עדות – חקירת ילדה בת 15 ע"י איציק לוי חוקר נוער ממשטרת ירושלים:"מפגרת, דפוקה, תתחילי לדבר, מותר לי להרביץ לך. אני שוטר"

עדות – חקירת ילדה בת 15 ע"י איציק לוי חוקר נוער ממשטרת ירושלים:"מפגרת, דפוקה, תתחילי לדבר, מותר לי להרביץ לך. אני שוטר"
אגף הרווחה
Spread the love

"מפגרת, דפוקה, תתחילי לדבר, את לא יודעת אפילו לשקר.

הוא תפס אותי בשיער ומשך אותי לרצפה ונתן לי מכה בראש ואז הרגשתי שלוחצים לי על הבטן. אמרתי לו שאסור לו להרביץ לי.

והוא אמר: 'מותר לי. אני שוטר חוקר', ואז הוא אמר לי שאני מכוערת, שמנה ומפגרת".

כך נחקרה ילדה בת 15, ע"י איציק לוי חוקר נוער מתחנת ירושלים, משטרת ישראל.
הקטינה היא בתו של דניאל אמבש, שנידון ל- 26 שנים בכלא על עבירות שלא ביצע בתפירת עדויות של ילדיו שאולצו להעיד עדות שקרית מומצאת ומפוברקת נגד אביהם, תחת אלימות ולחצים כבדים מאוד.
כל ילדי משפחת אמבש: 11 ילדים בגילאים 3, 5 עד גיל 15 שנים, נשלחו בכפיה למוסדות הרווחה ולמוסדות פסיכיאטריים, חרף העובדה שלקטינים אין בעיות נפשיות, והם תפקדו כתא משפחתי שליו ורגוע עד להיתקלותם עם משרד הרווחה, שמבחינתו ראה את ילדי המשפחה סחורה לוהטת לתוספת תקציבים למוסדות הרווחה, והפעיל את משטרת ירושלים להוצאת הודאות כוזבות נגד אביהן ותפירת עלילות מין כנגד אבא שלהם.
האימהות נעצרו ואולצו להעיד עדות נגד האב. כל הנשים, ללא יוצא מן הכלל סירבו להעיד נגד האב וטענו כי היו איתו מרצונו, ומעולם לא ביצע בהן מעשים בכפייה או פגע בילדיהן. כנגד הנשים הללו נפתחו כתבי אישום הזויים של הזנחה והפקרת הילדים.
הילדים נלקחו מהאימהות, נותקו מהן ללא קביעת הסדרי ראיה, ועד עצם היום הזה האימהות נאבקות להשבת הילדים למשמורתן.
בתחילת השבוע הגיע עו"ד עימנואל אתונאסיו המתמחה בזכויות אדם מהאיחוד האירופי אשר מכין דוח על החרפת מעשיהם הפסולים והפרת זכויות משפחת אמבש על ידי משרד הרווחה ומשטרת ישראל, שכתוצאה ממעורבותם, נקלעה המשפחה למבוי סתום קשה וממושך, המסב נזקים קשים וחמורים ביותר לילדים קטינים ולאימהותיהם, כולל נזקים כספיים.
כפי שמפורט מעלה, משרד הרווחה ומשטרת ישראל הפרו את חובת האמונים, חובת תום הלב, הגינות והזהירות כלפי הילדים וחשפו אותם לתכנים מיניים בלתי הולמים, אותם לא הכירו הילדים.
איציק לוי חוקר משטרת ירושלים אחראי לביזיון המתועד במכתבה של הילדה.
משיכות בשיער, הפלה לרצפה, קללות "מכוערת", "מפגרת", "אבא שלך זיין אותך בתחת", "מצצת את הזין של אבא שלך", כך חקר שוטר במשטרת ישראל ילדה בת 15.
אימה של הקטינה הגישה תלונה למח"ש על האלימות הפיזית והמילולית שנקט השוטר בחקירת ביתה.
כאשר השוטר הגיע להעיד על האלימות שנקט כלפי הקטינה הוא לבש מסיכה ודיקלם:  "לא היה שום דבר חריג", "ערכנו חקירה בצורה עניינית". לטענת החוקר הכול מתועד בקלטת, אך מכיוון שמדובר בקטינה, אף אחד לא ראה את הקלטת, אם היא בכלל קיימת.

הילדה הושלכה למוסד מסילה המיועד לנערות עברייניות, ובהיותה במוסד נכנסה להיריון. פקידת הסעד הודיעה לה שתיקח לה את התינוק מיד כשיוולד.

עדות הקטינה בכתב ידה:

"איציק לוי – הוא אמר לי: מפגרת, דפוקה, תתחילי לדבר. את לא יודעת אפילו לשקר. אז אמרתי לו: אפשר חוקר אחר? ואז אמרתי לו שאני צריכה שירותים, והוא לא נתן לי. אז התחננתי ממנו שהוא יקח אותי לשירותים, ואז הוא לקח ובדרך לשם היה שוטר, ואמרתי לו: תחליפו לי חוקר. הוא אכזר ומכוער. אחר כך לא רציתי להיכנס לחדר, כי רציתי שיביאו לי חוקר אחר, כי הוא מדבר בגסות, ושואל אותי בצורה לא יפה ומנומסת.

