ישראל אפל: הגשתי קובלנה פלילית נגד ראש העיר ב"ב והרבנים ובתמורה לביטול הקובלנה ביטלו נגדי את הסנקציות בהסדרי ראיה עם ילדיי

Spread the love

קישור לפוסט המלא: http://wp.me/p3VHfi-A2

https://youtu.be/J3v1EkmehrM

קהל נכבד, אני רוצה בחצי דקה לספר לכם סיפור שלא תשכחו אותו כל החיים. לפני 4 שנים הלכו העובדות הסוציאליות בעיר ב"ב לעשות תסקיר זוועתי, שאני האבא הכי גרוע בעולם. הביאו לי את זה יומיים לפני הדיון בבית משפט לנוער ומשם לבית המשפט לנוער. הייתי מבולבל.

עבר זמן, התחלתי ללמוד את חוק העובדים הסוציאליים, חוק הנוער, ראיתי תסקיר. אמרתי לעובדת הסוציאלית: "זה הכל שקרים. מה כתבת? את לא שאלת אותי בכלל. לא שאלת אותי על העובדות". היא אומרת לי: "לא. עכשיו יש המלצות מבית המשפט. אני לא מדברת איתך על התסקיר. אתה תראה את הילדים רק במרכז קשר. אתה תלך לשיחות הדרכה הורית, אתה תהיה במעקב". אמרתי לה: "גברת זה שקר. אני לא אלך".

היה עוד דיון בבית משפט לנוער. הסברתי לשופטת, זה לא עזר. עוד דיון, זה לא עזר. מה עשיתי? אם אתם יודעים, שאחד עובר על החוק המשטרה צריכה לטפל. אבל החוק אומר שלא כל דבר צריכים את המשטרה. יש דברים שאדם יכול לגשת לבית המשפט, לעשות משפט פלילי פרטי. זה נקרא קובלנה.

ראש העיר אצלנו בבני-ברק, לפני שהוא נבחר, הוא קרא לרבנים, החתים אותם שצריכים לבחור בו ומי שיבחר בו הוא יקבל ברכה.

אז הלכתי עשיתי משפט פלילי פרטי נגד ראש העיר והרבנים הגדולים בבני-ברק. הרב שטיינמן, בגיל 100, הרב קנייבסקי בגיל 80. כל העולם הולך להתברך אצלו. לא פחדתי. אמרתי לראש העיר "אתה והרבנים שלך אני אטביע אתכם בים, אם לא תרדו ממני". הביאו את עו"ד יעקב ויינרוט, פרקליט הצמרת להציל את הרבנים. בדיון הראשון בבית המשפט הוא אמר "למחוק את התביעה. אין פה כלום". התעקשתי שיהיה הליך ואני אוכיח הכל. אז אמר השופט: "בדיון הבא, הרבנים יבואו". ואז, יומיים אחר כך, קיבלתי טלפון מלשכת ראש העיר: "בוא מר אפל, תבטל את הכל, אנחנו מבטיחים לך לסדר לך את כל הבעיות".

הלכתי ביטלתי.

למחרת קיבלתי טלפון ממנהלת המחלקה של הרווחה: "מר אפל אנחנו מצטערים, לא ידענו, טעינו. מעכשיו אתה כבר לא מורחק. אתה לא צריך ללכת למרכז קשר. לא צריכים הדרכה הורית, לא מעקבים, הכל בסדר". הבנתם? תודה רבה.

ישראל אפל והעיתונאי אלי דניאל
ישראל אפל והעיתונאי אלי דניאל

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.