עו"ס אורנה הירשפלד סוחרת ילדים כפקידת אימוץ מרעילה עו"סיות לחטוף ילדים

Spread the love

אורנה הירשפלד היא גדולת סוחרות הילדים במדינת ישראל. הירשפלד היא אישה מרת נפש אכזרית ומטונפת חסרת רחמים, משאבת הלב הפועמת בגופה מזרימה רעל ושינאת אדם טהורה.

היא חטפה מבית החולים את התינוקת של האמא אורה מור-יוסף, באכזריות שלא ניתן לתארה במילים וגרמה לאם שברון לב תוך החמרת מצבה הרפואי. אורה מור-יוסף, היא נכה על כסא גלגלים, כך שהיום המאושר בחייה הפך לבלהה קורעת לב אכזרית במיוחד, כשאורנה הירשפלד גוזלת מאורה את אימהותה.

על הסדיסטיות האכזרית של אורנה הירשפלד, אנו למדים מחטיפת שלושת בנותיה של האמא איריס כהן, ממנה היא חטפה את שלושת ילדותיה הפעוטות של איריס, ומסרה שתיים מהן לקשישה זקנה וחולה.

הסחר בילדים של אורנה הירשפלד בילדים של אימהות אחרות, הוא מחריד. לעומת זאת, אין לה שום בעיה להצטלם עם נכדיה ולהתגאות בתמונות שלה שם היא נראית משפחתית. הירשפלד היא מנגלה של שנות האלפיים, והטינופת בלי בושה, חושבת שהיא עושה עבודת קודש.

מדוע אורנה הירשפלד לא סוחרת בילדים של המשפחה שלה?

את הנכדים שלה, אורנה הירשפלד מטפחת כמו אוצר, אבל ילדים של אימהות אחרות היא גוזלת בלי בושה לצרכי תעשיית הכסף וסחר בילדים.

עלובת הנפש אורנה הירשפלד במאמר לעידוד הסחר בילדים. בסרטון אימהות שילדיהן נחטפו מגלות דעתן על עבודת הקודש של חוטפת הילדים:

https://youtu.be/wj3iJ-YX–4

0023 0024 0025 0026 0027 0028

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.