של מי אתה ילד?

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/RllaKk51Ig8]

ערוץ 10.

מושב הלצים של פקידות הסעד

[youtube=http://youtu.be/PlPc36g-jFg]

מוטי לייבל: המלחמה שלי, פשוט להציל את הילדים. להציל את הילדים מהזרועות של הרווחה. משרד הרווחה תולש ילדים מההורים שלהם. מה שקורה בין גברים גרושים לנשים גרושות, אבות לא רואים את הילדים, אימהות לא רואות את הילדים, ואנחנו בעצם לוקחים את הצד של הילדים. מנסים להציל את הילדים.

אושרת קוטלר מציגה - דרכי פעולה פקידות ההרס
אושרת קוטלר מציגה – דרכי פעולה פקידות ההרס

מאות ילדים המוכרזים על ידי משרד הרווחה "בסיכון" מוצאים בכל שנה מחזקת אבא ואימא שלהם, בעיקר כי שירותי הרווחה חוששים שבתוך תהליך הגירושים הם לא ממש בטוחים.

בגלל המאבקים בין ההורים, בין האימא לאבא, נוצר מצב שילד מנותק מהורה. ברגע שילד מנותק מהורה, אני מכיר עשרות אבות וגם אימהות שלא רואים את הילדים שלהם כבר שנים והם מאבדים… באיזשהו שלב הם פשוט מתייאשים וזה מה שקורה.

אני נתקלתי באופן אישי בהרבה אבות ואימהות שהתאבדו, לכן הבובות בצורה של מתאבדות. 200 הורים מתאבדים כל שנה, על רקע ניתוק קשה מילדיהם.

הצטרפו לקבוצה הפתוחה בפייסבוק:

"הורים שכולים לילדים חיים"

הזדעזעתם משם הקבוצה?

המציאות מזעזעת הרבה יותר. אלפי הורים מנותקים בעוולה חמורה מאוד מהילדים שלהם. הורים שכבר נואשו וויתרו על סיכוי לחידוש קשר עם הילדים שלהם, בגלל פשעי משרד הרווחה.

בית המשפט מקבל את תסקירי והמלצות פקידות הסעד כפסק דין, ולהורה אין כל דרך להילחם בתופעה המחרידה הזו.

פקידות סעד משקרות בבית המשפט. משקרות בתסקירים וועדות הערר שלהן הן ועדות טיוח שלא עומד מאחוריהן כלום.

להורים שעומדים מול פקידי הסעד אין שום סיכוי.

בקבוצה זו אנו נותנים במה להורים המנותקים בעוולה חמורה מהילדים שלהם.

כל הורה שלא רואה את הילדים שלו מבין את התחושה, את הכאב את המחנק בגרון, ואת הדמעות הצורבות שזולגות ללא שליטה כשהוא נוסע באוטובוס, או כשהוא נזכר בימים יפים יותר שבו הוא ראה את הילדים שלו כמה שרצה.

זה תופס אותנו במקומות בלתי צפויים. מספיק לראות אבא או אמא מרימים את הילד שלהם, ואצל ההורה שמנותק מהילד שלו – יש מחנק בגרון.

אנו מצויים בפתחם של חגים, והורים המנותקים מהילדים שלהם, יעדיפו לעבוד תורנויות חג ולעשות הכל כדי להימנע מהשאלות המביכות: "מה עם הילדים?"

הזכות להורות היא לא סטיקר. זו זכות של ההורים על הילדים שלהם. זכות מכוח הטבע. מכוח הבריאה, שנגזלה על ידי עובדים סוציאליים בחותמת הגומי של בית המשפט.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.