אשר בן אריה מנכ"ל מכון חרוב – מטופלי משרד הרווחה הם הביוב החברתי של מדינת ישראל

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/NPd_fh9K5xg]

אשר בן אריה, מנכ"ל מכון חרוב, מנכ"ל של מכון שמגדיר עצמו כמבצע "מחקרים מדעיים", מכון "מדעי" שאמור להיות נקי מדעות קדומות, מצהיר בתכנית של מיקי חיימוביץ בערוץ 2  קבל עם ועדה כי מטופלי משרד הרווחה הם הביוב החברתי של מדינת ישראל.

הרהורים על משפחה וילדים

אשר בן אריה מנכ"ל מכון חרוב הביוב של המדינה
אשר בן אריה מנכ"ל מכון חרוב הביוב של המדינה

כעת אתם מבינים מדוע מחקרי מכון חרוב תמיד מוטים לטובת משרד הרווחה ואינם אובייקטיביים? מדובר במכון שממומן ע"י משרד הרווחה ושכל תפקידו הוא לייצר תוצאות מחקרים מלאכותיים מוטות ומעוותות יש מאין לטובת העובדים הסוציאליים, אשר תתרומנה להגדלת כח האדם של העובדים הסוציאליים וזכייני המכרזים של הפנימיות, תוך הכפשה והשמצה מתמדת של אוכלוסיות מוחלשות ופרסום דברי דיבה, בלע ושטנה נגד המשפחות וילדיהן, הן מצד מנהל המכון הזה והן מצד מחקריו העקומים שנקנו בכסף ע"י משרד הרווחה, כדי שזה ינפנף איתם בועדות הכספים של הכנסת על מנת לקבל יותר תקציבים עבור העובדים הסוציאליים והפנימיות.

נזכיר לכם, כי למרות נסיונות מכון חרוב לטייח את המציאות העגומה בה עובדות משרד הרווחה גורמות נזק בלתי הפיך לילדים בכך שהן מוציאות אותן מהבית ללא צדק, פרסם מכון חרוב בשנת 2011 מחקר ענק המוכיח חד משמעית כי משרד הרווחה פוגע בילדים באופן שיטתי, וכי הפנימיות הן חממות פשע המייצרות דור חדש של עבריינים ונזקקים שימשיכו לפרנס בבגרותם את העובדים הסוציאליים.

המחקר קובע כי משרד הרווחה הוא הביוב של מדינת ישראל, וכי הוא אינו מוציא משפחות ממעגל הנזקקות, אלא נהפוך הוא, מעמיק בהן את מעגל הנזקקות כדי ליצור העברה בין דורית, ודור חדש של עניים שיפרנסו את דור העתיד של העובדים הסוציאליים.

[youtube=http://youtu.be/Si3ESvp4mYk]

הנה תוצאות מחקר מכון חרוב משנת 2011 – תוצאות מזעזעות

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.