סיגל בניאס פק"ס לשכת רווחה עפולה חטפה 3 ילדים מאמא אתיופית והגישה נגדה תלונה במשטרה שהיא פרסמה נגדה שהיא חוטפת ילדים

סיגל בניאס פק"ס לשכת רווחה עפולה חטפה 3 ילדים מאמא אתיופית והגישה נגדה תלונה במשטרה שהיא פרסמה נגדה שהיא חוטפת ילדים
האמא ע"ר וילדיה מתוך התוכנית צינור לילה
Spread the love

סיגל בניאס פק"ס לשכת רווחה עפולה, חטפה מאמא אתיופית את שלושת ילדיה לפנימייה, שם עוברים הקטינים התעללות נפשית והם מנותקים מאימם חצי שנה ללא קביעת הסדרי ראיה. מדובר באם רכה ואוהבת, שגידלה את הילדים שלה ללא דופי וללא מעורבות משרד הרווחה. האמא התגרשה מבן זוגה שמצא לו שיטה לחמוק מתשלום מזונות והגיש נגד האם תלונות כוזבות על "הזנחת הילדים". שלושת הילדים הינם מטופחים ומוגדרים מחוננים, ולמדו בבית ספר לאומנות בעפולה עד יוני 2014.

סיפורה של האם הובא בהרחבה בתוכנית "צינור לילה", שם התבררה העובדה המזעזעת שמשרד הרווחה חטף מהאם את ילדיה ללא שום סיבה, לצורך מילוי פנימייה, כשהילדים הביעו את התנגדותם העזה להוצאתם ממשמורת אימם והביעו את התנגדותם ללכת לפנימייה כשבסיס חייהם הינו בעפולה, יש להם חברים והם נחשבים ליוצרים מוכשרים במיוחד בתחום האומנות.

סיגל בניאס הגישה אמש תלונה במשטרה כנגד האם ודרשה מהאם להסיר את הפרסומים המאזכרים את שמה ולהסיר את תמונות הילדים מעמוד הפייסבוק של האם. משטרת עפולה החתימה את האם על מסמך המורה לה להסיר את תמונות ילדיה מהפייסבוק ולהסיר את הסרטונים ששודרו בערוץ 10 בתוכנית "צינור לילה", אחרת יעצרו אותה והם כבר ימצאו על מה.

נכנסנו לבדוק את עמוד הפייסבוק של עו"ס סיגל בניאס, וזועזענו לגלות, שבניאס עצמה מפרסמת את תמונות ילדיה ואף תמונתה שלה מתנוססת בצורה מחרידה, שם היא מגלה לציבור את חדר המיטות שלה. ספק אם משמרת הצניעות היתה מאשרת פרסום תמונות אלו. על מנת לא להביך את הציבור, נחסוך מכם את התמונות של פק"ס בניאס עובדת ציבור בבגד-ים.

בנה של פקידת הסעד אמיר בניאס, בן כ- 10 שנים כותב לאמו (כך במקור!):

"כפרה אני יהיה עלייך יפה שלי", ומראה את תמונתה של אימו בחדר המיטות.

מה נאמר. כל מילה מיותרת. התנהגות הבן מדיפה גילוי עריות בפרהסיה בתוך המשפחה, ויש להוציא מהפק"ס בבהילות את הילד שלה. מדובר בתסביך אדיפוס מובהק של הבן כלפי אמו, שרואה אותה בחדר המיטות.

על כך אמר מי שאמר: "קשוט עצמך תחילה ואחר כך קשוט אחרים".

התמונות נלקחו מהפייסבוק של סיגל בניאס והם מוצגות על ידה לראווה בפרהסיה

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005838312323&fref=ts

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.