הוא שאל אותי את חומר החקירה בצורה של אלימות, כגון: 'תתחילי לדבר, מפגרת'. אחר כך, הוא מול האנשים דחף אותי חלש לחדר, אבל את הצביטה לא ראו ולא נכנסתי, והוא אמר לכולם (כולם זה שני אנשים): "אל תתייחסו אליה, היא סתם מפגרת".

אחר כך הוא ראה שאין אנשים בחוץ, אולי רוסיה אחת שאחר כך ראיתי שהיא באה.

האלימות

הוא תפס אותי בשיער ומשך אותי לרצפה ונתן לי מכה בראש, ואז הרגשתי שלוחצים לי על הבטן. אמרתי לו שאסור לו להרביץ לי, והוא אמר לי שאני מכוערת ושמנה ומפגרת. ואז אמרתי לו: אתה יודע שלמדתי שזה הטרדה מינית להגיד לאישה שהיא מכוערת (למדתי במרכז חירום) והוא אמר לי 'סתמי', ונתן לי סטירה חזקה בפה. כמעט נזל לי דם.

ואז הוא אמר: אפשר להרביץ לך יה בת זונה, יה זונה. את רגילה למכות בבית. זה קטן עלייך. את רגילה לשוקר חשמל שוטים ברגליים. את רגילה בשביל להגיד את האמת לקבל מקל בתחת, בגלל זה את מפגרת. מפגרת אחת, אמר לי.

מפגרת, אבא שלך זיין אותך בתחת כי הבתולים שלך "חשובים" אז במקום זה זיינו אותכם בתחת, וכשהוא אמר את זה הוא הזיז את כל החלק התחתון שלו כלפי את הביצים שלו.

והוא אמר "הזין של אבא שלך לא עומד", "אני יפרסם את זה בטלויזיה שהזין של אבא שלך לא עומד" ו"לא עובד".

ואז אמרתי לו "יא הומו" מה? הסתכלת על הזין של אבא שלי, והוא אמר "כן,, ואז הוא אמר לי "בגלל זה את לא מדברת כי בטח גם את מצצת את הזין של אבא שלך. ואז הוא שם את הידיים שלו ליד קרוב ממש לציצים שלי כמעט נגע, ואמר לי רוצה.

ואז הוא אמר לי: "אבא עשה ככה ככה בציצים" והזיז את האצבעות שלו והוא אמר לי: "צריך לזיין אתכם בשביל שתחחילי לדבר" והזיז את הגוף שלו החלק התחתון שלו בצורה מאוד גסה ואמר לי "מצצת לאבא שלך את הזין", ו"בטח אנסת את האחים שלך".

זונה פוסטמה, וכל הזמן היה מאיים עלי במכות וכתב במחשב כל מיני דברים שלא אמרתי וכעסתי עליו ואמרתי לו: תן לי למחוק, ואז הוא אמר "באת לשבור את המחשב ןזה אוכל בשבילי לבית משפט", ככה לא תוכלי להגיד אותי, ואמרתי לו "תן לי לדבר עם העורך דין שלי", ואמר לי: "לא".

אז אמרתי לו: אל תדאג, אני יכתוב את הכל. כל מה שאמרת לי.

אמר לי: אם את מדברת יש לי עדים שאת ירקת עלי ודחפת אותי. הייתי בהלם, כי זה בכלל לא קרה, והתחלתי לבכות וחשבתי, למי אני יכולה להעביר את הדפים, ואמרתי לו 'אל תדאג'. אני ידע למי להעביר את הדפים. אם לא תתן לי להביא את הדפים לבית המשפט, אני יביא את זה לעורך דין שיבוא לבית המשפט, והוא אמר שהעורך דין לא יבוא.

ובאמת, עד עכשיו לא נתנו לי לדבר עם העורך דין, וכתב במחשב שהרבצתי לו וירקתי עליו, וקיללתי אותו עשרות פעמים, ואמר שאני אמרתי שאמא שלי זונה, והייתי בשוק, כי בחיים לא אמרתי את זה. הוא אמר לי: בת זונה, פוסטמה אחת.

הוא אמר לי: אני מחכה שתשברי לי את המחשב, ותקרעי את הדפים, ותקללי אותי. זה בשבילי אוכל לבית המשפט, כדי להאשים אותכם.

אני מאוד מתחנן שתעשי את זה. אמרתי לו שאני לא יעשה את זה, אבל קרעתי לו דף אחד מהחקירה, ואמרתי לו שהוא דפק ל- xxx את השכל, כי הוא ציין אותה, כמו שהוא אמר על אבא שלי והוא הביא לי את הפרוף שלו ואמר לי: "תני לי סטירה. אני מחכה שתתני לי סטירה. זה טוב. אני רוצה שלך יהיה אשמה בבית המשפט". ויותר שתקתי. כבר לא רציתי לדבר והוא כתב במחשב "זה מוזר. היא שותקת".

  משרד הרווחה ידוע בשיטותיו האלימות והבריוניות כלפי אימהות וילדיהן, כולל תפירת עדויות שקריות, ועלילות על בעיות נפשיות שלא היו ולא נבראו. משרד הרווחה סוחר בילדים והשתמש במשטרת ישראל כחיילים פרטיים לצורכי הוצאת הודאות שקריות ומומצאות מהקטינים נגד אביהן, שהורשע ונידון ל- 26 שנים בכלא, על לא עוול בכפיו. דניאל אמבש חף מפשע.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.