זהירות! עו"ס מזל לוי מנהלת אגף רווחה עיריית אשקלון – היכונו למכת חטיפות ילדים ממשפחות עניות

Spread the love

עו״ס מזל לוי, זכתה במכרז לתפקיד מנהלת אגף הרווחה בעיריית אשקלון. לוי, ששימשה כסגנית מנהלת האגף, תחליף בתפקידה את שולמית מימון, שפרשה לגמלאות אחרי 43 שנות התעללות בהורים וילדים. מי יתן ולא יהיה לה רגע אחד של נחת מהפנסיה.

למערכת נודע כי עו"ס מזל לוי מגוייסת למלחמה נגד המשפחה, והיא בעד הוצאת ילדים גורפת מהמשפחה למוסדות הרווחה, שם לדעתה הכי טוב לילדים לגדול מחוץ לבית בתוך המוסדות הטיפוליים של משרד הרווחה.

עו"ס מזל לוי היתה מעורבת בסיפור של עו"ס שולה ורדי אשר חטפה בבית המשפט ילקוט שנזרק לה על הראש. הסיבה: השופטת החיפאית החליטה שלא להוציא את הילדים מהבית, ואז העו"ס, שולה ורדי, הוציאה פנקס צווים, וחתמה על צוו הוצאה מהבית מול השופטת, ואמרה לשופטת שיש לה זכות כעו"ס להוציא צו חירום אדמיניסטרטיבי, גם אם השופטת לא מאשרת לה חותמת גומי. בגין תמיכת עו"ס זו בשולה ורדי החלטנו להזהיר את הציבור מפני מזל לוי.

כידוע מקצוע העבודה הסוציאלית הוא "מקצוע" לפרזיטיות, בדרך כלל עם IQ של חילזון. מדובר בזבל של הזבל של האוניברסיטה, נשים רעות שלא יכלו להתקבל לשום פקולטה ששווה משהו, בגלל ציונים נמוכים, ומנת משכל זעומה. נשים כמוה עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור. בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך. המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בכלבות שטניות שמתאים להן לשמש כסוהרות בטרבלינקה.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.