שאול שוחט (מחוזי ת"א) קיבל ערעור של עו"ד יוסי נקר וקבע: השופטת טובה פרי (נוער ת"א) תנהל הליך הוכחות בכל הנוגע לדרכי טיפול בקטינים – ענ"א 27356-10-15

Spread the love

לפנינו פסק דין קצר השופך אור על מעלליה של טובה פרי מבית משפט לנוער תל-אביב, אשר ידועה בהפרת זכויות הורים וילדים, וכתיבת החלטות ופסקי דין מוזמנים ע"י משרד הרווחה, זאת אומרת פקידת הסעד כותבת תסקיר וטובה פרי שמה חותמת "כמבוקש". הפעם טובה פרי, קיבלה טיפול מעו"ד יוסי נקר, אשר הגיש ערעור על אי ניהול דיון הוכחות בתיק, בו נחטפו באישון לילה שלושה ילדים קטנטנים ממיטתם וביתם. הערעור הגיע לידי השופט שאול שוחט בביהמ"ש מחוזי תל-אביב. טובה פרי, מורגלת להשתולל כנגד עורכי דין וההורים המשתאים נוכח התנהגותה הלא שפויה. בדיון שקיימה בחודש אוקטובר 2015, צרחה באמוק על עו"ד יוסי נקר וורדה שטיינברג, גידפה בשפת ביב שופכין את הנוכחים באולם ולקינוח האשימה את ההורים שבגלל הקללות שלהם עליה היא לקתה בסרטן שהתפשט בגופה. עוה"ד המומחים בחוק ונוער יוסי נקר ועו"ד ורדה ברכה שטיינברג, הגישו ערעור על החלטה שנתנה.

טרם נציץ בפסק הדין של השופט שאול שוחט, שריחם על טובה פרי, ולא ציין, שהיא השופטת שלא מקיימת דיוני הוכחות בדיני נפשות, הקשיבו להקלטה המבעיתה בה טובה פרי מתפרעת, כאילו היא מנהלת תגרה בשוק הכרמל על קניית בצל בצל:

טובה פרי התחרפנה, בגלל שעו"ד יוסי נקר, הודיע שהוא מייצג את האמא נ"א, ושאל שאלות שלא מצאו חן בעיניה. טובה פרי, מעוניינת להפחיד עורכי דין המייצגים הורים שילדיהם נלקחו מהם שלא כדין, שלא ישאלו את פקידות הסעד יותר מידי שאלות, בגלל החירטוט של שופט העליון יצחק עמית, שלא ניתן לחקור פקידת סעד, כי היא זרוע שיפוטית, כדי לקדם את האג'נדה הזו, שפקידות סעד יוכלו לשקר באופן חופשי, מבלי ששואלים אותם כלום על מה שהן טוענות (בתיקי נוער פקידות הסעד ממציאות פנטזיות ודמיונות שווא).

שאול שוחט החליט לאשר לעו"ד יוסי נקר לפרסם את פסק הדין, אבל רק לאחר שהשתכנע שהפרסום הוא למטרה טובה, כלומר למטרות הרתעת שופטות נוער שלא מקיימות דיוני הוכחות, ובהשמטת שם השופטת טובה פרי וכל פרט מזהה את לשכת הרווחה חולון ופקידות הסעד נעמה אוזן וזיוה כהן פורת. עו"ד אייזנשטראוס משהו המייצגת את עיריית חולון הודיעה, שאין לה בעיה לקיים דיון הוכחות, אבל מבלי להודות שהחלטת השופטת טובה פרי ניתנה באופן לא שקול, לא מדוד או אפילו באופן שגוי. קצת מוזר, אבל שיהיה.

אומר שאול שוחט: "בתום ישיבת יום 28.10.15 (ערעור שוחט) הסכימו ב"כ המערערת וב"כ המשיב 1 (עירית חולון) על קבלת הערעור במובן זה שעניינם של שני הקטינים, ילדיהם של המערערת והמשיב 2, כמו גם עניינו של קטין נוסף, בנה של המערערת מאב לא ידוע – יחזור לבית משפט קמא לשם ניהול הוכחות ומתן החלטה חדשה בכל הנוגע לדרכי הטיפול אותם יש לנקוט בנוגע לשלושת הילדים הקטינים".

באשר למילים כי האב אינו ידוע, האם יודעת היטב מיהו האב. הניסוח הנכון צריך היה להיות: הרווחה לא יודעת מיהו האב וגם לא תדע.

מדבריו אלו של שוחט נודפת צביעות מסריחה. מדוע הוא לא מציין על מי הוגש הערעור ושם השופטת: טובה פרי, מדוע שוחט לא מציין את שם פקידות הסעד שחטפו לאמא נ"א את שלושת ילדיה: עו"ס זיוה כהן פורת ועו"ס נעמה אוזן, שהפרידו בין הילדים, ולא קבעו לאם הסדרי ראיה עם ילדיה, וחמור מכל: השופטת טובה פרי, לא איפשרה לאם להגן על עצמה ולעלות את טענותיה, לחקור את פקידת הסעד, ולהשיב את ילדיה אליה.

למה קיים בית משפט אם אי אפשר להציג ראיות והוכחות? למה השופטת מקבלת שכר אם ממילא כל מה שפקידת הסעד אומרת לה הופך להיות פסק דין או החלטה. המשמעות של כך שטובה פרי היא שופטת מיותרת, ואת המשכורת שלה צריך להעביר לפקידות הסעד, שהן השופטת בפועל.

בשם הדלתיים הסגורות, השופטת טובה פרי, עושה כל מה שעולה בדעתה. כפי שניתן לשמוע בהקלטה: צורחת, משתוללת, מאיימת, וכל התנהגותה מעידה על טרלול, כשלא ברור אלו כדורים היא נוטלת הגורמים לה לחוסר איזון הורמונלי. שאול שוחט, רואה את הדלתיים הסגורות כערך בפני עצמו, ולא רוצה לחשוף את השיטות כיצד מתנהלים הליכים בבתי המשפט המושחתים לנוער, ואנו דולים מתוך קריאת פסק הדין, את המובן בין השורות.

מקריאת פסק הדין, ניתן ללמוד, כי השופטת טובה פרי, התערבה בענייני משמורת, ללא סמכות וביצעה עבירות מרובות.
טובה פרי המטורללת חוטפת הילדים
פסק הדין של עוה"ד יוסי נקר וורדה שטיינברג בקובץ pdf.
שוחט1שוחט2שוחט3

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.