העסק הכלכלי הרווחי של בני הזוג רבקה ודוד אוחנה עם אומנת אור שלום בשנת 2007 קיבלו מעל 200 אלף ש"ח על היותם אומנים

העסק הכלכלי הרווחי של בני הזוג רבקה ודוד אוחנה עם אומנת אור שלום בשנת 2007 קיבלו מעל 200 אלף ש"ח על היותם אומנים
אור שלום רשימת מורשי חתימה
Spread the love

לא מתנה, לא חיבוק ולא סיפור לפני השינה. חייו של חן חביבי אצל האומנים רבקה ודוד אוחנה, זכורה לרעה. הם היו מסיתים אותו נגד הוריו, מקללים את אימו, ואומרים לו שאבא שלו משוגע, ושבחיים הוא לא יראה את הוריו.

הם סירבו לקנות לו בגדים, סירבו לתת לו מזון, והאוכל שקיבל היה תמיד השאריות של הילדים הביולוגים של בני הזוג.

הם לא הרעיפו עליו אהבה. בגיל 18 הם אמרו לו שעמותת אור שלום מפסיקה לשלם עליו ולכן הוא לא יוכל לגור שם יותר. הם קיבלו ילד אומנה אחר במקומו.

הקבלות לפניכם חושפים את התעשייה של משפחת אומנה רבקה ודוד. הם מעולם לא ניסו לחבר את חן חביבי עם הוריו. בלי בושה הם היו מבקשים תרומות מהסביבה ומתורמים שונים, בטענה שקרית שהוריו של חן לא רצו בו והם לקחו אותו אליהם כמעשה חסד. בפועל, עשו עליו קופה יפה מאוד.

במסמכים שתראו כאן, תוכלו לראות את הנזקים שנגרמו לילדה במשפחת אומנה. הולעטה בסמים פסיכיאטריים, במשך 3 שנותיה באומנה, והתכנים המיניים אליהם נחשפו היו באומנה. משרד הרווחה סירב לסייע לאימא שלה כלכלית, והעדיף להוציא את הילדה לאומנה, לסמם את הילדה ולהרוס את חייה.

תראו את השקרים והמכתבים של אומנת אור שלום הסוחרת בילדים. האומנים דוד ורבקה אוחנה, מתפרנסים מילדי האומנה בתוך השטחים הכבושים של הפלסטינים. הם לא צריכים לעבוד, כי ילדי האומנה ממלאים את כיסיהם. ילדי האומנה משמשים כעבדים של הבית, ולאומנים יש שירותי ניקיון וסבלות חינם.

שימו לב למכתבים השקריים של שלוה ליבוביץ. כותבת שהאומנים רבקה ודוד אוחנה עובדים בהתנדבות, בעוד שהמסמכים מוכיחים שהם מקבלים בוכטה של כסף מידי חודש. פשוט שקרנית.

 

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.