תחקיר יפעת גליק "מבט&" ערוץ 1: אוזלת היד של שירותי האומנה במשרד הרווחה: העדר פיקוח, ליווי והשמה מתאימים הם רק חלק מהגילויים

תחקיר יפעת גליק "מבט&" ערוץ 1: אוזלת היד של שירותי האומנה במשרד הרווחה: העדר פיקוח, ליווי והשמה מתאימים הם רק חלק מהגילויים
אונס במשפחת אומנה
Spread the love

אוזלת היד של שירותי האומנה במשרד הרווחה: העדר פיקוח, ליווי והשמה מתאימים הם רק חלק מהגילויים / יפעת גליק תחקירנית "מבט" ערוץ 1

https://www.facebook.com/IfatGlickIBA?pnref=story

8 תמונות – זה כל מה שנשאר לה, לאנה, מילדותה המוקדמת. אם הדלתות היו מסתובבות בכיוון אחר, החיים שלה היו וצבועים ורוד בוהק. כי היא חכמה, רהוטה, יפה. מאוד יפה. אחת כזאת שיודעת להסתדר.

אבל היא נולדה להורים שהזניחו אותה והתגלגלה לפנימייה ומשם למשפחה אומנת. בת 8 בלבד, הראה לה האב האומן שלה סרטים כחולים ואחר כך חולל בגופה הקטן זוועות.

במרחק קו אווירי לא גדול משם, במשפחת אומנה אחרת, התגוררה הילדה דנה. גם הוריה הביולוגיים לא יכלו לשאת בנטל הגידול. היא חשבה שיחסי המין שקיים איתה אביה החורג הם היחסים שמקיימים כל הילדים עם כל ההורים בעולם.

הרשויות גילו שמשהו פה לא בסדר רק כשנינה היתה כבר בת 14, בחודשי הריון מתקדמים. היא ילדה ומסרה את בנה לאימוץ. מי שהכניס אותה להריון היה אביה האומן.

העדויות המזעזעות שתשמעו הם לא הדבר היחיד שהפך לי את הבטן. ככל שהתגלגלנו עם הסיפור הזה, העורכת נועה ברק ואני, התגלו עוד רבדים באוזלת היד של שירותי האומנה במשרד הרווחה: העדר פיקוח, ליווי והשמה מתאימים הם רק חלק מהגילויים.

הערב ב"יומן", בערוץ הראשון – התחקיר המלא על הילדים השקופים, הכי מוחלשים בחברה, אלה שאף אחד לא שמע את הזעקה שלהם, למרות שהיא מילאה את כל החלל.
עריכת וידאו: אירית דנון

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.