הדס אביטל טפילה סוציאלית לחוק הנוער כופה טיפולים אינסופיים נגד אמא ובנה ומנציחה את הנזקקות

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/bQaeF_t5C8g]

ההקלטה שלפניכם מעבר להיותה מחרידה, היא ממחישה את הדורסנות והעוצמה שיש בידיה של פקידת הסעד לרסק משפחה.

הקלטה מתוך וועדת החלטה בלשכת רווחה פתח-תקווה. הקשיבו להדס אביטל טפילה סוציאלית לחוק הנוער, כיצד היא מתעמרת ומתעללת באמא גרושה וילדיה.

הדס אביטל חטפה לאמא את הילד הבכור שלה לפנימיה טיפולית רננים, שם הילד עובר התעללויות, אלימות, ידו נשברה, הוא הוכה בכל חלקי גופו על ידי מדריך, ונזקק לאשפוז בבית חולים, כשחזר לפנימיה הוכה שוב פעם על ידי צוות המדריכים, והאם הגישה 5 תלונות נגד הפוגעים. במקום להוציא את הילד מהמקום המתעלל, פקידת הסעד מאשימה את האמא שהיא אינה מתפקדת.

כבר שנים שפק"ס הדס אביטל מתעללת באימהות גרושות. שוב ושוב עולות תלונות על לשכת הרווחה פתח תקווה. מדובר בשנים על גבי שנים של התעללות, ניתוק ילדים מהוריהם, בהמתיות טוטלית, התאכזרות קרנפית, וחזירות כספית, והכל באישורו ועידודו של מנכ"ל משרד הרווחה.

הדס אביטל  מזרע עמלק חוננה ביכולת לשקר על ימין ועל שמאל בלי למצמץ.  השקרנית הזו רק רואה אמא חלשה, מייד היא ניגשת למשטרת ישראל ולהתלונן על איומים שלא היו והכול למען הפרדת ההאמא מילדיה וחטיפת ילדיה למוסדות הפדופיליה של הרווחה. מיד בתום ועדת ההחלטה היא דאגה למעצר האמא על ידי משטרת פתח תקווה כשהיא מגישה נגד האמא תלונה כוזבת על איומים, אלימות והתפרעות. הקשיבו להקלטה ותשמעו מי מאיים ומי מתפרע. בוודאי שזו אינה האם האומללה שבמשך שנים נלחמת על זכותה לגדל את ילדיה ולא מצליחה להתפטר מהעלוקה הסוציאלית, טפילה שלא רק שלא מסייעת לה. נהפוך הוא: הדס אביטל הפכה את חייה של האם לגיהינום, כשהיא אינה מאפשרת לאמא לעבוד ולהתפרנס בכבוד.

בתיק שהתנהל בביהמ"ש פתח-תקווה, השופטת מימון שעשוע כתבה עליה:

"לגבי הגב' הדס אביטל אינני בטוחה שהתנהלותה של העו"ס היתה ראויה ובהתאם לנהלים, לא היתה פניה של בית המשפט לעו"ס להגיש דוח או תסקיר כלשהו, והיא גם לא הוזמנה על ידי בית המשפט להעיד. בכל זאת, מצאה לנכון להגיש "דוח סוציאלי" לבקשתה של התובעת ובאת כוחה, מתוך ידיעה שהדוח הזה נועד לשימוש בהליכים המתנהלים בין התובעת [והבעל]".   

בתביעה אחרת, גבר גרוש תבע אותה בגין מעשיה הנפשעים, ובתיק אחר היא העידה לטובת האישה שהיא ראתה את הגבר עם פטיש, ובכלל לא היה פטיש.  בתיק אחר הסבירה הדס אביטל מדוע האישה נזכרה מאוחר מאוד להתלונן (והשיהוי הוא כי הדס אביטל המציאה את כל העלילה):

"התעכבה עם הגשת התלונה למשטרה כיוון שלא רצתה להתסיס את הנאשם".

הורים יקרים: אל תסכימו שהדס אביטל הזו תרשום עליכם תסקיר או תטפל בכם.  הדפיסו פוסט זה ושילחו אותו בפקס יום יום לעיריית פתח-תקווה, כדי שיואילו לפטר את הדס אביטל.

עו"ס ניבזית זו לא מביאה שום תועלת למשפחה או לילדים.

כידוע העבודה הסוציאלית הוא "מקצוע" לפרזיטיות. הדס אביטל עברה חינוך מחדש, שהחברה זקוקה לה לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהיא יודעת יותר טוב מהאימא מה הצרכים שלה.

בשם עבודת הקודש הזו היא ניתקה את הילד מאמו, משקרת בכל הזדמנות, טופלת עלילות על נשים חלשות ולוקחת מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך.

מקצוע עבודה סוציאלית פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה.

להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמתפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן.

מי שמגיע לעובדת סוציאלית בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בכלבות שטניות שמתאים להן לשמש כסוהרות.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.