השופטת שפרה גליק לעורכי דין באולם: "אני חולה, אני מקווה שאתם תידבקו. זה יוריד לי קצת מהלחץ שיש לי" – חדשות ערוץ 2

השופטת שפרה גליק לעורכי דין באולם: "אני חולה, אני מקווה שאתם תידבקו. זה יוריד לי קצת מהלחץ שיש לי" – חדשות ערוץ 2
שפרה גליק
Spread the love

השופטת שפרה גליק מביהמ"ש לענייני משפחה בתל אביב, נתפסה כבר בעבר באמירה בעייתית כשאמרה לעורכת דין שטענה בפניה "אני אעלה אותך על טיל", עכשיו, היא כנראה מסתבכת באמירה בעייתית נוספת: "אני חולה, מקווה שתידבקו".

גיא פלג: מדובר באותה עורכת דין, באותו תיק שאנחנו כמובן לא ניכנס לפרטיו, אבל השופטת הקליטה את הדיון ואת חילופי הדברים. בין השופטת לבין אותן עורכות דין. בואו נשמע את הדברים.

השופטת שפרה גליק: "אין לי זמן, אני יושבת כאן עם חום".

עו"ד 1: אני רואה".

עו"ד 2: "אנחנו נתחלק מצוין בזמן ואנחנו לא נבזבז דקה ויש לי כדורים נגד חום".

עו"ד 1: "קודם כל תרגישי טוב".

השופטת שפרה גליק: "אני מקווה שאתם תידבקו, זה יוריד לי קצת מהלחץ שיש לי".

גיא פלג: אנחנו שומעים בהקלטה שהגיעה לידינו שהשופטת נשמעת אומרת: "מקווה שתידבקו מהחום שלי, מהמחלה שלי". צריך לומר שבפרוטוקול קוראים אותו אחרת, כתוב "אני מקווה שלא תידבקו", אבל אלו שמסרו לנו את ההקלטה עומדים על זה שזו הקלטה אותנטית.

ההקלטה הזו יחד עם תלונה חריפה הועברו להנהלת בתי המשפט ומבקר המדינה. בין היתר ההקלטה הזו הגיעה לח"כ אילן גילאון, והוא שאמר לנו "ההקלטה מעידה על התנהלותה של השופטת. חובה לשמור שהצדק יישמר וייעשה גם מאחורי הדלתיים הסגורות" .

מהנהלת בתי המשפט מוסרים לנו את התגובה הבאה:

"יש פרוטוקול המדבר בעד עצמו ואינו תואם את ההקלטה אשר יכול ושובשה. מדובר בקלטת שהוקלטה ללא אישור בית המשפט לענייני משפחה, אשר הדיונים בו מתנהלים בדלתיים אסורות ואסורים בפרסום". משכך טוענים, ההקלטה אסורה לשידור.

שופטת שפרה גליק לעורכות דין: "אני מקווה שאתן תידבקו"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4643534,00.html

על-פי הקלטה שהושמעה בערוץ 2 אמרה השופטת שפרה גליק לעורכות דין: "אין לי זמן, אני יושבת כאן עם חום". לאחר שהציעו לה סיוע, נשמעה השופטת אומרת: "אני מקווה שאתן תידבקו". הנהלת בתי המשפט: "היא אמרה אני מקווה שאתן לא תידבקו"

"אני מקווה שאתם תידבקו, זה יוריד קצת מהלחץ שיש לי", כך אמרה שופטת בית המשפט לענייני משפחה בתל-אביב, שפרה גליק, לעורכת דין במהלך דיון. כך פרסם הערב (יום ד') גיא פלג בערוץ 2.

על-פי הקלטה שהושמעה בערוץ 2 אמרה השופטת גליק: "אין לי זמן, אני יושבת כאן עם חום". אחת מעורכות הדין שהיו באולם אמרה: "אנחנו נתחלק מצוין בזמן ואחנו לא נבזבז דקה ויש לי כדורים נגד חום". עורכת הדין השנייה הוסיפה: "קודם כל… תרגישי טוב". השופטת גליק השיבה לאן: "אני מקווה שאתן תידבקו, זה יוריד קצת מהלחץ שיש לי".

בפרוטוקול הדיון הדברים לא מופיעים, אלא נכתב שם: "אני מקווה שלא תידבקו". בעקבות המקרה הועברו תלונות למבקר המדינה ולהנהלת בית המשפט.

מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה לערוץ 2: "יש פרוטוקול המדבר בעד עצמו ואינו תואם את ההקלטה, אשר יכול ושובשה. מדובר בקלטת שהוקלטה בניגוד לדין וללא אישור בית המשפט לענייני משפחה, אשר הדיונים בו מתנהלים בדלתיים סגורות ואסורים בפרסום". בהנהלת בתי המשפט הוסיפו כי ההקלטה אסורה לשידור.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.