עו"ס תירזה מרדכי (ק. שמונה) גרמה למותו של נער בן 16 שטופל על ידה על פי חוק הנוער טיפול והשגחה. מלאך המוות תירזה מרדכי ממיתה נערים

Spread the love

רק לפני שבוע מלאך המוות מקרית שמונה, עו"ס תירזה מרדכי קיבלה ביקור מצוות עו"סים שכונה. רצה למשטרה להגיש תלונות. בינתיים יד הברזל שלה גרמה למוות של עוד אחד מהמטופלים שלה, נער בן 16. ראש עירית קרית שמונה שוקל להקים קרמטוריום בתוך לשכת הרווחה בעיר, כדי לחסוך את עלויות הטפול על פי חוק הנוער (טיפול והשגחה), ולקצר את זמן ההמתנה של הילדים המטופלים והמוצאים מהבית, עד למותם או התאבדותם.
סגן ראש העיר קרית שמונה ד"ר בוריס סידליקובסקי בירך על המקרה שכן המוות יחסוך לעירית קרית שמונה לפחות שנתיים של הוצאות טיפול.  לוזית בן סימון דוברת העירייה דיבררה כי המקרה מעיד על צורך מיידי להוציא לפחות 20% יותר ילדים מהבית בשנת 2015, על פי חוק הנוער (טיפול והשגחה), כדי לזרז את המוות של הילדים הלא רצויים, ועל מנת לספק פרנסה לעו"ס תירזה מרדכי.
אריה סעדה ראש צוות פקידות הסעד בקרית שמונה מסר כי לאור מקרה המוות, הצוות הטיפולי בעיר שוקל להעביר חוק עזר עירוני להמתות חסד, על מנת שפקידות הסעד לחוק הנוער תוכלנה בצו חירום לחתום על מסמכי המתת חסד לילדים המוצאים מביתם.  "המתת חסד היא תוכנית הומנית ייחודית לקרית שמונה לחיסול ומיגור העוני בעיר".

חברת "כת חוטפות הילדים" תירזה מרדכי… – א זה אמא – מהפכת הילדים.

https://www.facebook.com/alefzeabaveema/posts/363784720491157

כידוע מקצוע העבודה הסוציאלית הוא "מקצוע" לבהמות פרזיטיות, בדרך כלל עם IQ של חילזון. מדובר בזבל של הזבל של האוניברסיטה, נשים רעות שלא יכלו להתקבל לשום פקולטה ששווה משהו, בגלל ציונים נמוכים, ומנת משכל זעומה. נשים כמוה עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור.

בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך.

המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה.

להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן.

מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בכלבות שטניות שמתאים להן לשמש כסוהרות בטרבלינקה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4668893,00.html

מת בן 16 שגר לבד בדירה בקריית שמונה

אביו של הנער גילה את גופתו וסיפר כי הבן לא יצר עמו קשר 3 ימים. ככל הנראה אין חשד לאירוע פלילי. גופת הנער הועברה לנתיחה באבו כביר

טרגדיה בקריית שמונה: נער בן 16, תושב העיר הצפונית, נמצא אחר הצהריים (יום ב') מת בדירה שבה התגורר ברחוב יהודה הלוי בעיר.

במשטרה אומרים כי כל כיווני החקירה נבדקים, אך מהחקירה הראשונית בזירה עולה כי המוות לא נגרם בשל אירוע פלילי.אביו של הנער הוא שגילה את גופת בנו.

האב סיפר לשוטרים כי בנו, שהתגורר בדירה בגפו, לא יצר עמו קשר במשך שלושה ימים. הוא ניגש לדירה, אך הדלת הייתה נעולה. בעקבות זאת, נכנס האב מהחלון ומצא למרבה הצער את גופת הנער. הוא הזעיק את מד"א, וצוות טיפול נמרץ קבע את מותו של הבן.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המוות ולמקום הוזעק צוות מעבדה לזיהוי פלילי. מפקד משטרת קריית שמונה, סגן ניצב רן אופיר, אמר כי כל כיווני החקירה נבדקים.

"הדירה הייתה מסודרת ולא נמצא בה כל ממצא חריג", אמר סנ"צ אופיר, "ולכן יש צורך בנתיחה כדי לקבוע את סיבת המוות". גופתו של הנער תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.עיריית קריית שמונה מסרה בתגובה למותו של הנער: "אנו משתתפים בצערה של המשפחה.

המשפחה מוכרת ללשכת הרווחה בקריית שמונה ונעשו ניסיונות רבים ותוכניות טיפול מגוונות עם הנער שנפטר ומשפחתו, גם בקהילה וגם מחוץ לקהילה, וזאת בשיתוף שירותים רבים של הרווחה. נעשו ניסיונות טיפוליים רבים כדי לשקם את הנער וצר לנו שכך חייו הסתיימו. אגף הרווחה בעיריית קריית שמונה ימשיך ללוות את המשפחה במיוחד בימים קשים אלו ולסייע לה בהתמודדות עם האובדן".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.