ד"ר שאול בן פורת פסיכולוג חינוכי: התסקירים של העובדים הסוציאליים לא מקצועיים

ד"ר שאול בן פורת פסיכולוג חינוכי: התסקירים של העובדים הסוציאליים לא מקצועיים
ד"ר שאול בן פורת פסיכולוג חינוכי עבד בהילה והגן על ילדים עם צרכים התפתחותיים
Spread the love

העבודה של הפסיכולוג באה לתקן את הקלקול בתסקירי העובדים הסוציאליים, שלא מבינים בין ימינם לבין שמאלם בנושא פסיכולוגיה, בנושא פסיכולוגיה התפתחותית, בנושא בריאות הנפש. הם כותבים שטויות משטויות, כותבים שחור על לבן ולבן על שחור, הם סותרים את עצמם.

אותו דבר גם כן בהילה. אני עבדתי בהילה הרבה מאוד שנים, והגנתי על הצרכים ההתפתחויות במסגרות החינוכיות. החברים למקצוע שמו לי רגליים.
ישנה אימרה מפורסמת ישנה משנת אנטיוכוס, שאלו אותנו שאלה: "מה טובת הילד?" והשאלה הייתה: "מוסד" או "בית גרוע". אמא שלי זכרונה לברכה, אמרה דבר כזה: "בני היקר, בית מלא צרות זה בית טוב, צריך להישאר שם". המסקנה: שגם בית גרוע, הוא בית טוב, כי הוא נותן את הצרכים הנפשיים.

אני אומר בצורה הזו: ישנו חוסר בהדרכה של ההורים ולא צריכים לקחת ישר את הילד מהמשפחה בשביל בעיה שהתעוררה ברגע זה או רגע מסוים בתוך המשפחה.

התפקיד שלי עם העורך דין זה ליישר את המערכת, את התסקירים של העובדים הסוציאליים שהם פשוט לא מקצועיים.

אני אומר שתוספת של תסקיר חייב להיות חוות דעת פסיכולוגית, ולכן העו"ד ביחד עם הפסיכולוג מגן נגד השחיתות של העובדים הסוציאליים. לצערי, אני 43 שנים במקצוע ומעט מאוד מקרים שהיו נכונים. לדעתי, בתסקירים יש לתת לעובדים הסוציאליים לציין רק עובדות. זה התפקיד שלהם.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.