אזהרת עו"ס עינת מויאל ג'אבורי מקדמת פרופוגנדה של חטיפת ילדים מהורים נורמטיבים, מתחזה להיות חוקרת עם תואר זבל מהביוב

Spread the love

הציבור מוזהר מהזונה המשוקמת עינת מויאל ג'אבורי. עו"ס. נאלחת.
9
למה עינת מויאל ג'אבורי  לא יכלה למצוא לעצמה עיסוק יותר מועיל, כגון רקמה בדואית, הכנת פמוטים צ'רקסיים או סבוני שמן זיית מתחרים לאלו של סבתא ג'מילה? הלכה ולמדה להיות פרזיטית יהודיה. איכס כמה שהמקצוע שלה מגעיל.
קבלו מאמר של הנבלה:  Einat Moyal Gaburi
5

כידוע העבודה הסוציאלית "מקצוע" לבהמות פמיניסטיות פרזיטיות, בדרך כלל עם IQ של חילזון. מדובר בזבל של הזבל של האוניברסיטה, נשים רעות שלא יכלו להתקבל לשום פקולטה ששווה משהו, בגלל ציונים נמוכים, ומנת משכל זעומה. נשים כמוה עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור.

בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך.

המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה.

להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן.

מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בכלבות שטניות שמתאים להן לשמש כסוהרות בטרבלינקה.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.