העיתונאים מוטי לייבל ולורי שם טוב עו"סים שינוי ברווחה! פרופוגנדת השקרים של העו"סים

Spread the love

הפגנת העלוקות הסוציאליות לתוספת בשכרן – פרופוגנדת השקרים של חוטפות הילדים.

העובדות הסוציאליות ידועות ברמיסת התא המשפחתי וריסוק המשפחות, והבאת חלק מהם להתאבדות. העובדות הסוציאליות נוהגות תדיר להתלונן ולהתבכיין על שהן לא גומרות את החודש, ברם לעולם הן אינן חושפות את תלושי השכר שלהן.

כך לדוגמא, פקידת הסעד רותם אלבז אלקובי, לשכת רווחה נהריה, מרוויחה בחודש 13,738 ש"ח נטו. את הנתונים הנ"ל העובדים הסוציאליים לא מציגים ולא בכדי. תרבות השקר של העובדות הסוציאליות היא כל כך מוטמעת בד.נ.א. שלהן, אי אפשר לגרום לעו"ס לעולם לומר את האמת.

העובדות הסוציאליות עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור.

בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך. המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות ניבזית, נרקיסיסטיות.

http://wp.me/PxMec-2Ge

העיתונאי מוטי לייבל – משרד הרווחה משרד של פרזיטיות שלא מצאו עבודה אחרת

העיתונאי מוטי לייבל – משרד הרווחה משרד של פרזיטיות שלא מצאו עבודה אחרת.

ואנו שואלים:  מי אמר לך עו"ס ללכת ללמוד עבודה סוציאלית?  למה לא הלכת ללמוד פיסיקה או אנטומיה?  למה את חושבת שמגיע לך "שכר ההולם את יכולותיך וכישוריך", כאשר יכולותייך הם אפס וכישוריך לא שווים מאום?  רוב היום את בכלל לא נמצאת במשרד.  בשאר הזמן את מרכלת עם חברותייך.  מידי פעם יש לך ימי כיף, גיבושים, טיולים, רכיבה על סוסים ושייט באבובים.  אז בשביל הקייטנה הזו את עוד רוצה משכורת?  התכבדי והתפטרי, ומיצאי לך ג'וב הולם יותר באגפים לשירותים אורליים.  שם תעשה יותר כסף ותפרנסי את תאוותיך הרבה יותר טוב.

שימו לב לדו שיח המרתק בין העיתונאי מוטי לייבל לכת החוטפות הסוציאליות.

אילן גילאון הח"כ המתיימר להיות חברתי מתגלה במלוא כיעורו ושקריו. הוא מתחיל להאמין שהוא בעצמו עובדת סוציאלית, ומרוב שהוא מספר שקרים, הוא בטוח שבסוף יאמינו שהם אמת. אלא שלשקר אין רגליים, והאמת מוצגת בפני הציבור.

העיתונאי האמיץ מוטי לייבל מוביל את המיזם עו"סים שינוי ברווחה! מפסיקים לחטוף ילדים.

הצטרפו למוטי לייבל וללורי שם טוב בקבוצות הפייסבוק: "זעקת האימהות", "הורים שכולים לילדים חיים", "ילד ושם" – אם לא נספר זה לא ייגמר.

מוטי לייבל מוביל תהלוכת עוס"ים שינוי ברווחה! מפסיקים לחטוף ילדים

מידי שנה, הפושעים הסוציאליים מממנים קמפיין יח"צנות ממומן ע"י איגוד העו"ס. הפרייר התורן כעת הוא הכתב ג'ורג' גינסברג מ- Ynet, שיצא אהבל רציני.

שימו לב לשקרים ולמניפולציות של העו"סיות ואת האמת המפורסמת בנתוני הלמ"ס.

http://wp.me/pxMec-2X8

תראו את השקרים של העובדות הסוציאליות. הן מעולם לא מציגות את תלוש המשכורת שלהן או את תלושי השכר שלהן.

בדוח של משרד האוצר – אגף השכר והסכמי עבודה, שכר עו"ס מתחילה הוא 12,000 ש"ח בחודש.

השקרים של העו"סים שינוי שהן "קורסות תחת העומס" זהו שקר מפגיע!

רובן מסיימות לעבוד ב 13:00 ועדיין מקבלות כ 15,000 ש"ח אם לא יותר בגין תוספות לכוננויות שהן בכלל לא מבצעות.

