אליעזר ריבלין נציב תלונות הציבור על שופטים דחה תלונה נגד שמואל מלמד שופט ביהמ"ש שלום תל אביב בשל תגית "שמואל מלמד שופט רשלן"

Spread the love

נגד שמואל מלמד שופט ביהמ"ש שלום תל אביב, הוגשה תלונה לנתל"ש על הוצאת צו חיפוש לקוי לביתה של עיתונאית מבלי לציין על גבי הצו מספר תיק, מהות החשד והעילה, מי הופיע בפני השופט והוזהר כחוק והבין את האזהרה ואימת את תוכן הבקשה.

קישור לתלונה בקישור כאן:

תלונה נגד השופט שמואל מלמד ביהמ"ש שלום תל אביב – חתום על צו חיפוש מבלי שצויין עליו מספר תיק ומהות החשד והעילה למתן הצו

בימים אלו התקבלה תשובת אליעזר ריבלין מהנתל"ש, בו הינו כותב כי הוא דוחה את התלונה מאחר ופורסמה באינטרנט באתרים למיניהם. מדובר בתירוץ מופרך ומטוייח המעיד על חששם הגדול ביותר של שופטים – פרסום רשלנותם בפרהסיה,שנתונה לביקורת ציבורית על מעשיהם ורשלנותם.

תפקיד הנתל"ש לבדוק תלונה ללא מורא וללא משוא פנים ובוודאי שאין לנציב סמכות למנוע מאזרח שנפגע על ידי שופט לפרסם את העוול שנגרם לו. קוראים להליך זה פומביות ההליך. שופט רשלן הוא שופט שלא כותב את הפרטים הבסיסיים בצו חיפוש שהוציא נגד אזרח כמו: ציון מספר תיק, מהות החשד והעילה למתן צו. במקרה דנידן שמואל מלמד, שם את חותמת הגומי שלו וחרץ את דין האזרח בלי להפעיל שום שיקול דעת או מחשבה על האזרח שלגביו חתם על הצו. במצב נתון זה, חובתו של האזרח להזהיר את הציבור מפני השופט, שנהג ברשלנות, כי אם הוא פעל ברשלנות פושעת זו כלפי אותו אזרח, מן הסתם הוא ינהג כך כלפי אזרחים אחרים.

אליעזר ריבלין חצה זה מכבר את 80 השנים, ויש לתהות אם תשובתו המטוייחת ניתנה תחת היותו נתון בסניליות או דמנציה מתקדמת. כך או כך, הטרחן הקשיש המייגע עשה את שלו והגיע הזמן להחליף אותו, שילך הביתה, ויתן לצעירים להתפרנס. מוסד נציב תלונות הציבור על שופטים צריך ריפרש דחוף.

מצ"ב תגובת הנתל"ש ותגובת העיתונאית על טיוח הנתל"ש.

תשובת אליעזר ריבלין טייחן נציב תלונות הציבור על שופטים – תלונה על שמואל מלמד שופט רשלן, קובץ pdf

תגובה לנתל"ש – שמואל מלמד שופט רשלן, קובץ pdf

תגובהמלמד הרמאי0001מלמד הרמאי0002

[youtube=http://youtu.be/Pzcx-6CFi58]

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.