ביהמ"ש לענייני משפחה ת"א – נפתלי שילה נכנס לפרוטוקול של סגלית אופק, לא הסיר את שמה של אופק וחתם על ההחלטה. התוצאה: החלטה חסרת תוקף משפטי. לשופט משפחה אין סמכות לשבת בהרכב – תיק אמ"צ 55250-09-11 חטיפת בנותיה של איריס כהן ע"י חנה בן ארי פקידה בשירות לחטיפת הילד

Spread the love

לאמא איריס כהן נחטפו שלושת בנותיה הקטנות ע"י נבלות מוצצות דם ילדים עופרה שיף ואורנה הירשפלד, שתי טינופות סוחרות בילדים מטעם השירות לחטיפת הילד. שתיהן שנואות במיוחד על כל הילדים בהן הן "מטפלות", וכמובן שנואות במיוחד על ההורים שבזים להן.

שתי הטינופות הללו, חטפו לאיריס כהן את שלושת בנותיה המתוקות ביום בהיר אחד, ושלחו אותן לאימוץ סגור, כשהאמא כשירה, מתפקדת, בחורה ללא רבב, ולא היתה שום סיבה לגנוב ממנה את הילדות.

איריס כהן ובנותיה

איריס, היא אמא ללא חת, לא פריירית בכלל. איתרה את מקום הימצאותן של בנותיה החטופות שאומצו על ידי זקנה מקומטת ונכה, בניגוד לחוק שקובע גיל מסוים לאימוץ ילדים ומחייב בריאות תקינה.

איריס ניגשה לבית הספר בו לומדות בנותיה, ואלו התחננו לאמא שלהן שתיקח אותן איתה הביתה. הבנות ביקשו מאמא שלהן שתחבק אותן. הילדות מוזנחות על ידי המאמצת, שיניהן שבורות, הן השמינו מתרופות פסיכיאטריות שקיבלו כדי להשכיח מהן את אימן היפה והאוהבת. הילדות אמרו לאמא שלהן שהן אוהבות אותה וכל יום חושבות עליה.

מה עשתה הזקנה המקומטת חוטפת הילדים? רצה לנבלות הסוציאליות ואמרה להן שהילדות מוסתות על ידי האם. הנבלות פנו לבית המשפט, והגיעו לקוקסינל נפתלי שילה.

הקוקסינל, נכנס לפרוטוקול של מטורללת בשם סגלית אופק, שהיתה רשמת מטומטמת במיוחד וכל עיסוקה היה לא לתת פטור מאגרה לאבות גרושים, היא הצטיינה בכך אז קידמו אותה לתפקיד שופטת לאחר שהזדיינה עם משה גל, אבל זה כבר לפוסט אחר. בראש שלושת דפי ההחלטה נכתב "בפני השופטת המהבולה סגלית אופק". לנפתלי שילה היה דחוף לפרסם את ההחלטה כדי לזכות במחמאות מחברותיו העו"סיות, שהוא הוציא את ההחלטה מבלי לעשות הגהה. מדובר ברשלנות, המבטלת את ההחלטה, מאחר ולשופט משפחה אין סמכות לשבת "בהרכב".

המשמעות: איריס כהן יכולה להמשיך וללכת לראות את בנותיה, ללא חשש.

נפתלי שילה, ידוע באכזריותו ובהיותו חותמת גומי של הרווחה, לא מפעיל שום שיקול דעת. כל מה שעובדת סוציאלית זוטרה אומרת לו הוא משתחווה לה ועושה כדבריה. מדובר בתולעת חסר עמוד שידרה וגם אידיוט, שלאף אחד אין מושג איך התברג לביהמ"ש בתור שופט משפחה. הוא חסר חמלה וחסד. למשל, בתיק זה, הוא לא טרח לבדוק מה קורה עם הבנות, והאם טובתן מחייבת פתיחת תיק האימוץ, קביעת הסדרי ראיה עם האמא איריס. מדובר בקטינות הזוכרות היטב את אימן.

נפתלי שילה כותב "נאסר על האם ליצור קשר כלשהי (השגיאה במקור!) עם הקטינות ועם בני המשפחה שאצלם מתגוררות הקטינות". יש חוצפה יותר גדולה מזו? לאסור על האמא ליצור קשר עם בנותיה? מאיזה רחם הושרץ נפתלי שילה, שבמחי הקלדה, הוא מחליט לאסור על אמא לא ליצור קשר עם בנותיה. זו החלטה שלא ניתן לקיימה ממילא, כי היא נוגדת את חוקי הטבע, נוגדת את האנושיות של בני האדם והיא בכלל נגד כל מה שמתיימר בית המשפט לענייני משפחה להציג: ייצוג משפחה. אנו מאחלים לנפתלי שילה, שינותק מילדיו, ושלא יזכה לראות אותם גם לא במרכז קשר.

ההחלטה הבזיונית, והמזלזלת של נפתלי שילה, המלאה שגיאות הדפסה, כולל שגיאות מהותיות המבטלות את ההחלטה, כמו רישום שמה של שופטת אחרת בראש ההחלטה וחתימה של הקוקסינל שילה בתחתית ההחלטה, מעידה על המדיניות הנהוגה בדלתיים סגורות: רמיסת זכויות הורים בדלתיים סגורות, ללא ראיות וללא סדרי דין, אין דין ואין דיין ופקידות הסעד עושות כל מה שהן רוצות.

כך למשל, אותה פקידה חנה בן ארי – מהשירות לחטיפת הילד, איננה עורכת דין, אין לה סמכות לייצג את השירות למען הילד, היא לא הציגה מכתב הסמכה המאשר לה להופיע בבתי משפט במקום היועמ"ש שלו בלבד נתונה הסמכות להתייצב בדיון בענייני נפשות.

נפתלי שילה, מבזה את כל סדרי הדין, ומבזה את מערכת המשפט המתנהלת בצורה אכזרית כלפי הורים וילדים.

פרסום החלטה זו נועד להציג את הסחר בילדים הנהוג בדיני נפשות. הפושעות הסוציאליות חוטפות ילדים מאימהות מוחלשות לצורכי סחר בילדים, לאומנה, אימוץ, פנימיות ואין מושיע.

תמונה של העכברוש נפתלי שילה. כמה שהוא מכוער.

נפתלי שילה שופט דאע
נפתלי שילה שופט דאע"ש המסוכן לאנושות

https://youtu.be/wj3iJ-YX–4

11214198_1628472350767123_1445500512320415909_n 12032205_1628472260767132_1990216407757355040_n 12038006_1628472307433794_5890544507176805958_n

קישור לכתבה: http://wp.me/p4qMXR-1tj

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.