ביזיון צווי ההטרדה המאיימת: השופט אייל דורון מחלק צווי הטרדה מאיימת לכל כלבה, ערפדה ולכל זונה כמו לחמניות: עו"ס אתי אופק קמפינסקי מתמודדת עם פשעיה – ה"ט 47631-10-15

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-Aa

השופט אייל דורון מחיפה חושב שכל פסיכית יכולה לבוא לספר סיפורים ולצאת עם צווי הטרדה מאיימת. מדינת ישראל לא יכולה לבקש צו הטרדה מאיימת, אבל מתברר ששופט טיפש במיוחד, החליט שזה אפשרי. מדובר בהליך במעמד צד אחד. הצד השני לא שם. ברור שמי שמבקשת צוו הטרדה מאיימת יכולה לנצל את העדרו של הצד השני מהדיון, ולכן שופט נורמלי אמור להקפיד על איכות ההוכחות כדי להצדיק את הוצאת הצוו. אבל לא במקרה של אייל דורון. אצלו מחלקים צווים כמו לחמניות חמות. לא צריך ראיות ולא צריך שום דבר, רק כישורי תיאטרליות. אחר כך השופטים מתלוננים שהם עמוסים.

אל השופט הזו הגיעה העו"ס חוטפת ילדים אתי אופק קמפינסקי. ייללה כמו חתולה מיוחמת שעשו לה שכונה, כלומר פתחו את הדלתיים הסגורות, והביאו לה את הדלתיים הסגורות היישר לשכונת היוקרה בה היא גרה. עו"ס אתי אופק חשבה לתומה שבגלל הדלתיים הסגורות אף אחד לא ישמע על הפשעים שהיא מבצעת. מסתבר שהימים האלה נגמרו. היום הדלתיים הסגורות מגיעות ישר לשכונה של הפושעת.

אתי אופק קמפינסקי ערפדה נגועה בסיפיליס

הגיעה עו"ס אתי אופק שהתעללה באבא ניסים אנקוה, וגרמה לו לפתח סרטן הישר לאולמו של אייל דורון, השופט החיפאי. במקום לדרש ממה הוכחות, שתראה אפילו קצה קצהו של חוט המצדיק הוצאת צוו הטרדה מאיימת, הוא פשוט מחלק לה צווים כיד המלך.  הרי זכות המחאה היא זכות יסוד במדינה דמוקרטית. התקיימה משמרת מחאה נגד הערפדה מוצצת הדם אתי אופק. השופט יודע שיש זכות מחאה, ויש חופש ביטוי. כדי להתגבר על הזכות הדמוקרטית הזו, השופט צריך ראיות כבדות משקל. בפרוטוקול זה אנו רואים שלא צריך כלום. מגיעים, מייללים, ומקבלים כל מה שרוצים.

פרויקט עושים שכונה העלה ממצא מעניין. כמעט כל העובדות הסוציאליות שמייללות שהן לא סוגרות את החודש חיות בבתי פאר, וילות יוקרה בשכונות הכי טובות בארץ. עד כה אף הפגנת "עושים שכונה" לא התרחשה בשכונת מצוקה. כל העובדות הסוציאליות גרות בשכונות הכי יקרות בעיר.  מישהו יכול להסביר את הפרדוקס?

ספטמבר 2015 – צוות "עושים שכונה לפקידות הסעד" יצא לעשות "שכונה" למנתקת הילדים אתי אופק קמפינסקי מלשכת רווחה חיפה. אתי אופק (קמפינסקי) היא פקידת סעד מחוזית לסדרי דין ותפקידה לדאוג להסדרי ראיה בין ילדים להורים. במקום לדאוג שילדים יפגשו עם הוריהם, מנתקת אתי אופק את הילדים מהוריהם. במקרה של ניסים, היא לא הניחה לו עד שקיבל סרטן. לפני כחודשיים קיבל ניסים החלטה שיפוטית שאתי אופק תדאג "בתוך שבעה ימים" להסדרי ראיה בין האב לילדיו. במקום זה, הביעה התנגדות, שלחה את האב לאבחונים, בקיצור – מצפצפת על בתי המשפט. אתי אופק קמפינסקי – אימת האבות במחוז צפון! כאמור ניסים קיבל סרטן שיהיה בריא אמן בגלל אתי אופק קמפינסקי והניתוק שלה מילדיו. אז לכבוד השנה החדשה, לכבוד יום כיפור, באנו לאחל לה שיעבור אליה כל מה שקרה לניסים בגללה.

https://www.facebook.com/lori.shemtov/videos/1109517335726834/

http://mothers-cry.com/…/%d7%90%d7%aa%d7%99-%d7%90%d7%95%d7

00010002 0003

תגובת העיתונאי האמיץ מוטי לייבל:

תגובת העיתונאי האמיץ מוטי לייבלהעיתונאי האמיץ מוטי לייבל

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.