שפרה גליק שופטת לא מאוזנת מבימ"ש לענייני משפחה ר"ג – עד מתי מרשעת תעלוז?

שפרה גליק שופטת לא מאוזנת מבימ"ש לענייני משפחה ר"ג – עד מתי מרשעת תעלוז?
שפרה גליק
Spread the love

כולם יודעים שהפרוטוקולים בבתי משפט לענייני משפחה, לא משקפים את מה שמתרחש שם, הדלתיים סגורות, והשופטים עושים מה שבא להם, מסלפים ומשמיטים פרטים חשובים מהפרוטוקולים, כדי שהצד הנדפק לא יוכל לבנות פרוטוקול לצרכי ערעור, שלא לדבר על כך שכאשר ב"כ האישה רוצה לדבר, פשוט סותמים לה את הפה.

שפרה גליק הועברה מחדרה לתל-אביב בשנת 2008, לאחר תלונות אינסופיות שהוגשו נגדה, על שהיא צורחת על בעלי דין ובאי כוחם, משתוללת ומסובבת על הראש, בקיצור: מטורללת. בחדרה כל פסקי הדין שהוציאה היו כולם לרעת הגברים, והציגו אותה כשופטת בלתי מאוזנת.  על מנת להראות בת"א שהיא בעד אבות, החלה לכתוב פסקי דין אנטי נשים באופן גורף, כשהיא גורמת עוול עצום לאימהות וילדיהם מבלי להתייחס להשלכות והנזקים שנגרמים לילדים ולאימהות.

קיראו את פסק הדין שפורסם על ידי דוברות ביהמ"ש ביום 26/10/14 בקישור: מכון ד"ר אילן טל – בריונות ואלימות נגד אם – שופטת שפרה גליק ביהמ"ש לענייני משפחה ר"ג תמ"ש 56895-05-12, שם העבירה השופטת גליק משמורת על קטין בעל צרכים מיוחדים מאימו לאביו, על סמך חוות דעת שקרית של מכון ד"ר אילן טל, שכלל לא בדק את האם.

האם הגישה בקשה לעיכוב ביצוע העברת משמורת לאב ובקשה למתן ארכה להגשת הערעור עד לקבלת הרחבת מינוי מהסיוע המשפטי. המחוזי אישר עיכוב ביצוע ומתן ארכה להגשת הערעור עד לתאריך 10/1/15.

ב- 28/12/14 הגישה האם צו הגנה כנגד האב כלפי בנה, שם פירטה את הדברים שסיפר לה בנה, כי במהלך חופשת החנוכה האחרונה, הראה האב לבנו (11 שנים) סרטון, בו נראה אב משליך את ילדיו ממרפסת ואמר לקטין: "אתה קרוב לזה".

בדיון שהתקיים במעמד הצדדים ביום 1/1/15 דחתה השופטת גליק את צו ההגנה וקבעה:

"האב נבדק על ידי הפסיכיאטרים של מכון טל, הם המומחים שמיניתי ונמצא בלתי מסוכן לקטין, ואף הומלץ כהורה משמורן.

לעומת זאת, על האם שלא נבדקה, נקבע שהיא יכולה להיות מסוכנת לקטין".

וכאן, השופטת מצטטת מתוך חוות הדעת המכפישה של מכון אילן טל, שכאמור לא בדק את האם, ובלי בדיקה קבע כי האם יכולה להיות מסוכנת לבנה…

מכון אילן טל ביחד עם השופטת המטורללת, קוראים בכוכבים.

עוד הוסיפה גליק:

"בתיק זה, ומשמדובר במשמורת הקטין, אין מקום "למשוך" את ההליכים וככל שאם הקטין סברה שיש להגיש ערעור על פסק דיני, היה עליה להגיש את הערעור במועדו, ולשם כך בלבד ניתן עיכוב ביצוע".

גליק מתייחסת להחלטת ביהמ"ש המחוזי לעיכוב ביצוע ומתן הארכה עד לתאריך 10/1/15 כאל "המלצה", ודחתה את צו ההגנה להצלת הקטין. מדובר בדיני נפשות והשופטת גליק מזלזלת בילד, כאילו מדובר ברמס.

האם הגישה ערעור לביהמ"ש מחוזי על החלטת השופטת. לפנינו שופטת שעושה כל שביכולתה לקדם את האג'נדה שהיא מחזיקה בה, כשאין לה שום בעיה להזיק לילד ולמנוע ממנו תחושת בטחון והגנה. השופטת עצמה מפרטת עד כמה היא מתעללת באם ודוחה את כל טענותיה.

לצורך 'גיבוי' פסק הדין המטוייח שהוציאה היא קבעה כי העתק מפסק הדין יועבר לפק"ס לסדרי דין בעיר מגורי האב ולעו"ס תמר גוזנר מיחידת הסיוע שליד בית המשפט.

האמא תבעה את השופטת שפרה גליק בחו"ל.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.