כישלון צורב למרכז הישראלי לנפגעי כתות: חוטפי הרב ניר בן ארצי ישלמו 700,000 ש"ח – ת"א 37096-04-12 רעיה שטראוס בן דרור ואח' נגד שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי יעקב וויצמן, מיכה פטיטו

כישלון צורב למרכז הישראלי לנפגעי כתות: חוטפי הרב ניר בן ארצי ישלמו 700,000 ש"ח – ת"א 37096-04-12 רעיה שטראוס בן דרור ואח' נגד שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי יעקב וויצמן, מיכה פטיטו
חוטפי הרב ניר בן ארצי הונו בעשרות מיליונים
Spread the love

קבוצה קטנה של נוכלים סחטניים הקימה את המרכז הישראלי לנפגעי כתות, על מנת לסחוט רבנים וקבליסטים מפורסמים בתואנה שהם משעבדים את המוחות של המאמינים, ושהרבנים הללו מקימים כת פלילית שבמסגרתה מתרחשים עונשים סדיסטים למאמינים, כגון עונשים לקיים מין עם כבשים וחיות, הצלפות פומביות וטקסי וידויים.

הרב ניר בן ארצי
הרב ניר בן ארצי

ארבעה גברים ואישה אחת: שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי ויצמן, מיכה פטיטו ועו"ד שרונה בן משה, קינאו ברב ניר בן ארצי ובהצלחתו, וזממו מזימה להשתלט על נכסיו ולהוציא מיליונים מתורמים כמו רעיה שטראוס. החמישייה חטפו את ניר בן ארצי, כלאו אותו בדירה בטבריה, האכילו אותו בלחם ומרגרינה, ואחרי שדחפו לו ליטר שלם של וודקה החתימו אותו על מסמך שהוא מודה בקיום יחסי מין עם כבשים וחיות אחרות. מרוב בושה ותשישות פיסית, ניר בן ארצי לא יצא מהדירה בטבריה אלא לאירוע אחד הבר מצווה של בנו.

כדי לייצר אמינות למעשה החטיפה וסחיטת הכספים העמידו את הנוכלת שרונה בן משה בראש עמותה חדשה שנפתחה שהצהירה על עצמה כגוף שיקומי חילוני לנפגעי כתות כמו הגורו מהרישי, אבל בפועל החלו לפמפם הודעות יחצניות נגד "כתות" המופנות לקבוצות אמונה לא שגרתיים במסגרת החסידות, והקבלה, כאשר ניר בן ארצי ועמותת "תאיר נרי" היה ראשון המותקפים.

מטרת הקמתו של המרכז הישראלי לנפגעי כתות היא לייצר מראית עין של חזות חילונית, נקייה ונייטרלית למתקפה של קנאים דתיים מ"יד לאחים", נגד המאמינים בקבלה ומיסטיקה.  את החומר המקצועי סיפק נוכל בשם דר' דוד גרין,ממכון גרין לפסיכולוגיה מתקדמת ברח' אופנהיימר 16 תל אביב, אשר המציא תיאוריה לפיה קיימות יכולות מאגיות להשתלטות על מוחות של אנשים, במיוחד נשים, ולגרום להם לעשות מעשים סדיסטיים ומעשי אונס זה כלפי זה בשיטה של התקנת שבב וירטואלי במוח, ושידורים של פקודות הישר אל תוך המוח, שגורמים למוח להתעלם מהשכל הישר.

בשנים האחרונות הצטרפה למרכז הישראלי לנפגעי כתות רחל ליכטנשטיין, אישה חרדית מיד לאחים, אשר שמה מטרה לחסל אמונות משיחיות וקבוצות של הארה עצמית וחיזוק עצמי בישראל, כי זה נגד הדת היהודית כמו שהם רואים אותה. רחל ליכטנשטיין מתמקדת בתקיפת הסיינטולוגיה והצגתה כ"כת" של עובדי השטן. כמו כן השלושה שרונה בן משה, רחל ליכטנשטיין ודוד גרין מפרסמים דברי בלע נגד המרכז לחקר הקבלה, מרכזים אחרים ליוגה ופילוסופיה, הפורום לנדמק וסדנאות אחרות לשיפור עצמי.

