כת העובדים הסוציאליים הביוב של המדינה – מחאת הורים להפסקת פשעי משרד הרווחה

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/UVokppXOXZM]

כידוע העבודה הסוציאלית הוא "מקצוע" לפרזיטיות. העובדות הסוציאליות עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור. בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאימוץ, אומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך. המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמ,פרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בשטניות סדיסטיות במיוחד שמתאים להן לשמש כסוהרות. כל מה שמעניין אותן זה רק כסף ועוד כסף. לאחרונה פנו העובדות הסוציאליות לביהמ"ש לקבל צו להסרת פרסומים מאתרי האינטרנט החושפים את פשעיהן נגד האנושות. בקשת צו כזה כמוהו כצו להורות למשה להוציא מים מן הסלע.

במסגרת מסע היחצנות של העובדים הסוציאליים, המשולם והממומן על ידי מסי הציבור, שכרו איגוד הביוב הסוציאלי את שירותיה של המוקיונית מיקי חיימוביץ'. הנ"ל מסרה נתונים כוזבים ושקריים לציבור, מתוך מחשבה (מוטעית) כי הציבור אוכל את כל הלוקשים שמוכרים לו בטלוויזיה.

קישור לתוכנית כאן:

[youtube=http://youtu.be/xZnZEyHqbuM]

השקרים של מיקי חיימוביץ' מופיעים כסדר הופעתם בתוכנית:

שקר מס' 1: חיימוביץ טוענת כי יש 3,000 ילדים בסיכון בעוד שבאתר משרד הרווחה  מופיע כי יש 330,000 ילדים בסיכון.

שקר מס' 2: העובדים הסוציאליים "אמונים" רק להוצאת הילדים מהבית ומפקירים את הילדים להזנחה והתעללות במסגרות משרד הרווחה.

שקר מס' 3: העובדת הסוציאלית מציגה את הילדים וההורים בפני בית המשפט, המאבחנים והמטפלים, העו"סית גם קובעת את הסדרי הראיה ובתי המשפט רואים המלצות העו"ס כסוף פסוק.
הליך הוצאת הילד מהבית מתנהל ללא סדרי דין, בדלתיים סגורות ללא ראיות. בתי המשפט רואים המלצות העו"ס כסוף פסוק.
בית לין מרכז הגנה – הליך מהיר בעל סמכויות סטטוטוריות לסחר בילדים במחשכים ללא ראיות.

שקר מס' 4: מרכז הגנה – מערכת משומנת של עו"סים, מאבחנים, פרקליטים, חוקרי ילדים ושוטרים המדברים בשפה אחת ודברים אחדים לתלישת הילד מהבית.

שקר מס' 5: לפי חוק הנוער לעו"ס סמכויות גם אם היא סבורה, כי שלומו הנפשי או הגופני של הילד עלול להיפגע מכל סיבה שהיא. העובדת הסוציאלית יכולה למעשה לקבל סמכויות על כל ילד במדינה.

שקר מס' 6: העובדות הסוציאליות אינן מקבלות אחריות לעולם. לא ידוע על עו"סית לחוק שהועמדה לדין משמעתי במסגרת תפקידה.
ישיבה במרכז הגנה – בית משפט שדה במחשכים, ללא סדרי דין, ללא פרוטוקול, ללא ראיות. גורל הילד מוכרע ללא הוריו.
אף שופט או בעל דין לא יוכל לערער על בעלי מקצוע של מרכז הגנה שתאמו ביניהם את ההליך השיפוטי.

שקר מס' 7: העובדים הסוציאליים קובעים לעצמם הגדרות חדשות במחשכים מהי הזנחה והתעללות בנוסף לחוק העונשין.

שקר מס' 8: הילד מוצא בכפייה מביתו ע"פי שיקול דעתו של העובד הסוציאלי ולא על פי הליך ממוסד ואובייקטיבי.
התיק ברווחה הוא לכל החיים.

עילת ההוצאה: בעיות רגשיות לא ניתן למדידה באמצעים אובייקטיביים.

שקר מס' 9: העובדת הסוציאלית מרעילה בפיה נגד ההורים לפני הפגישה ללא מתן אפשרות להורים להשיב.

עו"ס אלונה לוי נכשלה לטפל בקהילה לכל ה- 4 ילדים של האם בכתבה.

