתי, להתקיים ולקיים את משפחתי בכבוד. למרות תארי, למרות שנות הוותק שלי ושנות הלימוד שלי (ויש באמתחתי לא מעט כאלו). מתוקף תפקידיי, אני מעורבת וממליצה המלצות משמעותיות והרות-גורל למשפחות המגיעות לאגף.  למרות כל מה שתואר לעיל, אינני גומרת את החודש. אני עושה עבודה חשובה וייחודית, שאני מחוברת אליה מאוד בנימי נפשי, ועושה אותה מכל לבי באמונה שזה ייעודי. תנו להתפרנס בכבוד, אני אישה חרוצה, עובדת כל שנות חיי הבוגרות, מגיע לי שכר ההולם את יכולותי וכישורי.

ואנו שואלים: מי אמר לך ללכת ללמוד עבודה סוציאלית?  למה לא הלכת ללמוד פיסיקה או אנטומיה? למה את חושבת שמגיע לך "שכר ההולם את יכולותיך וכישוריך, כאשר יכולותיך הם אפס וכישוריך שווים לתחת? אפילו תחת של תיש יכול לייצר תועלת חברתית יותר מועילה מכל מה שעשית בכל 19 שנות עבודתך הבזוייה באגפים לשירותים חברתיים. רוב היום את בכלל לא נמצאת במשרד. בשאר הזמן את מרכלת עם חברותייך. מידי פעם יש לך ימי כיף, גיבושים, טיולים, רכיבה על סוסים ושייט באבובים.  אז בשביל הקייטנה הזו את עוד רוצה משכורת?  התכבדי והתפטרי, ומיצאי לך ג'וב הולם יותר באגפים לשירותים אורליים.  שם תעשה יותר כסף ותפרנסי את תאוותיך הרבה יותר טוב.

בעזות מצח כותבת עו"ס רנדה דיב חביב שלא משלמים לה מספיק, והנה צילם אותה העיתונאי מוטי לייבל כשהיא יוצאת ממשרד הרווחה בטבריה בג'יפ מרצדס חדיש ומפואר.

נו, הבנתם? העו"ס רנדה דיב חביב מהצפון נהנית מחווית נסיעה של האלפיון העליון, ובפרסומים היא בוכה שלא משלמים לה על כישוריה ויכולתיה.

עו"ס רנדה דיב חביב היא פקידת סעד לחוק הנוער, ובכל ישיבות ועדת החלטה בהן היא משתתפת יש לה משפט קבוע אחד: "אני חושבת שצריך להוציא את הילדים מהבית לפנימיות ולהפריד בין האחים". מיליונרית כמוה, שנוהגת בג'יפ מרצדס, מה היא יודעת על החיים של האימהות העניות להן היא חוטפת את הילדים?

ג'יפ המרצדס המפואר והחדיש של עו"ס רנדה דיב חביב שלא גומרת את החודש
ג'יפ המרצדס המפואר והחדיש של עו"ס רנדה דיב חביב שלא גומרת את החודש

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.