"מחאת הכינור הבוכה" פרויקט אבות גרושים אותו יזם האבא רפאל רובין, לאבות המנותקים מילדיהם ונאלצים לראותם תחת פיקוח במרכז קשר של משרד הרווחה

Spread the love

העיתונאי מוטי לייבל, מלווה את פרויקט "מחאת הכינור הבוכה", אותו יזם רפאל רובין, אבא לשני ילדים קטנים, שנאלץ לראות את ילדיו במרכז קשר, בגלל פקידת סעד המוליכה שולל את השופט. גרושתו של רובין קיבלה משמורת אוטומטית על הילדים, והחלה לבצע ניכור הורי כשהיא מונעת מהאבא קשר עם ילדיו. פקידת הסעד העלילה על האב שהוא לא מצליח להתמודד עם "הפרידה מהילדים". זוהי פשוט זדוניות לשמה, של עו"ס נוכלת שרלטנית שכתבה שעל האב לראות את הילדים במרכז הקשר כדי לבחון האם האב מבין מהי טובת ילדיו.

במהלך דיון בבית המשפט אמרה העו"ס, כי ההורים נמצאים ברמת קונפליקט גבוהה שכן הוא מבקש משמורת משותפת, והיא מתלבטת האם להרחיק את האב לגמרי מהילדים או לאפשר קשר של פעם בשבוע, שעה בשבוע במרכז קשר. מספיק לקרוא את הדברים האלה כדי להבין שהנ"ל חושבת שלאבא לא מגיע שום זכות, ולדעתה האבא רק מפריע לבית המשפט ליישם את חוק חזקת הגיל הרך. פקידת הסעד הזו פשוט מנוולת.

בלית ברירה, וכדי לא לנתק את הקשר מילדיו הסכים האב לראות את ילדיו הקטנים תחת פיקוח במרכז הקשר ברח' המלך ג'ורג' 33 תל אביב, בניהולה של עו"ס אריאלה גרבוז. האחרונה, לא איפשרה לילדיו של האב לשטוף ידיים בכיור המטבח במרכז הקשר ודיווחה לפקידת הסעד כי האב מתחכם ויש לו רעיונות מזיקים, כמו לבשל עם הילדים שלו ארוחת צהריים אותה יאכלו במרכז הקשר, ולכן היא ממליצה להפסיק את המפגשים ולדעתה לא ייגרמו לילדים נזק, כי ממילא הגרושה עומדת על כך שיש ביניהם קונפליקט. זהו למעשה מעגל שוטה שמתחיל מרצון האישה לנתק את האב מילדיו, תחת איום שייגרם קונפליקט שיגרום נזק לילדים, ולכן עדיף לנתק מראש.

להלן מקבץ סרטוני המחאה המקורית של האבות הנגנים: רפאל רובין וחגי נדב.

רפאל רובין מסביר בצרפתית למבקרת בגינת גן מאיר את המחאה שהוא מבצע נגד מרכז הקשר

חגי נדב מקדיש שיר לרפאל רובין

שיר נוסף שמקדיש חגי נדב לרפאל רובין שיזכה לקבל את ילדיו

חגי נדב ורפאל רובין בשיר משותף לסגירת מכלאות הקשר

חגי נדב

והשיר שסגר את הערב

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.