עו"ס אילת קריסה לשכת רווחה פתח-תקווה טייחה אונס קטין על ידי בן הזוג של האישה: "הוא בסך הכול צבט לו את הטוסיק בקונדסות"

Spread the love

הזוועות מלשכת רווחה האיומה בפתח תקווה מתחילות לצוף. אחת-אחת מתחילות התלונות להתפרסם.  לשכת הרווחה בפ"ת בהנהלת עו"ס גיא עפארי (משכורת 40,000 ש"ח בחודש), זכתה לתואר המפוקפק, שירותי הרווחה הכי גרועים לגברים ולנשים. הציבור נדרש להיזהר מעו"ס אילת קריסה, שמה יצא למרחוק, ולא לטובה.

אילת קריסה מוכרת בכל בתי המשפט בגוש דן, גם למשפחה ונוער. היא ראתה את התמונות עם העכוז האדום של הקטין בן 3 שנים, ואת דו"ח הרופא מבית החולים וכתבה "פצעים יבשים", בסך הכול מדובר ב"צביטה קונדסית".  

עוד כתבה שבגלל שהאבא לא ביקש רשות מהאמא לקחת את הילד לבית החולים, אין להתייחס לממצאים הרפואיים. לגבי הטענה שהילד מקיא כל פעם כשרוצים להעביר אותו מהאבא לאמא, כתבה עו"ס אילת קריסה ברוב "מומחיותה" שזה "טיפוסי לזוגות מתגרשים בקונפליקט גבוה".

קבלו את "הצביטה הקונדסית" של עו"ס אילת קריסה. על הקלידים: גיא עפארי, מנהל לשכת הרווחה פ"ת.

https://youtu.be/JF1ev5zpkqc

על מנת לטייח את המימצאים הרפואיים כתבה אילת קריסה: "זו תוצאה של סכסוך גירושין ארוך ומורכב, ואין ספק שטובתו של הקטין נפגעת. האווירה מתוחה ומגבירה את מצוקתו של הקטין ומבליטה שההורים אינם פנויים רגשית לקטין". הבעיה היא שקריסה שוכחת שהיא עצמה עודדה את האישה שנה קודם לכן, שכדי לחזק את התביעה שלה להגר עם המאהב הקנדי לקנדה, מומלץ להעליל על האבא שהוא פדופיל, והדברים נרשמו, והובאו לידיעת השופטת אסתר ז'יטניצקי רקובר. ההתערבויות של אילת קריסה מהיום הראשון הם אלה שהובילו לפגיעה בטובת הקטין.

בל נשכח שהאמא בה מדובר ביטלה 27 ביקורים של האבא עם הבן שלו, וגם העלימה את הקטין למשך 10 ימים לבית מלון בטבריה, מייד אחרי שהאבא הביא את הקטין לבית החולים, כדי למנוע בדיקות נוספות.

בנוסף, עו"ס אילת קריסה, כתבה לאבא הערות פוגעניות ביותר כנגד עורך הדין המייצג את האב כשהיא מסיימת במילים "שהיא מסודרת". כעת התברר במה היא מסודרת:  בפרוטקציה! הדודה של פקידת סעד מבת ים.

בתמונה: עו"ס אילת קריסה תמונה מהפייסבוק שלה. שימו לב לכתמים על חולצתה. כשהורה מביא ילד עם חולצה מוכתמת לגן אותה קריסה זועקת "הזנחה".

עו

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.