השופטת אביטל מולד ביהמ"ש השלום ירושלים הורתה על מעצר בלתי חוקי של אמא לאחר שהאם סירבה לשלם 5000 ש"ח להבטחת התייצבותו של בנה הנמצא במשמורת המדינה בדיון בעניינו

Spread the love

השופטת אביטל מולד, ביהמ"ש שלום ירושלים, פעלה בחוסר סמכות, כשגרמה למעצרה של אם, שבנה בן ה- 15 ברח ממוסד "אור דוד" באשדוד. השופטת דרשה מהאם שתפקיד סך של 5000 ש"ח להבטחת התייצבותו של בנה לדיון בעניינו. האם טענה, כי הילד נמצא במשמורת המדינה תחת חסותה של פק"ס יעל בן דוד, ולשופטת אין סמכות להורות לאם להפקיד כספים בעניינו של בנה שכלל לא נמצא במשמורת האם, ולמעשה הוא מוכרז כרכוש המדינה.

האם נמצאת כעת עצורה במגרש הרוסים בירושלים.

הבריונות של השופטת באה לידי ביטוי בניהול הליך משפטי מלוכלך ולא חוקי.

החלטה בלתי חוקית של אביטל מולד
החלטה בלתי חוקית של אביטל מולד

ניהול משפט ללא סמכות בניגוד לחוק – השופטת אביטל מולד, פעלה נגד האם ובנה, תלשה את הבן מביתו, כלאה אותו במוסד אור דוד" באשדוד, שם עבר התעללות, והודיע לפק"ס יעל בן דוד, כי הוא לשם לא חוזר. התנהגותה העבריינית של השופטת אביטל מולד הסבה לאם ובנה נזקים פיסיים נפשיים וכלכליים נוסף על העומס של ההליך השיפוטי שהם חווים בבית משפט לנוער.

טיוח, תפיסות מעוותות לניהול הליכים שיפוטיים – בנה בן ה- 15 של האם נמצא במשמורת המדינה תחת אחריותה של פק"ס יעל בן דוד – השופטת אביטל מולד, יודעת כי אסור לה לשפוט את האם בתיק נוער, ולא קיים תקדים או הלכה שמטילים על אמא או אבא קנס או מעצר, כשהילד נמצא במשמורת המדינה, לכן השופטת המציאה הליך הזוי, לא חוקי שבו בית משפט לנוער קובע החלטות שאינן מופיעות בחסד"פ או בתקסד"א ואין להם תקדים כלשהו.

סוף דבר 

שופטת הנוער אביטל מולד ופקידת הסעד יעל בן דוד פעלו באלימות ותוקפנות נגד האמא ובנה, ללא סמכות, בניגוד לחוק, בדלתיים סגורות וללא ראיות. השופטת גם גרמה להוצאת בנה של האם ממשמורתה, ומצד שני הכבידה עולה על האם כשהיא דורשת מהאם לשלם סכומים עצומים, שאין ביכולתה הכלכלית של האם לשלמם, וגרמה למעצר שווא של האם בחוסר סמכות.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.