אזהרת עו"ס ליאורה שרעבי (לוד): הכירו את חוטפת הילדים מספר 1 בגזרת לוד עו"ס ליאורה שרעבי

Spread the love

תכירו את ליאורה שרעבי שקיבלה את התואר "חוטפת ילדים מוסמכת" מטעם "הורים שכולים לילדים חיים" ו"זעקת האמהות".  הנה הנבלה בדרך לעוד משימה נאלחת של חטיפת ילדים.  הנבלה הזו מקבלת גיבוי מלא של שופטת המחוזי ורדה פלאוט, וגם של שופטי העליון, נאור, הנדל ועמית, שלישית נחשי צפע, שמגבים את חטיפות הילדים.

ראו למשל ערעור לעיון על חטיפה של ליאורה שרעבי בתיק רע"א 9369/10 פלוני נ. לשכת הרווחה לוד, בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי מרכז מיום 13.12.2010 בתיק ענא 017318-12-10 שניתן על ידי כבוד השופטת ו' פלאוט.  האפוטרפסית על הילדים עו"ד ליטל קוזקוב, פמיניסטית ידוע זרמה דווקא עם העו"ס ליאורה שרעבי, והייתה נגד ההורים ובעד החטיפה.

בהחלטה קצרה שזו לשונה דחו שופטי העליון את הערעור על חטיפת הילדים ע"י ליאורה שרעבי ועו"ס מיכל אסרף.

"מונחות בפנינו שתי בקשות למתן רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי מרכז בענ"א 17318-12-10 (מפי כבוד השופטת ו' פלאוט), לפיו נדחה ערעור על החלטת בית המשפט לנוער ברמלה (תנ"ז 31188-11-09 מפי כבוד סגן הנשיא צ' שרצקי) להוציא שני קטינים ממשמורת הוריהם המבקשים ולהעבירם למשמורת רשות הסעד לשם קביעת מקום חסותם.

קראנו את החומר, שמענו את הצדדים – לרבות, בא כוח המדינה והאפוטרופא לדין של הקטינים – ועיינו בחומר המעודכן ובחומר החסוי. דעתנו היא כי העניין נבדק ביסודיות ובמקצועיות על ידי שתי הערכאות הקודמות והגורמים המקצועיים ושלעת הזאת אין כל מקום להתערב בהחלטה, אשר מטבעה הינה קצובה בזמן. יוער כי המשך הדרך תלוי גם במבקשת ובנכונותה להסתייע ברשויות הרווחה. בנוסף, יצוינו דברי בית המשפט לנוער, לפיהם "הסדרי ראייה ייקבעו בתיאום עם גורמי הטיפול".

2. הבקשה נדחית ללא צו להוצאות. המשמעות היא שההחלטות של הערכאות הקודמות בדבר הוצאת הקטינים ממשמורת הוריהם – תיוותרנה בתוקף. תשומת הלב מופנית לסיפא של פסק דינו של בית המשפט המחוזי, לפיו "מומלץ לאם… בכל לשון, להעביר מסר לילדים כי הוצאתם … הינה לטובתם, על מנת שביצוע ההחלטה ייעשה בהסכמה ועל מנת שלא לגרום לטראומה נוספת לילדים".

ניתנה היום, כ"ח בשבט התשע"א (02.02.2011).

שימו לב באיזו חוצפה כותבים השופטים ש"משך הדרך תלוי גם במבקשת ובנכונותה להסתייע ברשויות הרווחה". זהו ביטוי חסר משמעות כי מרגע שפקידות הסעד ניצחו בבית המשפט, הסיכויים שיחזירו את הילדים החטופים לאמא הם אפסיים. ילדים שנחטפו לא חוזרים. גם הטענה השקרית כאילו צו ההוצאה מהבית קצוב בזמן הוא שקרי. תמיד פקידת הסעד מגישה בקשה להארכת הצו ותמיד יש לה טענות שהילדים לא בסדר או שהאמא לא בסדר. כך שופטי העליון חוטפים ילדים.

השופטת הנאלחת ורדה פלאוט שנואה במשך מעל עשור ע"י כל הגברים שנתקלים בה. המקרה הכי ידוע הוא של עו"ד אלון וולף שהתאבד אחרי 4 ימים מהיום שיצא מאולמה של מעודדת המוות הזו. השופטת הנאלחת ורדה פלאוט חמקה מעינם של החד הוריות, כי מרוב התלונות של הגברים נגדה, הנשים במחוז מרכז חשבו שניא פמיניסטית ולטובת הנשים. טעות. השופטת הזו רעה לכל מי שנתקל בה. הכללים מאוד פשוטים. אם מעורבת עו"ס לסדרי דין, ורדה פלאוט פוסקת לטובת האישה הגרושה. אם מעורבת עו"ס לחוק הנוער, ורדה פלאוט פוסקת לטובת עו"ס חוק הנוער. בקרוב נסדר הפגנה קטנה מול ביתה של נחש הצפע ורדה פלאוט.  עו"סים שכונה אצל ורדה פלאוט!!! יהיה כיף. בואו בהמוניכם.

לגבי ליטל קוזקוב, הנ"ל ממונה ע"י הסיוע המשפטי לשמש אפוטרפסית לילדים. היא מקבלת 1,100 ש"ח פלוס הוצאות על כל חודש בתפקיד. אין סיכוי שהיא תצדד בעמדת ההורים להחזיר את הילדים הביתה, כי אז היא מפסידה 13,200 ש"ח בשנה על כל ילד. כל האפוטרופסיות שממונות ע"י הסיוע המשפטי הן משתפיות של משרד הרווחה. אין סיכוי שהן אי פעם יצדדו בהחזרת הילדים הביתה.

תכירו :
ליאורה שרעבי – חוטפת הילדים ואימת המשפחות של העיר לוד!
ליאורה שרעבי חטפה את נדב הבן של פאני
ליאורה שרעבי חטפה את הבן של לימור מלוד…
ליאורה שרעבי חלאת המין האנושי חוטפת ילדים בחסות משרד הרווחה, אל תטעו מהמראה הדתי שלה…. מתחת מסתתר השטן בכבודו ובעצמו.
תסתכלו עליה טוב ותגידו ברצינות, הייתם נותנים לעכברושה הזאת להחליט על גורלות ילדים?
לגדל ג'וקים לא היינו נותנים לה.

תפקידה של עו"ס ליאורה שרעבי לנתק ילדים מאבות, ולתלוש ילדים מאימהות. היעד: השמות בפנימיות ובאומנה. לפנינו חוטפת ילדים מקצועית. הביטו בפרצוף שלה. ראו כמה מבחילה היא.

בהמה בדרך לחטיפת ילדים, עו"ס ליאורה שרעבי

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.