עושים שכונה לפקידת הסעד עו"ס אתי אופק קמפינסקי – אימת האבות הגרושים בצפון

Spread the love

https://youtu.be/TojouP31WHo

הכירו עוד דמות מקומטת שראוייה להתחרות על התואר חוטפת ילדים מספר 1 בחיפה, עו"ס אתי אופק קמפינסקי. הנ"ל עובדת של עירית חיפה במשכורת 40,000 ש"ח לחודש. מתמחה בחטיפות ילדים לפנימייה, ניתוק ילדים מאביהם באופן סיטונאי. בעלת לשון חלקלקה ומפילה בפח הרבה נשים, שהמליצה להם להפליל את בעליהן בתלונות שווא, ואז חטפה לנשים את הילדים.

הרבה נשים מטומטמות חשבו שהיא מלאך, כשהבטיחה להן לחסל את הבעל בתלונות שווא, אם רק תסכמנה להיכנס למעון לנשים מוכות. אבל אז יוצא הנחש שבגופה והיא מכישה. באה וחוטפת את הילדים. זוהי חוטפת ילדים פר אקסלנס, עו"ס אתי אופק קמפינסקי.

בגללה, אב גרוש, מלח הארץ, קיבל סרטן, לאחר שניתקה אותו מילדיו במשך שנתיים, התעללה בו וטרטרה אותו, כתבה נגדו הכפשות שקריות חסרות בסיס, והגיעה לבית החולים לבדוק אם הוא מת. מבחינת אתי אופק קמפינסקי, גבר טוב הוא גבר מת.

העיתונאי מוטי לייבל, עשה לה שכונה בשעות אחר הצהריים המנומנמות בשכונה היוקרתית בחיפה, והשכנים התלוננו שהרעש מפריע להם לישון את שנת היופי.

אתי אופק קמפינסקי, כנראה עברה הכשרת מגדר ופמיניזם קטלני וארסי במיוחד. זוהי פקידת סעד המעוררת גועל, וגבר המגיע לתסקיר בפניה, עדיף לו להכין לעצמו חלקת קבר מראש, שכן ממילא היא תוריד אותו לשם, במוקדם או במאוחר.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.