איומים ללא סמכות: שופטת הנוער אביטל מולד ביהמ"ש שלום ירושלים איימה על אם שבנה בן ה- 15 ברח ממוסד: "אם הבן לא חוזר תוך מספר שעות למוסד אדאג שתיקנסי ב- 5000 ש"ח ושיעצרו אותך"

Spread the love

השופטת אביטל מולד, ביהמ"ש שלום ירושלים, פעלה בחוסר סמכות ובניגוד לכללים כשאיימה על אם שבנה בן ה- 15 ברח ממוסד "אור דוד" באשדוד:

"אם הילד לא יחזור למוסד בתוך מספר שעות, אקנוס אותך ב- 5,000 ש"ח ואדאג למעצרך".

הילד מוכרז כנזקק ונמצא במשמורת המדינה תחת אחריותה של פק"ס יעל בן דוד. לשופטת הנוער אין סמכות לקנוס את האם, ואין לה סמכות להורות על מעצר האם ששבנה נמלט ממוסד הרווחה לאור התעללות אכזרית בו. ככל הנראה, דעתה של השופטת השתבשה עליה ולכן היא סברה שיש לה סמכויות של שופטת פלילית. התנהגותה של השופטת מעידה על רוכלות, נוכלות ודרכי רמיה וסחר בילדים.

ניתן להבחין במספר מאפיינים התנהגותיים עברייניים של שופטת הנוער אביטל מולד, בניהול המשפט:
ניהול משפט ללא סמכות בניגוד לחוק – השופטת אביטל מולד, פעלה נגד האם ובנה, תלשה את הבן מביתו, כלאה אותו במוסד אור דוד" באשדוד, שם עבר התעללות, והודיע לפק"ס יעל בן דוד, כי הוא לשם לא חוזר. התנהגותה העבריינית של השופטת אביטל מולד הסבה לאם ובנה נזקים פיסיים נפשיים וכלכליים נוסף על העומס של ההליך השיפוטי שהם חווים בבית משפט לנוער.
טיוח, תפיסות מעוותות לניהול הליכים שיפוטיים – בנה בן ה- 15 של האם נמצא במשמורת המדינה תחת אחריותה של פק"ס יעל בן דוד – השופטת אביטל מולד, יודעת כי אסור לה לשפוט את האם בתיק נוער, ולא קיים תקדים או הלכה שמטילים על אמא או אבא קנס או מעצר, כשהילד נמצא במשמורת המדינה, לכן השופטת המציאה הליך הזוי, לא חוקי שבו בית משפט לנוער קובע החלטות שאינן מופיעות בחסד"פ או בתקסד"א ואין להם תקדים כלשהו.
חוסר מקצועיות, רוכלות, שיטחיות, קביעת עובדות ללא תימוכין – השופטת כתבה בהחלטתה מהיום: "אם הילד לא ישוב למוסד אקנוס את האם ב- 5000 ש"ח ואדאג למעצרה " – השופטת אביטל מולד מהבלת מפיה הבלים ודברי בלע נגד האם מבלי להציג תימוכין כלשהם לקביעותיה החמורות כמקובל לקביעות מסוג זה. השופטת אביטל מולד, מורידה את בית משפט לנוער לרמת השוק והרוכלות בה כל פקיד סעד או שופט מטיח קביעות הזויות נגד האזרח ללא ראיות וללא שיש להם קשר לדין הישראלי.

שופטת הנוער אביטל מולד ופקידת הסעד יעל בן דוד פעלו ברוכלות ומניפולציות בתיק זה – הילד שוהה בכפיה במוסד "אור דוד" באשדוד בצו בית משפט. פקידת הסעד הצהירה בפני בית המשפט דברים בעלמא ללא ראיות, ושמה עצמה לשופטת.
סוף דבר 
שופטת הנוער אביטל מולד ופקידת הסעד יעל בן דוד פעלו באלימות ותוקפנות נגד האמא ובנה, ללא סמכות, בניגוד לחוק, בדלתיים סגורות וללא ראיות. השופטת והפקידה העמיסו על האמא ובנה הליך שיפוטי בניגוד לחוק שנוהל בצורה רכלנית ולקויה מתוך כוונה לגרום למשפחה סבל נפשי, פיסי וכלכלי. התנהגותן של השופטת אביטל מולד והפקידה יעל בן דוד פועלות ככלי למערכת רווחה מושחתת תאוות בצע המספקת הון עתק לעמותות רווחה, פסיכיאטרים, מכוני אבחון ועוד, הגורמים סבל למשפחות רבות בישראל.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.