משרד הרווחה משתף פעולה עם הגוף הקיקיוני המרכז לנפגעי כתות, כי זו הזדמנות פז לחטוף ילדים ולהעבירם לפנימיות. אלפי הורים שנרשמים לסדנאות יוגה והעשרה עצמית מצויים בסיכון לאובדן הילדים וחטיפתם לפנימיות, כאשר ההורים מואשמים בהשתייכות לכת. פקידת הסעד הראשית במשרד הרווחה המטפלת בחטיפת ילדים ממשפחות "כת" היא שולי גרסון, אישיות פסיכופטית סדיסטית ששלחה עשרות נערים ונערות של הורים טובים ונפלאים למוסדות לנוער עבריין בתנאי כליאה וצינוקות של ממש, כדי לשקם את הילדים מה"כת".

למרות שהמרכז הישראלי לנפגעי כתות ספג מספר כישלונות צורבים, משרד הרווחה בראשות רות מטות, אורלי אוסטרמן ושולי גרסון, ממשיך לטפח את המרכז הישראלי לנפגעי כתות כדי לייצר עוד ועוד מקורות לחטיפת ילדים לפנימיות, בטענה שההורים איבדו מסוגלות הורית, כי הצטרפו לכת.

שלושת מקימי המרכז הישראלי לנפגעי כתות שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי ויצמן הועמדו לדין פלילי וקיבלו עבודות שירות.

עו"ד שרונה בן משה המתחזה להיות ניצולת כת ניר בן ארצי, הגישה חוות דעת בתשלום מטעם המרכז הישראלי לנפגעי כתות, כדי לפטור מאחריות פלילית מי שמתחזה להיות "ניצול כת", אולם בית המשפט דחה לחלוטין את חוות דעתה וטען ששרונה בן משה היא אישה תלושה, שקרנית, עם פיצול אישיות, נוכלת ובלתי אמינה. שרונה בן משה גם נתבעת בנזיקין בימים אלה.

קרב שניהלו שרונה בן משה ורחל ליכטנשטיין נגד הרב מיכאל לייטמן איש קבלה ישראלי, בעל תואר ד"ר לפילוסופיה, מייסד קבוצת "בני ברוך" והעומד בראשה, הסתיים בתביעה שבסופה המרכז הישראלי לנפגעי כתות פרסם התנצלות פומבית. גם המלחמה נגד הסיינטולוגיה הסזתיימה בהתנצלות של המרכז לכתות. ב-27 בספטמבר 2011 פרסם המרכז לנפגעי כתות הודעת התנצלות בפני לייטמן ובני ברוך בעיתון ישראל היום[28]. לדברי לייטמן התנצלות זו היא תוצאה של פסק בית משפט בעקבות תביעה שלו‏[29].  ראו "המרכז הישראלי לנפגעי כתות" מתנצל בפני ארגון "בני ברוך".

כיום באה עווד פרשה כושלת של המרכז לכתות לקיצה. הנוכלים שהקימו את המרכז הישראלי לנפגע כתות, ישלמו 700,000 ש"ח על הפגיעה ברב ניר בן ארצי.המזכירים של הרב ניר בן ארצי מהישוב תלמים שלחו אותו לגלות בצפון והתעללו בו: קיראו באתר http://v871.com על המזכירים של הרבי מלובביץ.

הרב ניר בן ארצי חלק1 – נחטף בידי מזכיריו, אושרת קוטלר ערוץ 10

חוטפי הרב ניר בן ארצי ישלמו קנס של 700.000 ש"ח

http://rotter.net/forum/scoops1/227821.shtml

"העבירו מסרים כוזבים בשם הרב": חוטפי הרב ניר בן ארצי וישלמו 700 אלף ש"ח לרעיה שטראוס ולבעלי 'אושר עד'

אחד מן הסיפורים הדרמטיים של השנים האחרונות מסתיים היום בפשרה של 700 אלף ש"ח בין חסידי הרב ניר בן ארצי: בעלי קבוצת 'שטראוס', בעלי 'אושר עד' ועוד, לתלמידי הרב שחטפו אותו (חרדים)

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, שלמה פרידלנדר, נתן תוקף של פסק דין להסכם פשרה, בתביעה שהוגשה נגד חסידים לשעבר של הרב ניר בן ארצי שהואשמו בעבר בחטיפתו – שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי ויצמן ומיכה פטיטו (שנמחק מן התביעה לאחר מכן) – על ידי אנשי עסקים שתרמו לרב במשך שנים, ביניהם, רעיה שטראוס, אברהם משה מרגלית (מבעלי 'אושר עד') וחברות נוספות.

