עמותת אור שלום למען ילדים ונוער בסיכון מתוקצבת במיליוני ש"ח על ידי המדינה ובלי בושה היא מתרימה כספים לילדים שנחטפו מהוריהם

Spread the love

משרד הרווחה בעל התקציב השלישי בגודלו במדינה, כ- 6 מיליארד ש"ח המיועדים לרמיסת זכויות האזרח והמשפחה, מתקצב מידי שנה את העמותות השונות הקשורות אליו, שמסייעות בידו להוציא ילדים מבתיהם, במקום לסייע להשאיר את הילדים בתוך הקהילה בתקצוב מזערי.

עמותת אור שלום למען ילדים ונוער בסיכון – שתוקצבה ע"י משרד הרווחה ומשרד החינוך בשנת 2013 בכ- 5 מיליון ש"ח וזאת בנוסף לכמיליון ש"ח נוספים אותם קיבלה מקרנות, ארגונים, פדרציות וסוכנויות שונים, מארגנת ערב התרמה למען "ילדי אור שלום".

למה נועד ערב לגיוס תרומות?

עמותת אור שלום, מעודדת הוצאת ילדים מבתיהם, לצורך יצירת תעסוקה מלאכותית לעובדים סוציאליים, פסיכיאטרים, פסיכולוגים וכוח אדם עצום נוסף שמיועד לטפל בבעיות החמורות שנגרמות לילדים שנלקחו מהוריהם. לו שליש מהתקציב היה מיועד לשיקום המשפחה ועזרה בתוך הקהילה, לא היה צריך להוציא את הילדים מבתיהם.

עמותת אור שלום מבזבזת משאבים עצומים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות במשפחה, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מיהם אותם ילדים?

מדובר בילדים שנלקחו שלא כדין ממשפחות מוחלשות, אימהות יחידניות ואימהות גרושות שאין להן יכולת כלכלית או סוללת עורכי דין להתמודד מול משרד הרווחה שלקח להם את ילדיהן. לעו"ס אין בכלל כלים לחלץ את המשפחות מעוני.

חילוץ המשפחות מעוני תלוי בעבודת כלכלנים לפתיחת השווקים לתחרות, חיסול המונופולים והקרטלים, כדי שעלות המחיה תוזל. זו בכלל לא עבודה של עו"ס.

יש מעט מאוד ילדים שנזנחים ע"י הוריהם, אבל יש הרבה הורים שיש להם בעיות כספיות וחיים בעוני. אלה ההורים שהעו"ס וחבר מרעיהם מחפשים כדי להעליל עליהם שהם "זנחו את הילדים", ואז לחטוף אותם למעונות ועמותות, שם משרד הרווחה משלם עבור כל ילד 17,000 ש"ח לחודש, אבל לאותו הורה ממנו חטפו את הילד הם לא יתנו אגורה שחוקה כדי להציל ילדים מרעב.

זו הצביעות של עמותת אור שלום, המתקיימת לפרנסתה מהוצאת ילדים ממשמורת הוריהם באכזריות והעשרת החברות שלהם.

בכתבה משנת 2010 בעיתון הארץ – עלתה התהיה לאן הולכים כספי התרומות: מוסף "הארץ" בדק את הדו"חות של 32 עמותות רשומות. להלן התוצאות של כמה מהעמותות הבולטות בישראל. התוצאות, בחלק מהמקרים, מעוררות את השאלה לאן באמת הולכים כספי התרומות, ובעיקר – לכיסו של מי?

לפני שאתם פותחים את הארנק ואת הלב, כדאי שתדעו שהילדים שנמצאים בעמותת אור שלום, שוהים שם בכפיה ונלקחו שלא כדין מאימהות מוחלשות.

אור שלום החזירים

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.