רפאל רובין: הרווחה ארגנה צוות טלויזיה למרכז קשר עם זוג מזויף ומרוצה

Spread the love

קישור לפוסט המלא: http://wp.me/p3VHfi-A2

https://youtu.be/deDmKz_tMBE

ערב טוב. אני רפאל רובין, אבא לשתי בנות מקסימות, בגלל גירושין, אני ובנותיי נשלחנו לכלא: מרכז קשר, במשך שנה וחודשיים. שם התעללו בי, אריאלה גרבוז, מנהלת מרכז קשר תל-אביב, דחפה אצבעות לצלעות שלי, כדי להביא אותי לאלימות, דבר שלא קרה.

קראו לי טרוריסט, וסגרו את המטבח כשהייתי מגיע למרכז קשר. צעקו עלי כשניגנתי בכינור לילדות,  עשיתי זאת כי הן סבלו קשות מהסתת האם וניכור מצידה. נתנו לה להיכנס, לעקוב אחרי, ולמרות שהיא הייתה מסיתה את הבנות מול הצוות, רק לאחר שבע תלונות במשטרה, התופעה פסקה.

הרווחה ארגנה צוות טלויזיה להגיע למרכז קשר בתל-אביב ולהכין כתבה יחצנית. הם צילמו זוג מזויף ומרוצה, ואסרו על אבות אחרים להתקרב לעיתונאים באיום שיבוטל המפגש.

ביום זה הביאו סוכריות והכניסו שוטר שערך חיפוש גופני על כל אחד מהמבקרים, כולל אותי.

אני השקעתי המון בקשר שלי עם הבנות, למרות שלא התאפשר לי בזמן הנתון ובתנאים האלו המוגבלים לחלק חדר קטן עם עוד חמישה אבות וילדים, כמו בגטאות ורשה, כשכל הורה רב על משאבים מוגבלים כמו צעצועים למשחק או על שולחן. במרכז כלא מנסים להסית הורים אחד נגד השני, כדי לשמור על שקט.

מבטיחים פריבילגיות שמי שמוכן להלשין על הורים אחרים, ממש כמו שיטות הקאפו והיודנרייט בגטאות. יש הורים שנופלים בפח ומוכנים להעליל על אבות אחרים בתמורה לטובות הנאה.

היו שהשתכנעו ומישהו מכר אותי לאריאלה גרבוז. הורים אחרים בחרו להישאר עם ראש איתן ולא להישבר ולא למכור אבות אחרים למאבק בתמורה לטובות הנאה כאלו ואחרות.

כיום אני וקבוצתי "לב אמיץ" ועוד קבוצות אחרות, פועלים לסגירת מרכזי קשר. ספי שם טוב פועל למיגור התופעה של תלונות שווא שמאפשרות פתרון אלימות ולהכניס למרכז קשר, דבר שמבססת האם כראיה דומיננטית ומוציא את האב מחיי הילד.

אנחנו פועלים להפעלת לחץ כלכלי, משפטי וחברתי כדי לגרום לסגירתם של מרכזי הקשר. אנו נפרסם חוזים של העיריות עם מרכזי קשר בכל מקום בו מתקיים מסחר במרכזי קשר.

אנו ננקוט צעדים נגד כל ארגון  או חברה שתמשיך לשתף פעולה עם מרכזי קשר. אנו מבקשים שכל מרכזי קשר יהפכו למוזיאונים או מרכזי תרבות ושרק שני מרכזי קשר ישארו לתקופות קצרות למטרת אבחון בלבד. במקום מרכז קשר תוצע תוכנית מסודרת. בינתיים אנו קוראים להחרמתם של מרכזי הקשר.

רפאל רובין: לסגור את מרכזי הקשר ולהפוך אותם למוזיאונים או מרכזי תרבות
רפאל רובין: לסגור את מרכזי הקשר ולהפוך אותם למוזיאונים או מרכזי תרבות

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.