תחילתו של הסיפור בשנת 2005, אז נעלם הרב למשך תקופה של קרוב לשלוש שנים, ומאמיניו קיבלו מסרים בשמו, לכאורה, דרך מנהלי העמותה. בסוף שנת 2008 הופיע בן ארצי וטען כי מנהלי העמותה ובעלי השליטה בכספים: שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי ויצמן ומיכה פטיטו (הנתבעים במקרה הנוכחי), חטפו אותו וכלאו אותו במשך שלוש שנים, במספר דירות בטבריה בתנאים גרועים, הורו לחסידיו הוראות בשמו והשתלטו על נכסים שבבעלות עמותת 'תאיר נרי'.

באותה התקופה, העבירו הנתבעים מסר לאנשי עסקים שהיו מבין תורמיה הגדולים של עמותת תאיר נרי מסרים כוזבים, לפיהם הרב מבקש מהם לתרום לעמותה. דבר שלדברי התובעים הביא אותם לתרום סכומים גדולים כשהם מסתמכים על הכזבים שבפיהם של הנתבעים.

במתווה הפשרה שאושר על ידי בית המשפט, הוסכם כי בהינתן מצבם הכספי של הנתבעים ו(העדר) יכולת גביה מהם שלושה נתבעים (שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי ויצמן ולמעט מיכה פטיטו שנמחק מהתביעה) ישלמו פיצוי בסך 700,000 ₪ בתשלום אחד של 200,000 ₪ והיתרה ב-60 תשלומים.

בנוסף נקבע כי הנתבעים ימסרו מכתב חרטה והתנצלות לפיו הם מבקשים: "… להביע בפניכם חרטה ולהתנצל על כך שבין השנים 2005 עד 2008, מסרנו לכם בשמו של ניר בן ארצי מסרים פיקטיביים המבקשים מכם תרומות לעמותה ויצרנו בפניכם מצגים כוזבים לפיהם מסרים אלה אכן מועברים על ידי בן ארצי, וכתוצאה מכך נתרמו על ידכם תרומות ניכרות במרמה".

http://www.kikar.co.il/176248.html

ג'וליה טל

2 thoughts on “כישלון צורב למרכז הישראלי לנפגעי כתות: חוטפי הרב ניר בן ארצי ישלמו 700,000 ש"ח – ת"א 37096-04-12 רעיה שטראוס בן דרור ואח' נגד שמואל שוקרון, שמעון קטורזה, צבי יעקב וויצמן, מיכה פטיטו

  1. רחל ליכטנשטיין עובדת של הארגון הקיצוני יד לאחים מנהלת את ארגון הצללים החרדי המרכז הישראלי לכתות, לא לטעות מדובר באשה מסוכנת שמועסקת והועסקה על ידי הארגון החרדי הקיצוני- יד לאחים
    איך הצליחה אישה אחת להשתלט על כל השיח הציבורי בנושא הכתות הישראל – ללא שום הסמכה רשמית – הכח האמיתי של הארגון הקיצוני יד לאחים שפועל ככת קיצונית ואלימה

  2. המרכז הישראלי לכתות הוא שלוחה של ארגון חרדי שנחשד כארגון טרור
    רק בישראל- ארגון חרדי קיצוני מינה את עצמו כאחראי על תחום הכתות בישראל- יש קשר ברור בין המרכז הישראלי לכתות לארגון החרדי הקיצוני יד לאחים שאפילו נחשד כארגון טרור
    זהירות המרכז הישראלי לכתות מקושר לכת חרדית מסוכנת שקיבלה לגיטמציה בציבור בעזרת ממון ותמיכה של גורמים קיצוניים ואלימים
    בנוסף, אהרון אפלבאום מחברת אפלטק (הממן הראשי שלהם) – מקושר לארגון יד לאחים.
    אהרון אפלבאום (בעלים של חברת אפלטק)עובד בגוף המתקרא המרכז הישראלי לנפגי כתות – אל תטעו מדובר בארגון חרדי (יד לאחים)– עם אג'נדה ברורה שעובד כמעט כמו כל ארגון טרור.
    http://news.walla.co.il/item/1646393

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.