שקר מס' 10: בגלל כשלונה של פק"ס אלונה לוי, הילדים נתלשו מביתם עקב "בעיות רגשיות".

שקר מס' 11: עובדות סוציאליות תמיד באות לביקורי בית בזוגות או שלשות או עם משטרה.

שקר מס' 12: תלישת ילדים מהבית גורמת להורים לאבד מקום עבודתם ופרנסתם.

שקר מס' 13: שאלות מכשילות. אם האמא תשיב שהיא כועסת הרי זה לא טוב, ואם היא לא כועסת הרי זה אפטיות נוכח הוצאת הילדים מהבית.

שקר מס' 14: ההורים חייבים להסכים, אחרת יתוייגו שאינם משתפים פעולה ואז לא יקבלו חזרה ילדיהם.

שקר מס' 15: הילדים 6 שנים בפנימיה, מדוע העו"סית מאשימה את ההורים שהם לא מצליחים לתת?

עו"ס אלונה לוי תלשה את הילדים מהבית מבלי שההורים זומנו לבית המשפט.

כמו לפני הפגישה ובבית המשפט, גם בסוף הפגישה, העו"סית אלונה לוי תמשיך להרעיל מפיה נגד ההורים, מבלי לתת להם אפשרות להשיב.

עו"ס אלונה לוי המציאה תיאוריה חדשה ופנטזיונרית: "ילדה פגועה", אמא שגידלה 4 ילדים עד שלוי תלשה אותם מהבית לאכלס פנימיה.

העיתונאי והתחקירן מוטי לייבל, ארגן בתגובה מחאה מול משרדי רשת, ברחוב הברזל 13 תל אביב.

[youtube=http://youtu.be/NabkIb3Arac]

הקשיבו לדבריה הכואבים של האם אילנה ביסמוט, ותשפטו מי הביוב של המדינה.

אילנה ביסמוט: אני לא ביוב. אני בן אדם שקוף. תעצרו את העוול של חטיפת הילדים

[youtube=http://youtu.be/8FsN72zFvlo]

"באתי לדבר בתור אמא, בתור אישה מוכה, שלא מגיע לי שהרווחה ישבו עלי וימררו את חיי במשך 5 (חמש!) שנים. לא עשיתי שום דבר רע, חוץ מלהיות פגועה. הגרוש שלי יושב היום בבית הסוהר על מה שהוא עשה לי, והטענה שלכם, שאם לא יכולתי להגן על עצמי, איך אוכל להגן על הילדים שלי?

זה משפט כואב ומרסק. לא עשיתי מעולם שום דבר רע. לא ישבתי בבית סוהר, אבל אתם רציתם לשלוח אותי למקום שאנשים ישבו בבית סוהר, בגלל שעישנתי קנאביס שרופא רשם לי אותו, רופא אמר לי לעשן כי הייתי במצב של אנורקסיה. הייתי בתת תזונה. הייתי כל הזמן רועדת, לא ישנה. הרופא אמר לי לקחת, ואתם שמתם אותי במקום שלא היה מגיע לי להיות בו. אני שמרתי על הילדים שלי. יש לי שני ילדים בבית אבל את הגדול איבדתי, ואני לא יכולה לקחת אותו לרופא. חודשיים לא לוקחים את הילד לרופא, איך קורה דבר כזה, שאמא לא יכולה לקחת את הילד שלה לרופא? אמרו לי שאם אני אעז לא להחזיר את הילד למוסד, יקחו לי את שני הילדים הקטנים שלי.

איזה אמא נורמלית לא תיפול על הדברים האלו, שאם אני לא אקח את הילד שלי לפסיכולוג, אחרי שלקחתם את הילד הגדול, והוציאו על הילד הגדול צו מסוכנות, שהוא ילד טוב. לא היה מגיע לו. הרווחה רוצה לקחת את הקטנים שיעברו את זה גם. לא מגיע להם. תעצרו את העוול שקורה. אתם לא קראתם לאף אחד מאיתנו. מה איתנו? אני לא ביוב. אני בן אדם. בן אדם שקוף, אבל בן אדם. אין לי כסף להילחם במערכת המושחתת והמגעילה הזאת."

