אלימות עובדים סוציאליים וכתיבת תסקירים שקריים, בוטים לא ענייניים רק בשל סחר בילדים שמשרד הרווחה מבצע

אלימות עובדים סוציאליים וכתיבת תסקירים שקריים, בוטים לא ענייניים רק בשל סחר בילדים שמשרד הרווחה מבצע
חותמת גומי על תסקיר פקידת סעד
Spread the love

בתקופה האחרונה אנו עדים להתקפות מכוערות, בוטות ולא עניינות עלינו, רק בשל העובדה שבחרנו להתגרש מבני זוגנו ולגדל את ילדינו בשלווה.

קבוצה קטנה של עובדים סוציאליים שמה לה למטרה כל הורה באשר הוא/היא כדי להוציא מאיתנו את הילדים שלנו ולמלא את מוסדות "הרווחה" בילדינו.

העובדים הסוציאליים מקדישים לנו אתרי שנאה, תובעים אותנו תביעות סלא"פ שקריות המתיימרות להיות לשון הרע, מקיימים נגדנו ימי עיון, השתלמויות, כותבים נגדנו תסקירים שקריים, ומגישים נגדנו תלונות שווא במשטרה ומפעילים נגדנו טרור שיפוטי. השופטים משמשים חותמות גומי שלהם, והזירה של הפושעים הסוציאליים היא בית המשפט והמשטרה.

העובדים הסוציאליים מרגלים אחרי האתרים שלנו בפייסבוק, אחרי הבלוגים האישיים שלנו, הם מגיעים לביתנו הפרטי עם שוטרים, ותוקפים אותנו ללא אבחנה, רק משום שהם רוצים לגנוב את ילדינו לצורכי סחר בילדים ולמלא את מוסדות הטומאה שלהם בילדים שלנו.

לאחרונה נודע לנו על התקפה בוטה שכזו נגד אבא מפתח-תקווה.

האבא, מלח הארץ, קיבל עיטור גבורה, והחליט שלא לשתוק לעובדת הסוציאלית שחטפה את בנותיו ולא להתעלם ממעשיה הנפשעים.

האבא, כתב בפייסבוק שלו, כי הוא מתעתד לבצע מצעד לפידים מול לשכת רווחה בפתח-תקווה, בערב חג החנוכה. אותה עו"ס אורית גלעד, קראה את דבריו שנכתבו בתוך קבוצת תמיכה להורים המנותקים מילדיהם, שלחה אליו משטרה ותוך 10 דקות הגיעו שוטרים לביתו הפרטי, ודרשו ממנו למחוק את הסטטוס שכתב בפייסבוק אחרת הם יעצרו אותו.

האבא הנסער, הזעיק את העיתונאי מוטי לייבל שהגיע לסייע לו, וכשראו השוטרים את העיתונאי לייבל (אימת העובדים הסוציאליים והמשטרה), חזרו בהם מדבריהם ועזבו את ביתו של האב כלעומת שהגיעו.

לצערנו, טרם חוקק חוק המגן על הורים וילדיהם באופן מספק, ופקידות סעד אלו הפועלות בארץ, מתרבות כמעט באין מפריע.

אנחנו, ההורים לא ניתן לאף אחד לאיים עלינו או להפחיד אותנו!

אנחנו נדרוש מהמשטרה, וקובעי המדיניות לנהוג באפס סובלנות כלפי הפושעות הסוציאליות שכל מבוקשם הוא לפגוע בנו, לגנוב לנו את ילדינו, למנוע מאיתנו את זכותינו על צאצאינו, למנוע מאיתנו את חובתנו לגדל בשלווה את ילדינו. אפשר להעביר ביקורת כאשר היא עניינית, אך לא ניתן מקום להסתה פרועה ונפשעת באמצעות תסקירים שקריים ודוחות חסויים של העו"ס!

לכן, ביום חמישי הקרוב 18/12/14 נתאסף כולנו מול תחנת המשטרה בעיר פתח-תקווה, רחוב שטמפפר 57, ומשם נלך כולנו, יחד עם האבא, להגיש תלונה במשטרה כנגד פקידות הסעד שמתנכלות לו ונבהיר להם ולמשטרה שהתנכלות להורה בשל העובדה שהוא רוצה לגדל את ילדיו אינה מקובלת.

הנה כמה ממילותיו של האבא:

"אני מתבייש במדינת ישראל, שלה נתתי את חיי ושירתתי אותה, ואף נפגעתי לא אחת למען ביטחונה.

מדינה זו על פקידות הסעד רעות הלב והאטומות, ניתקו אותי מבנותיי ללא סיבה וללא עילה, והכל רק בגלל רשעות, נקמנות אישית של פקידות סעד שנכנסו לחיי ולחיי בנותיי עקב עירובם על ידי גרושתי שגרמה נזק לבנותיי.

אני איש יוצא כוחות הבטחון והערב – ערב חג החנוכה, נדרתי נדר, כי לעולם לא אניח לפקידות הסעד הללו. אני אנשוף בעורפן, והכל במסגרת החוק שרק למשמע שמי ירעדו הן.

אני נשבעתי, כי אחשוף את מעללי פקידות הסעד ללא מורא וללא פחד.

לא משטרה, פקידות סעד או שולחיהן, המנסים להלך עלי אימים יפחידוני.

אני חזק מהם ופלדה משובחת כמוני לא מכופפים מהר.

מעל במה זו אני קורא לכם אחי ואחיותי להצטרף אלי, אל מוטי לייבל ולכל הפעילים, ולהילחם את מלחמת בני האור (אנחנו), בבני החושך שהם – שופטות ביהמ"ש לענייני משפחה חותמת הגומי של הרווחה ופקידות סעד ממשרד הרווחה.

וכקריאתו של יהודה המכבי: "מי לה' יבוא אלי וילחם" – כך אני קורא לכם חברים, בואו נתאחד, אמהות ואבות כאחד, ונהייה אגרוף ברזל חזק ואיתן שיכה במשרד הרווחה בחוזקה, וננפץ אותם לרסיסים.

כוחנו כקבוצה איתנה ויציבה יהיה בעזרתנו וכך נוכל לתבוע ביחד, להילחם על זכותנו כהורים לגדל את ילדינו ללא מעורבות פקידות הסעד, כקבוצה, ולהגן על כל אחד ואחת מאתנו לפי הסיסמה "אחד למען כולם וכולם למען אחד".

רבותיי, אני איש למוד מלחמות וקרבות, לא בחרתי להילחם אבל כעת אני מחוייב למלחמה הקדושה מכולם והיא המלחמה על בנותיי ועל ילדיכם.

מי אשר אלי, יצטרף למוטי לייבל ולבני האור.

מי שלא מצטרף, שלא יבכה אחר כך.

מחכה לכם,
א.
אב לבנות שנחטפו על ידי פקידות הסעד

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.