עו"ד ויוי אביבה רכניץ אפוטרופוסית לדין שמכרה ילדים ושיתפה פעולה עם משרד הרווחה בחטיפת ילדים מהוריהם מועמדת לתפקיד שופטת בבית משפט לנוער

עו"ד ויוי אביבה רכניץ אפוטרופוסית לדין שמכרה ילדים ושיתפה פעולה עם משרד הרווחה בחטיפת ילדים מהוריהם מועמדת  לתפקיד שופטת בבית משפט לנוער
Spread the love

האפוטרופוסים לדין מקבלים מינוי מבית משפט לנוער או משפחה על קטינים או קשישים, שהרווחה חפצה להוציאם למוסדותיה. אפוטרופוס לדין מרוויח כל חודש 1100 ש"ח על כל ילד. באתר התנועה למען עתיד ילדינו ישנה אזהרה חמורה משנת 2008 נגד האפוטרופוסית לדין עו"ד ויוי רכניץ. נכתב נגדה שהיא משת"פית של הרווחה ומנתקת את הקשרים בין ילדה שנחטפה לאמא שלה.

האפוטרופוסים לדין הם סדיסטים, רואים רק את הכסף מול עיניהם, עובדים בשיתוף פעולה מלא עם העו"סיות של משרד הרווחה ומתאכזרים להורים שנלחמים להשיב את ילדיהם. עו"ד ויוי רכניץ, משתפת הפעולה עם משרד הרווחה ולקקנית מערכת בתי המשפט, מועמדת לכהונת שופטת נוער במחוז מרכז.

עו"ד ויוי רכניץ אף פעם לא יצאה נגד מערכת המשפט ולא נגד פקידות הסעד בתפקידה כאפוטרופסית לדין על ילדים. היא ראתה את המינוי כאפוטרופסית על ילדים כמקפצה לכהונת שיפוט ולא ראתה את טובת הילדים שהיא אחראית עליהם.

עו"ד ויוי רכניץ הוציאה תחת ידיה דיווחים מחרידים ומזעזעים ברמת הסדיסטיות כלפי אימהות, כדי לנתק את הקשר בין הילדים לאימהותיהם והכל בהתאם לרצונה של פקידת הסעד שטיפלה בתיק.

כך למשל, בדיווח שהוציאה לבית המשפט בתיק נוער, היא כתבה נגד אבא כי הוא נטול רגשות ולא צריך להיות בקשר עם ילדיו, וטוב יעשה אם פשוט ישכח מקיומים של ילדיו. הילדים הוסתו על ידי האמא ובמשך שנתיים סירבו להיפגש עם אבא שלהם ועו"ד ויוי רכניץ כתבה שאכן הילדים צודקים, ואין לכפות עליהם לראות את האבא. כאן באו פקידות הסעד המזעזעות של תל אביב לעזרתה ובאמצעות שלל תסקירים והכפשות על האבא, גלגלו את האשמה ביצירת הנתק על האבא.

עו"ד ויוי רכניץ נהגה לשקר בבתי משפט לנוער, להעליל עלילות כוזבות על הילדים, לאשפז ילדים באשפוזים פסיכיאטרים כפויים, לשלוח אותם לפנימיות ואומנה, ולא שעתה לזעקות האימהות שביקשו להחזיר את ילדיהם הביתה. מדובר באישה אכזרית בצורה איומה שרואה בילדים כלי לקידומה האישי שלה.

חרפה שאחת כזו שקיבלה משכורת חודשית של 50,600 ש"ח לחודש מהסיוע המשפטי עבור 46 ילדים עליהם קיבלה מינוי, תשמש כעת כשופטת נוער. איזה סיכוי יש להורים להחזיר את ילדיהם כשהם עומדים מולה, כשכל פקידות הסעד חברות שלה, והיא עצמה הורגלה לשמש גיליוטינה לילדים?

עו"ד רכניץ רגילה לשקר בגסות והיא לא תאפשר להורים לחקור את פקידות הסעד בחקירה נגדית. מדובר יהיה בפסקי דין תפורים מראש שפקידות הסעד יכתבו לה מבעוד מועד.

אפוטרופוסית לדין שנהגה להיות בקשר מקביל ומסונכרן עם פקידות הסעד, מבקשת כיום להיות שופטת נוער. המשמעות של כך היא שחיתות ותגמול יקירת מערכת המשפט שהניבה ילדים לתעשיית מוסדות הרווחה.

בשיחה שנוהלה אמש בבית משפט לנוער במרכז הארץ, שוחחו פקידות הסעד על מינויה הקרב  של חברתן עו"ד ויוי רכניץ, וכמה שהן מחכות שהיא תהיה שופטת.

עו"ד ויוי רכניץ תמיד שיתפה פעולה עם הרווחה ובתור אפוטרופוסית לדין היא מכרה ילדים כדי למצוא חן בעיני המערכת כדי שזה יעזור לה להתקבל כשופטת נוער.

ככה נראה מפלצת סדיסטית עו"ד ויוי רכניץ: להורים אין שום זכות לקשר עם ילדיהם.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.