מיכל קפלן רוקמן שופטת נוער מונעת מדייגו להשתתף בחתונת אימו דניאלה ובחיר לבה אריק גרוס

Spread the love

דייגו נחטף מאימו הטובה והאוהבת דניאלה לפני שנתיים, ללא סיבה! כדי "להצדיק" את פשעי משרד הרווחה, הוציאה פקידת הסעד שולה מאר, חוות דעת פיקטיבית מהפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר.

מאיר לאופר, מעולם לא פגש את דניאלה או בנה, אבל הוא כתב חוות דעת שקרית ומופרכת, המתבססת כולה על דברי הבלע של פקידת הסעד שולה מאר.

הקשיבו לשיחה של דניאלה עם הפסיכי מאיר לאופר, המתעמתת איתו לאחר שהוציא נגדה חוות דעת מבלי שמעולם פגש בה או בנה:

במשך שלושה חודשים, דניאלה הרשאג שובתת מול בית ראש הממשלה, באוהל שהקימה להשבת בנה החטוף וילדי הרווחה החטופים. דייגו נמצא בפנימיית רננים, הידועה לשימצה, שם הוא עובר התעללות נפשית וגופנית, ומאלצים אותו לבלוע כדורים פסיכיאטריים.

במהלך המחאה מול בית ראש הממשלה, הכירה דניאלה הרשאג את בחיר לבה, אריק גרוס, אב גרוש, המסייע לה להשיב את בנה לחיקה. בין השניים פרחה אהבה גדולה, והשניים מתחתנים היום מול בית ראש הממשלה.

דניאלה הגישה בקשה לבית המשפט, לשחרר את בנה החטוף דייגו, שיהיה נוכח בחתונת אימו למספר שעות. את הבקשה היא תמכה במסמכים נלווים.

באופן לא מפתיע, האטומה מיכל קפלן רוקמן, פסקה:

לא מתקבל על הדעת, כי קטין, שמצבו הרגשי, הינו רגיש ביותר, יתלווה ללא כל הכנה והיכרות לאדם הזר לו.

כל אלה גם יחד – אינם בהלימה לטובתו של הקטין ובנסיבות אלו – באיזון בין טובת הקטין לבקשת האם, שהינה האפוטרופוס הטבעית לו – תועדף טובת הקטין והבקשה לפיכך – נדחית.

החלטה תודע לצדדים, ב"כ ואפוט' והנהלת "רננים".

מצבו הנפשי של דייגו הוא רע ביותר, מאחר והוא מנותק מאמא שלו כבר שנתיים. השופטת המעוותת, חושבת שהיא זו שילדה את דייגו, ובשיא ההתנשאות היא קובעת שאריק גרוס, הוא אדם זר לו.

האנשים הזרים לדייגו הם עובדי פנימיית רננים המכילים מדריכים מתעללים ומכים המלעיטים אותו בסמים פסיכיאטריים, עובדות סוציאליות מטונפות שמרעילות את מוחו הקטן של דייגו ושופטת אטומה שלא מאפשרת את הקשר בין הבן לאמו.

יש יותר טוב מאמא?

אנו מאחלים לדניאלה ובחיר לבה אריק גרוס, חיים טובים ומאושרים. חיי אושר, אהבה ועושר, חיי זוגיות פוריים וילדים נוספים והאיחול הכי גדול מכולם – השבת דייגו לאמא שלו.

אוהבים אותך דניאלה הרשאג-גרוס!

את מלכה!!!

הבן שלך דייגו יחגוג איתך בלבו, ואת החתונה האמיתית תעשי בביתך ומשפחתך עם בנך במהרה.

החלטת מיכל קפלן רוקמן
החלטת מיכל קפלן רוקמן

דייגו

דייגו בנה של דניאלה. מיכל קפלן רוקמן מונעת ממנו להשתתף בחתונת אימו עם בחיר לבה
דייגו בנה של דניאלה. מיכל קפלן רוקמן מונעת ממנו להשתתף בחתונת אימו עם בחיר לבה

דניאלה ואריק הרשאג-גרוס
דניאלה ואריק הרשאג-גרוס

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.