שרון בן צור עובדת בית שבתי לוי (חיפה) עושה הכל למרר חיי אימהות ולנתק אימהות מילדיהן

שרון בן צור עובדת בית שבתי לוי (חיפה) עושה הכל למרר חיי אימהות ולנתק אימהות מילדיהן
Spread the love

הציבור מוזהר משרון בן צור, המגיחה מידי פעם לבתי המשפט כדי להכיש אימהות, עובדת בית שבתי לוי, חיפה. הנ"ל מתעבת ילדים של אימהות אחרות, אבל את הילדים שלה היא מגדלת.

שרון בן צור אומרת לאימהות שיוותרו על הילדים שלהם, ושהכי טוב לילדים לגדול מחוץ לבית, שם הם יקבלו את כל התנאים, אלא שאת הילדים שלה היא מגדלת בעצמה, בדיוק ההיפך ממה שהיא ממליצה לאימהות אחרות. אמא שתעז להוריד לילד שלה את החולצה בקיץ, כי חם, מיד היא תעליל עליה שהיא אמא מזניחה שלא קשובה לצרכים של הילד שלה ושהיא חושפת את הילדים לפדופיליה, אבל את הילדים שלה, אין לה בעיה לצלם אותם בעירום, להעלות את התמונה לפייסבוק לעיני אותם פדופילים עליהם היא כותבת בדיווחים לבית המשפט.

מדובר בנוכלת שמשקרת על ימין ועל שמאל. היא וחברתה דיצה חטב, מאריכות ללא הפוגה את השהיה של אימהות בבית הזוועות שבתי לוי, במשך חודשים ארוכים, ולא איכפת להם שהילדים צריכים חופש מהטיפולים האינסופיים שלהם. שרון בין צור ודיצה חטב גורמות לבני הזוג להיות מסוכסכים במשך שנים, כי כל עוד הילדים בבית שבתי לוי, הן לא מאפשרות לאבות לראות את הילדים שלהם, בטענה שכל האבות פדופילים ומתחרמנים מהילדים שלהם.

שרון בן צור ניתקה אין ספור אימהות מהילדים שלהן באמצעות תלונות כוזבות נגדן על הזנחה שלא היתה.

ראו בתמונה את הילדים של שרון בן צור. ילדים אלה צריכים לדעת שהאמא שלהם פוגעת באימהות אחרות. שהיא מעלילה על אימהות עלילות רק בגלל שהיא שונאת נשים בהן היא רואה מתחרות. מדוע היא לא שולחת את הילדים שלה לגדול בבית שבתי לוי, אם המקום כל כך טוב לילדים? שתטעם את חוויית הניתוק מהילדים שלה, והבילוי האין סופי בתחנות משטרה, שזה מה שהיא עושה לפרנסתה.

אז מה שרון, הזכות לאימהות נתונה רק לך? אימהות אחרות לא זכאיות לגדל את הילדים שלהן?

שרון בן צור את הילדים שלה היא מגדלת אבל של אימהות אחרות שיגדלו במוסדות
שרון בן צור את הילדים שלה היא מגדלת אבל של אימהות אחרות שיגדלו במוסדות

שרון בן צור את הילדים שלה היא מגדלת אבל של אימהות אחרות שיגדלו במוסדותשרון בן צור את הילדים שלה היא מגדלת אבל של אימהות אחרות שיגדלו במוסדות

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.