אזהרת כתב ערוץ 2 בלתי אמין מסלף מציאות תמיר סטיינמן: עו"ס שולי גרסון חטפה לאמא ירושלמית ילדה בת 4 חודשים לאומנה והעו"ס הפעילה את משטרת אילת לצוד את האם

Spread the love

לפני שנה פרסם כתב ערוץ 2 כתבה על אמא אמיצה שפקידת הסעד שולי גרסון חטפה את ילדתה ומסרה אותה לאומנה. האמא האמיצה הלכה למשפחת החוטפים האומנת ולקחה את מה ששיך לה, הבת שלה בת 4 החודשים. במקום לדווח על חילוץ מוצלח ע"י אמא של ילדתה ממשפחת אומנה חוטפת, כתב הרווחה הנאלח והשקרן תמיר סטיינמן סילף את הכותרת וכתב שהאמא חטפה את הילדה מהאומנה.

למה הדבר דומה? לפלסטיני שדוקר יהודי עם סכין, ותמיר סטיינמן כותב כותרת: "במריבה על סכין, גבר יהודי ניסה לגנוב סכין מקטין פלסטיני שיצא לקצור חוביזות בכותל".

כתבים כמו תמיר סטיינמן הם תדמיתנים בשכר של משרד הרווחה. מקבלים סיפורים מוכנים מראש, מדביקים עליהם חתימה ומפציצים את המדינה בתעמולה משומנת נגד הורים. כתב הנאמן לחובתו המקצועית היה שואל את מי שהדליף לו את הסיפור מדוע חטפה הפק"ס שולי גרסון את הילדה מהאימא, מדוע האימא צריכה להיאבק על מה ששייך לה, ולמה משרד הרווחה לא עוזר לאימא עם תמיכה כספית כדי שיהיה לה מקום לגדל את הבת ואוכל להאכיל אותה.

אנו ממליצים לאמא הזו לתבוע את עו"ס שולי גרסון בגין כל ההוצאות שנגרמו לה במשך 9 החודשים שבהם ייצרה את הבת שלה. מכיוון שהפק"ס שולי גרסון הפכה את האמא לפונדקאית עבור משפחת האומנה, על משרד הרווחה והמשפחה האומנת לשלם את עלות מחיר הפונדקאות כפי שוויו בשוק החופשי.

חשד: חטפה את בתה התינוקת ממשפחת האומנה ונעלמה

אם מירושלים חשודה כי לקחה את בתה בת הארבעה חודשים מהמשפחה שגידלה אותה בירושלים. במשטרה פתחו במצוד בניסיון לאתר את האם והגיעו לדירת מסתור באילת. למרות הקריאות, סרבה האישה לפתוח את הדלת עד שהחליטו השוטרים להיכנס דרך החלון

תמיר סטיינמן | חדשות 2 | פורסם 27/04/14 19:12 

Untitled

תושבת ירושלים חשודה כי חטפה לפני מספר ימים את בתה התינוקת בת הארבעה חודשים ממשפחת האומנה בה טופלה. היום (א') אותרו השתיים בדירת מסתור באילת.

לפני ימים אחדים התקבל במחוז ירושלים במשטרה דיווח על אם, שלפי החשד הגיעה למשפחת האומנה שמגדלת את בתה, לקחה אותה – ונעלמה. השוטרים חשדו כי האם והתינוקת נמצאות באילת ופתחו בסריקות מאחר והיה חשש לשלומן של השתיים.

לבסוף, הגיעו שוטרי מרחב אילת אל דירת המסתור באחת משכונות העיר ודרשו מהחשודה לפתוח את הדלת, אולם האם לא נענתה לקריאות. כשהחשש לשלום התינוקת גבר, החליטו השוטרים לפרוץ לדירה דרך החלון. בפנים מצאו את האם ביחד עם התינוקת כשהן בריאות ושלמות.

האם נעצרה והשוטרים לקחו את התינוקת לתחנת המשטרה באילת. בהמשך תועבר הבת לידי שירותי הרווחה להמשך טיפול.

http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-b6dd4a162f3a541004.htm

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.