אלי קמר מהנדס בכיר: העובדים הסוציאליים חוששים מחשיפת השחיתויות שלהם

[youtube=http://youtu.be/RTDvRljzwTQ]

לי יש 600 (שש מאות!) ימים של ערבים רעים. שש מאות ימים שאני לא רואה את הבן שלי. ערוץ 2, אתם נוכלים ומושחתים. זו לא הפעם הראשונה שאתם לא מביאים את הצד שמנגד. אני שואל, מה קרה היום? מה העיתוי? יכול להיות שהרווחה, שהאדמה בוערת תחת רגלם של העובדים הסוציאליים? הם יודעים שהשחיתויות שלהם הולכים להיחשף? הם בפחד נוראי שיום הדין קרב ובא, ואז הם מגייסים אותכם בערוץ 2, שאתם שייכים לטייקונים, אתם מגייסים את הציבור שלא סובל מהרווחה, מגייסים את הציבור שיאמין ללוקשים של הרווחה. האנשים שיושבים בבתי קפה, צריכים להבין שזה יגיע גם אליהם יום אחד. זה יכול לקרות לכל אחד שיושב בבית קפה.

שלוש שנים ישבתי בשקט, כיבדתי את בית המשפט, כיבדתי את הרווחה, הלכתי לפי מה שאמרו לי. אני רואה שקרים, עדויות שקר, תצהירי כזב, אז מה אתם רוצים? שמוטי לייבל לא יצא החוצה? אז למי נפנה? בתי משפט אטומים. משטרה לא מתייחסת לעדויות שקר. עשיתם כתבה מגמתית. למה לא הבאתם את מוטי לייבל או אלי דניאל?

ניב עמית טייס בחיל האוויר: משרד הרווחה הוא מפעל השפד"ן לטיהור מי השופכין של המדינה

[youtube=http://youtu.be/zPK5oZgqwTs]

מיקי חיימוביץ', חברת רשת, ערוץ 2, אתם נותנים במה לכת פקידות השטן. אנחנו באנו לכאן להראות לכם מי הם הביוב של המדינה. אנחנו כאן מהנדסים, עורכי דין, רופאים, וטייסים, העידית שבעידית. לנו אתם קוראים הביוב של המדינה? אתם מפעל השפד"ן, לטיהור מי השופכין של המדינה. איך אתם מעזים להעלות תוכנית כזו ולא לתת לנו להשמיע את מה שיש לנו להשמיע. באתם להיות סניגורו של השטן. תתביישו!

מוטי לייבל: הוקמה ועדה בינמשרדית לטיפול בתופעה ושמה מוטי לייבל

[youtube=http://youtu.be/DvpASroXlws]

יהודה וינשטיין היועמ"ש של משרד הרווחה שהחליט שהוא פותח ועדה בינמשרדית לתופעה שנקראת מוטי לייבל, אבל אני רוצה לתקן אתכם. התופעה לא נקראת מוטי לייבל. התופעה נקראת: "הורים שכולים לילדים חיים", התופעה נקראת "זעקת האימהות", התופעה נקראת "ילד ושם", התופעה נקראת עוד הרבה הרבה אתרים אחרים. אנחנו אלפים. אתם תפילו את מוטי, יש פה אלפים שיבואו במקומי. אתם לא תצליחו להשתיק אותנו לעד. מיקי חיימוביץ', כל מה ששמעת פה הערב, זה שכולם מתביישים בך!

אלי דניאל: הילדים של היום הם הקורבנות של מחר – אזרחים הם לא ביוב!

[youtube=http://youtu.be/gyrfZsSzcEQ]

שאלה קטנה לפקידות הסעד, מה ההרגשה בשנת 2014 לשבת בבית החולים (אני יודע שאנו בשנת 2015, אבל אני מכיר את המקרה משנת 2014) שפקידת סעד יושבת במחלקת יולדות מחכה שהאמא תלד, כדי שהיא תיקח לאם את הילד. איך ההרגשה לשבת מחוץ לחדר ולחטוף את הילד היישר מהרחם של האמא היישר למוסד הרווחה. איך יכול להיות שאותו גוף שאחראי להוצאת הילד מהבית זה הגוף שמספק ילדים לאומנה, אימוץ ופנימיות?

איך יכול להיות שגוף שאמור להיות יעיל, כל הזמן צריך עוד ועוד תקנים? איך זה יכול להיות שיש יותר ויותר נזקקים? הרי בלי נזקקים משרד הרווחה לא קיים. כל אחד מהאנשים פה שמסתובבים פה ברחוב, יכול להיות קורבן של המערכת המעוותת הזו.

