התראת עו"סיות: נעמה אוזן וזיוה כהן פורת לשכת רווחה חולון חטפו 3 ילדים הפרידו ביניהם והפקירו אותם להזנחה מחרידה

Spread the love

עו"ס נעמה אוזן המליטה תינוק. בית חולים וולפסון ביצע הכנה מראש להמלטה, מחשש שהצטופפות כל כך הרבה עו"סיות בבית חולים אחד עלולה להסב נזק לשאר היולדות בבית החולים. מדובר באחת העו"סיות הנבזיות והחולניות ביותר בחולון. הנ"ל מאמינה שאין כל קשר בין אימא והרחם שלה, ושלאימהות קל מאוד להתנתק מהילדים שהביאו לעולם, ולמסור אותם לידיה כדי שתשכן אותם בפנימיות ואומנה. נעמה אוזן אישיות בהמתית וגועלית. היא שומרת על גוש החרא שהגיח מהרחם המזוהם שלה. אבל, אין לה שום בעיה לחטוף ילדים קטנטנים שנולדו לאימהות אחרות לאומנה ומרכז חירום.

נעמה אוזן וחברתה זיוה כהן פורת, פעילות בפורום מבצעים מיוחדים של חטיפות קשות במיוחד. הנ"ל מתעללות במשפחת אשוואל מחולון, ומעורבות באין ספור מבצעי חטיפה והתעללות בילדים. בקרוב תוגש נגדן תביעה בגין פשעים נגד האנושות.

זיוה כהן פורת היא עובדת סוציאלית לחוק נוער בלשכת הרווחה של חולון, ומשלימה הכנסה כמטפלת זוגית. הציבור מוזהר לא לגשת אליה. בתפקידה כעו"ס לחוק הנוער התעללה באבות, ייעצה לנשים להגיש תלונות שווא נגד גברים, שלחה אין ספור הורים למרכזי קשר, ועודדה גברים להתאבד. הנ"ל ניתקה אין ספור ילדים מאמהותיהן, ניתקה אין ספור סבתות מנכדיהן, ואף מתייצבת נגד שוויון הורות.

בתמונה, עו"ס נעמה אוזן חובקת כלב. הגמדה הזו מגדלת תינוק, כשמדובר בתינוק שלה אין לה בעיה להפגין חיבה ואהבה. אבל כשמדובר באימהות אחרות, אין לה שום בעיה לכתוב נגדן תסקירי שקר גועליים, לנתק אותן מהילדים שלהם, ולצאת לטייל עם התינוק והכלב שלה בגינה אחרי שהשלימה את פשעיה.

נעמה אוזן וזיוה כהן פורת, חטפו לאמא נטלי אשוואל מחולון את שלושת ילדיה, הפרידו בין האחים, כשהן שולחות  את הבן הבכור בן ה- 8 לטירת הכרמל ושניים בקלט חירום חסוי, וניתקו בין האחים וגם את האם מילדיה למשך חודשיים ימים כשפקידות הסעד לא מאפשרות לאם לשוחח עם ילדיה בטלפון ולשאול לשלומם. כל זאת, כעונש וחינוך האם על שכתבה בפייסבוק שלה שהיא מתגעגעת לילדיה.

הפרדת האחים שבוצעה על ידי העו"סיות, נועדה להחליש את הילדים הקטנים, שגילם נע בין 3 שנים ל- 8 שנים לבן הבכור, ועל ידי כך ליצור תשתית לאשפוז פסיכיאטרי כפוי, שכן ילד שמנותק מאמא שלו ומהאחים שלו מרגיש צער וכאב עצום שהוא לא יכול לבטא במילים. מדובר בילדים ללא עבר פסיכיאטרי, ללא בעיות, שגדלו בבית רגיל! הילדים טופחו וטופלו באהבה ושמחה על ידי האם שחסכה מעצמה כדי לאפשר לילדיה לגדול ברווחה. ההורים גרושים, והאב לא שילם מזונות. האם פנתה למשרד הרווחה בבקשה לסיוע ועזרה כלכלית והתוצאה הסתיימה באופן הרה אסון בו הוצאו ילדיה ממנה בצו חירום עם משטרה, על לא עוול בכפה כשפקידת הסעד נעמה אוזן, מנסה לאשפז את האם בכפיה.

אתמול לאחר חודשיים של ניתוק הילדים מאימם, נתנו לאמא לראות את הילדים שלה למשך שעה במרכז הקשר בחולון לאחר שעו"ד האמיצה ורדה שטיינברג, הגישה אינספור בקשות לשופטת האכזרית טובה פרי.

