יחיאל אקשטיין מפר את חוק הנוער טיפול והשגחה ומפרסם תמונות של ילדים ניזקקים וילדים בסיכון במחנה הריכוז נווה מיכאל פרדס חנה

יחיאל אקשטיין מפר את חוק הנוער טיפול והשגחה ומפרסם תמונות של ילדים ניזקקים וילדים בסיכון במחנה הריכוז נווה מיכאל פרדס חנה
יחיאל אקשטיין מציג את הילדים החטופים בנוה מיכאל המשמשים סטטינים לפרסומות
Spread the love

איך משרד הרווחה מרשה לזה לקרות? הפרות סדרתיות של חוק הנוער (טיפול והשגחה) סעיף 24, האוסר פרסום תמונות של ילדים שחל עליהם חוק הנוער?

הרב יחיאל אקשטיין מגיע לנווה מיכאל בפרדס חנה, מצטלם עם ילדים, מכריח ילדים לשיר לו שירי הלל ולמחוא לו כפיים. מראה את פרצופו אל הילד המבועת שנבחר לשרת את תעמולת הפילנטרופיה בארה"ב, ונושף עליו את הבל פיו המסריח. וכל זה מוסרט ומועלה לאינטרנט בליווי בקשות מהאמריקאים לתרום כסף לילדים המסכנים.

מדוע הילדים בסיכון שנחטפו מהוריהם צריכים לשמש ניצבים בסרטי התעמולה השטירמרים של יחיאל אקשטיין? מדוע נוצרים אבנגליסטים צריכים לראות את ילדי ישראל החטופים, מוצגים כמסכנים המתגוללים ברחובות, ושחייהם תלויים בנדבות מהנוצרים האבנגליסטים, כאשר משרד הרווחה משלם 17,000 ש"ח לילד לחודש במרכז חירום, ו- 8,000 ש"ח לילד לחודש לפנימיה רגילה?

אנו קוראים לכל הורה המזהה את תמונת ילדו לתבוע את נווה מיכאל, את רשת אמונה, את ליאורה מינקה, את המנהל דוד פרידמן, ואת יחיאל אקשטיין על הפרת הפרטיות, ועל הפרת חוק הנוער (טיפול והשגחה).

בימים אלה ממש נחטף הילד בן 5.5 שנים נדב וקנין ישירות לבית הזוועות נווה מיכאל בפרדס חנה. אנו מקווים מאוד שיחיאל אקשטיין לא ינשוף את הבל פיו המסריח על יקירנו נדב וקנין.

https://youtu.be/-ccwE_tCq-E

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.