לאחרונה התוודענו למספר התאבדויות של ילדים בגלל העובדות הסוציאליות, בקישור כאן:

http://wp.me/pxMec-2Tk

שירותי הרווחה עושים "עבודת קודש?" ממש!  לא מספיק שהורים מתאבדים במגע עם פקידות סעד, עכשיו מתברר שגם נערים ונערות רוצים למות כשהם באים במגע עם שירותי הרווחה.  הפעם מסופר לנו על ילד שקפץ מגג בניין אחרי "טיפול" של שירותי הרווחה באשדוד.

ולסיום:

בחודש ינואר 2015, אמר יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה לשעבר:

"העו"סיות לא יעילות ואין צורך בהוספת 1000 עו"ס נוספות"

http://wp.me/pxMec-2FE

סילמן לא התבייש לומר לעו"סיות שהבעיה היא בהן. העו"ס לא יעילות, ואין להן סל כלים לרווחת המטופלים.

"אם אין לעו"סיות סל כלים, מה יעשו עם כל התקנים שהן מבקשות?", שואל בצדק סילמן.

סילמן אומר לעו"ס שצריך לפתח סל כלים, סל שירותים לרווחת האזרח, ואין צורך בצבא שלם של פקידות סעד, כי גם אם הוא ייתן להן עוד 1,000 תקנים, לא ייצא מזה כלום, זה לא יקדם את צמצום העוני, וזה לא יקדם שום דבר.

"לא כל דבר זה תקנים".

אומר סילמן ומוסיף:

"אין אף מדינה שבה מודדים את תפוקת העו"סיות לפי מספר התיקים שיש להן".

סילמן אומר שלמעשה העו"ס מייצרות תיקים להתעסק בהם, כדי לטעון שהן עמוסות ולדרוש עוד תקנים, שזה בדיוק מה שפעילים חברתיים טענו במשך שנים.

סילמן שואל את העו"סיות:

"כאשר מודדים מספרית את מספר התיקים, לא בודקים כמה תיקים הם אינטנסיביים, וכמה תיקים באמת מצריכים טיפול של רווחה".

למעשה, סילמן טוען שאם יהיה סל שירותים, כלומר יתנו כסף למשפחה נזקקת, אז פשוט אותה משפחה תצא מהסטטיסטיקה של תיקים בטיפול עו"ס, ולכן אין צורך בעוד תקנים של עו"סיות.

שימו לב כיצד יוסי סילמן לא מפחד לומר לאולם מלא בעו"סיות שמתחרמנות מהמחשבה על שכר ותקנים, שהן לא יעילות, ולמעשה רובן מיותרות. שימו לב לטענתו של סילמן לעו"סיות:

"אתן צוברות תיקים, רק כדי לדרוש עוד תקנים".

שזה בדיוק מה שאנחנו אמרנו במשך שנים.

כדוגמא לחוסר היעילות של העו"סיות הביא סילמן את העו"סיות העוסקות בגירושין, שהן משאירות תיקים פתוחים 5 שנים, ובהרבה מקרים גם 10 ואף יותר שנים, רק כדי ליצור מצג שווא של עומס.

"פקידות הסעד לא צריכות להיות בייביסיטר של הורים מתגרשים במשך 5 שנים ויותר. הגיע הזמן לבטל את סע' 19 לחוק הכשרות שמאפשר לשופטים להטיל את מלאכת השיפוט על העו"סיות".

תהלוכת כת קומוניסטית של העובדות הסוציאליות במדינת ישראל – כת חוטפות ילדים

החוטפות הסוציאליות יצאו לצייד לחטוף ילדים למילוי מוסדות הרווחה. הן טוענות שהן מבצעות עבודת קודש, בעוד שהן מבצעות מלאכת ביזוי וטומאה.

הגיע הזמן שהעו"סיות יבינו שאין קשר בין העוני ובין מספר התקנים של העו"ס, או כמות התיקים לעו"ס. לעו"ס אין בכלל כלים לחלץ אנשים מעוני.

חילוץ הציבור מעוני תלוי בעבודת כלכלנים לפתיחת השווקים לתחרות, חיסול המונופולים והקרטלים, כדי שעלות המחיה תוזל. זו בכלל לא עבודה של עו"ס.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.