המערכת הזו מרסקת משפחות, דואגת להפרדת ילדים מהורים, של האבא מהאמא, של האמא מהילד, של הילד מהאב.

מערכת שדואגת למלא פנימיות כי יש מכסה שנתית שצריך למלא, דברים שהציבור לא יודע ואנו נחשוף אותם. איך יתכן שמשרד הרווחה יושב באותו חדר כששר בישראל (ח"כ נסים זאב) אומר "לא להתקרב לרווחה! אתם תבקשו סיוע, תקבלו עגלה יקחו לכם את הילד".

איך ההרגשה ללכת לבית הספר לקחת ילד קטן עם שני שוטרים ולזרוק אותו באיזה מוסד, וברגע שהוא משתולל, כי הוא לא מבין למה הפרידו אותו מהוריו, מתחילים להלעיט אותו בתרופות פסיכיאטריות, ומאותו רגע הוא הופך להיות נזקק לעתיד. הילדים של היום הם הקורבנות של מחר.

אזרחים הם לא ביוב!

אפרת רחל אברג'ל סבתא של סתיו זועקת להשבת נכדתה שנחטפה על ידי משרד הרווחה למרכז קלט חסוי

[youtube=http://youtu.be/ziZ8cc0vBf4]

האזינו לסבתא הזועקת למיקי חיימוביץ האטומה לעזור לה להשיב את נכדתה סתיו אליה. מיקי לא יצאה לאף אחד מההורים.

אני סבתא של סתיו. את סתיו קיבלנו בגיל 4 (ארבע שנים). אתם טרטרתם אותנו מביהמ"ש העליון לביהמ"ש המחוזי וקיבלנו את סתיו. משרד הרווחה לא נותן לנו מנוח. הבן שלי (מומי) לא עבריין. אין לו עבר פלילי. לא היה בבית סוהר. לקחתם את הבת שלו סתיו, והכנסתם לו תיקים שטותיים. סתיו נכדתי אמרה לי ביום שישי: "סבתא, הם אמרו לי שאם אגיד משהו, הם יקחו את אבא לבית הסוהר לכל החיים". סתיו כיום בת 13 שנים התחילה לעשות פיפי במיטה. אלו לא עובדים סוציאליים, אלו אנשי דאע"ש האמיתיים. אני מבקשת מכם תעזרו לכל המשפחות. אתם חוטפים ילדים על לא עוול בכפיהם. אני מתחננת אם מישהו רואה את הסרט מיום שלישי איך סתיו צורחת "אבא", והעובדים הסוציאליים מושכים את סתיו למונית והבן שלי רדף אחרי המונית, וסתיו צורחת "אבא, אבא".

זוועה כזו, אפילו ד"ר מנגלה לא יכול היה לרקוח. משרד הרווחה גורם לעוולות שהדעת אינה יכולה לשאת. היגון של הסבתא נותר ללא מענה, שכן היא חזרה לדירתה הריקה ללא בשורה.

מיקי חיימוביץ המפוטמת, נותרה ספונה במשרדה המפואר ברחוב הברזל 13 רמת החייל תל אביב, אינה שועה לקול בכייה של אפרת רחל אברג'ל, סבתא של סתיו, המחבקת את בנה מומי אביה של סתיו.

רבקה ויטנברג, בלוגרית: לא נעבור בשתיקה על הכינויים של ההורים כביוב של המדינה

[youtube=http://youtu.be/5qT0u-w3yyQ]

אנחנו לא נעבור בשתיקה על הכינויים של ההורים כביוב של המדינה. כדור הארץ הוא עגול. פעם את למעלה, פעם את למטה. תמיד יש איזה תכונה שצצה יום אחד, והאמת תצוץ יום אחד וזה יהיה לך מאוד כואב.

אורנה הירשפלד חוטפת הילדים ביב שופכין של המדינה
אורנה הירשפלד חוטפת הילדים ביב שופכין של המדינה

אשר בן אריה הביוב של המדינה
אשר בן אריה הביוב של המדינה

אורי שמואלי הביוב של המדינה
אורי שמואלי הביוב של המדינה

יצחק קדמן שותק כמו דג
יצחק קדמן שותק כמו דג

רונית צור היא הביוב של המדינה
רונית צור היא הביוב של המדינה

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.