חיים כץ שר רווחה עילג אנטי חברתי. איך תיראה תקופת כהונתו כשר רווחה לאזרחי המדינה? רע מאוד!

Spread the love

חיים כץ, שר רווחה עילג מציג את בורותו בציבור (שגיאות הכתיב במקור ולאחר שביצע עריכה). במקום לכתוב אתארח, שר הרווחה כותב יתארח.

"שבוע טוב , עוד כמה דקות יתארח בתוכנית המטה המרכזי.מוזמנים לצפות"

חיים כץ שר הרווחה - סטטוס בפייסבוק עתיר שגיאות כתיב לאחר עריכה
חיים כץ שר הרווחה – סטטוס בפייסבוק עתיר שגיאות כתיב לאחר עריכה

אז איך תיראה תקופת כהונתו של חיים כץ כשר רווחה? רע מאוד! מדובר בשר בלתי חברתי שהעביר 11 חוקים אנטי חברתיים. ביום האחרון לפיזורה של הכנסת הקודמת, העביר במחטף 5 חוקים אנטי חברתיים, שביניהם:

שר רווחה לא יוכל לבטל החלטה של פקידת סעד;

חיים כץ מנע את חוק מינוי אומבודסמן על עובדים סוציאליים – תלונות הציבור על עובדים סוציאליים – דאג שההצבעה תהיה נגד מינוי נציב תלונות ציבור על עו"סיות.

הוא העביר חוק אלימות באינטרנט, קרי פרסומים פוגעניים נגד עובדים סוציאליים.

כל העובדות הסוציאליות שנכחו בכנסת עמדו ומחאו לחיים כץ כפיים בקהל, כשליצדו וילמה מאור. בושה!

בחירת חיים כץ כשר הרווחה היא לעג לציבור שבחר בביבי נתניהו, שכן חיים כץ כיהן כיו"ר ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת, ולא זכור אפילו בדבר אחד טוב שעשה למען הציבור. מדובר בעסקן פוליטי הדואג לעובדים הסוציאליים במקום לרווחת הציבור. היכולת של חיים כץ להתעמק בציבור נפגעי משרד הרווחה נדונה מראש לכישלון בשל קשריו הסימביוטיים עם העו"ס.

חיים כץ מאמין שעדיף לילדים לגדול בפנימיות מאשר אצל הורים עניים, כי הורים עניים אינם יכולים להעניק לילדיהם את התנאים לגדול ולהתפתח. עובדים סוציאליים בישראל יוצאים לבתי ספר, מגרשי משחקים וכל מיני מקומות בהם ישנם ילדים על מנת לאתר ילדים שאפשר להוציא אותם מהוריהם ולשלוח אותם לפנימיות. משרד הרווחה משלם כ 4,000 $ על כל ילד מידי חודש בפנימייה. זוהי תעשייה של עלוקות חמדניות אשר ניזונים מאספקה טרייה של ילדים לפנימיות. את הילדים האלה מאתרים בעיקר בקרב מהגרים אתיופים או רוסיים. העובד הסוציאלי מאתר ילדים, שואל אותם שאלות, ואז תופר תיק להורים שהילד בסיכון. כאשר ילד נמצא בסיכון, העובד הסוציאלי פונה לבית המשפט ומבקש במעמד צד אחד לשלוח משטרה להורים כדי לחטוף מהם את הילדים בכוח.

חיים כץ מזדהה עם השיטה של הוצאת ילדים מהבית.

חיים כץ צילום נועם מושקוביץ

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.