הילדים רצו לאמא שלהם והתחננו אליה לחזור איתה הבייתה "אמא, קחי אותי איתך". הילדים הגיעו עם בגדים קרועים, מזוהמים, מלאי צואה, כשציפורניהם ארוכות ושחורות, שיערם מלא כינים וביצי כינים, הם מתגרדים, ומלאי חבלות ופצעים.

הילד הבכור הגיע ללא נעליים, עם בגדים מזוהמים ומטונפים, שיערות ראשו מלאות כינים, על גופו חבלות כתוצאה מקשירות.

הילד האמצעי הגיע עם מכנסיים קטנות שלוחצות לו על הגוף, חולצה מלוכלכת ומוכתמת, ציפורניו שחורות ולא גזוזות והוא מלא כינים וביצי כינים, מתגרד כולו.

הילד הקטן בן 3 שנים, הגיע לבוש בתחתונים מזוהמות כשהישבן שלו עם כוויות, כתוצאה מאי ניקוי הצרכים שלו, גם הוא מלא כינים וביצי כינים, נצמד לאמא שלו ובכה: "אמא, אני אוהב אותך, אני רוצה הבייתה".

העו"סיות נעמה אוזן וזיוה כהן פורת, היו נוכחות במרכז הקשר, וראו את המחזה המחריד, בו הילדים מתרפקים על אמם באהבה, מתחננים אליה שתחזיר אותם אליה הבייתה, כשהם חבולים, מוזנחים בצורה מזעזעת ושיערם מלא כינים. זה לא הזיז להן בכלל. נעמה אוזן הזהירה את האמא נטלי, לא לצלם את ילדיה, אחרת היא תפסיק את הביקור וגערה באם, כשניקתה את ילדיה עם מגבונים שהביאה מהבית, והחליפה להם לבגדים חדשים.

במהלך כל הביקור, הילדים בכו והתחננו לאמא שלהן "אמא תחזירי אותנו הבייתה. על כל דבר נותנים לנו עונש וכדורים, מרביצים לנו ולא נותנים לנו לאכול ולהתרחץ וגם גונבים לנו את הבגדים. אנחנו מתגעגעים אלייך ולסבתא ולדודים". בתום הביקור, הילדים סירבו להרפות מידיה של אימם, כשהם צורחים "לא. לא. אמא אל תלכי". המאבטח שנכח במרכז הקשר עם פקידות הסעד, ביצע אקציה מחרידה ודחף את האמא מחוץ למרכז הקשר, כשהאמא שבורה לחלוטין, אומרת לילדיה, שפקידות הסעד לא מאפשרות לה להביא אותם הביתה ושהיא אוהבת אותם ועושה הכל כדי להחזיר אותם אליה.

עו"ס נעמה אוזן איימה על האמא: "השופטת טובה פרי, תעשה כל מה שאני אגיד לה, ואם אני ארצה, את לא תראי שוב פעם חודשיים את הילדים שלך!".

השופטת טובה פרי, מסכימה עם כל מה שטוענות פקידות הסעד, למרות שהשקרים שלהן אינם משקפים את המציאות. היא שבוייה בקונספציה שהעו"סית תמיד אומרת אמת, ושום דבר לא יעזור.

קישורים:

נחטפו ילדיה של נטלי אשוואל, מחולון, השופטת טובה פרי מגנה על חוטפת הילדים עו"ס נעמה אוזן: הוציאה צוו סתימת פיות לאמא ולעוה"ד – תשובת הגולשים: "שמים ז' על טובה פרי"

עו

כותבת נטלי אשוואל:

"שלום לכולם זאת אני, נטלי,  האמא הילדים שלי.  למרות שאני מגדלת אותם בקושי רב והאבא לא עוזר בכלום הם ילדים מאושרים ולא חסר להם דבר גם לא חום ואהבה.  עו"ס  נעמה אוזן חסרת רגש והמון רוע לב חטפה לי אותם מהבית הזמינה משטרה ואמבולנס ולמחרת שלחה לי אחים מאברבנל רצתה לאשפז אותי בכפייה.  שהשם ישלם לך [נעמה אוזן] על מה שעשית לי, ובטח לעוד הורים בחורה רעה.  כמה זמן אני כבר לא נוגעת ומטפלת בהם זה גומר אותי. אבל לך יבוא צער גדול יותר משלי ה' משלם מידה כנגד מידה".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.