יוסי סילמן תקף את בכירי משרדו: "חיים בלה לה לנד" – האג'נדה של יוסי סילמן היא סחר בילדים והוצאתם מביתם ללא ראיות וללא הוכחות

Spread the love

בכתבה ב- nrg מיום 18/6/13, הועלתה ביקורת חריפה נגד בכירים במשרד הרווחה. למרבה התדהמה הביקורת הגיעה מהמנכ"ל שלהם, כשהוא מכנה את בכירי משרדו: חיים בלה לה לנד".

מנכ"ל משרד הרווחה על בכירי משרדו: חיים בלה לה לנד"

השיטה הפטרוניסטית של סילמן כלפי אזרחים, הגיע מיד עם כניסתו למשרד הרווחה – הוצאת הילדים מהבית, ללא דיני ראיות וללא הוכחות באמצעות "מרכזי הגנה לילד". לשיטתו, משרד הרווחה יוכל לחטוף ילדים באמצעות גורמים ממשרדם שעובדים יד אחת, ללא בית משפט. גישה זו מעבר להיותה מחרידה, היא מעידה על אובדן מוסריות וזילות חיי המשפחה על ידי משרד הרווחה.

ד"ר טלי תמרין עו"ד: מרכזי הגנת הילד זה בית משפט שדה מרכז להתעללות בילדים

[youtube=http://youtu.be/DzNoXgE8jgs]

ד"ר טלי תמרין עו"ד: מרכזי הגנה זו מפלצת חדשה ומאוד מטופחת, שהיא מכילה בתוכה: גם חוקר, עובד סוציאלי, גם עובד סוציאלי לחוק הנוער, שזו דמות יותר סמכותית, פסיכולוג ורופא, שעושים אבחוני בזק האם ילד עבר התעללות מכל סוג.

אם הילד עבר התעללות, הם הקימו בתים מפוארים.

המכרזים של משרד הרווחה מתקיימים בצורה מאוד מוזרה: החוק אוסר לקבל 2 הצעות מול משרד ממשלתי אחד, זה חוק המכרזים. הגיעו 2 מכרזים: אחד כולל את כל הארץ והשני את נשר, חיפה, נצרת, אשקלון, המון ערים, וזה גוף אחד. גוף שמוכר על ידי רשויות הרווחה שנותן הכשרה לכל המומחים בתחום חדש ביותר, שקוראים לו: התעללות.

לא הייתי מגזימה אילו לא הייתי מגדירה אותו כמומחיות בהתעללות במשפחות.

האנשים האלה אינם נפגשים עם הילדים. הם נותנים חוות דעתם על פי חומר שמוגש על ידי עובדת סוציאלית. מי ממיין את החומר? ומי ישמע את הצד השני אחרי שגוף כל כך מכובד כבר איבחן את הילד וקבע את חוות דעתו בהשתתפות חוקר בהשתתפות מומחים, ומה בכלל הצורך בבתי משפט? זה בזבוז כספי המדינה. אפשר לחרוץ את גורלו של הילד במשפט שדה כזה מאולתר, ואנחנו יושבים כאן ודנים על הפגמים והליקויים במערכת, למרות שמולנו הוקמה מפלצת ברחבי הארץ. זה משהו נורא, כי מערכת בתי המשפט לא תוכל להתמודד מולה. אין לשופט שום כלי לבדוק אף עובדה. אם זה במינוי בית המשפט הופיע מולו מומחה, ואם זה מומחה מטעם רשות הרווחה זה אותו מקור מימון. זה גוף פרטי שהוא מחובר למקום מימון, שזה דבר מאוד לגיטימי אך לא שוויוני.

זה בלתי חוקי אבל זו המציאות של המשפחות המוחלשות, מפוחדות, עומדות מול טרגדיה.

הערך של המשפחה נשכח.

תקציב רשות הרווחה הוא תקציב שלישי בגודלו במדינה, כ- 6 מיליארד ש"ח שמיועדים לרמיסת זכויותיו של האזרח.

יוסי סילמן רוצה להקים מרכזי הגנה לילד לשלוח ילדים למוסדות ללא בית משפט
יוסי סילמן רוצה להקים מרכזי הגנה לילד לשלוח ילדים למוסדות ללא בית משפט

יוסי סילמן רוצה להקים מרכזי הגנה לילד לשלוח ילדים למוסדות ללא בית משפט
יוסי סילמן רוצה להקים מרכזי הגנה לילד לשלוח ילדים למוסדות ללא בית משפט

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.